Jij / jullie kunnen hier wel crashen. 2 minuten lopen naar perron 5a en vervolgens 12 minuten met de trein naar schipholquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Iemand hoteltips voor op Schiphol? Wil zo makkelijk mogelijk er kunnen komen, er vanuitgaand dat ik met de trein naar Schiphol ga en daar ergens overnacht, 's ochtends vliegen
Ik ga naar Engeland, en moet om 7u op Schiphol zijn. Bedankt voor het aanbod maar dat kan ik je niet aandoenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij / jullie kunnen hier wel crashen. 2 minuten lopen naar perron 5a en vervolgens 12 minuten met de trein naar schiphol
Edit: ik overdrijf, treinreis is 15 minuten
Waar is de reis naartoe?
dan Citizizen M, loopafstand van de terminalquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga naar Engeland, en moet om 7u op Schiphol zijn. Bedankt voor het aanbod maar dat kan ik je niet aandoen(besides, hotel overnachtingen op kosten van de baas bevallen me goed
)
Collega raadde Ibis aan.
Ik laat het regelen, hoef er zelf niet achteraan oid.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Bart het volgende:
Op kosten van de baas? Zou ik voor het Amstel hotel gaan in Amsterdam. Zit je zo op Schiphol.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan Citizizen M, loopafstand van de terminal
Dan kan je nog beter in Leiden crashen, vanuit het centrum van Amsterdam naar Schiphol in de nacht is vrijwel alleen per taxi te doen. Tenzij de baas dat ook betaald...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Bart het volgende:
Op kosten van de baas? Zou ik voor het Amstel hotel gaan in Amsterdam. Zit je zo op Schiphol.
Denk dat je de taxi wel op de hotelrekening kan krijgen daar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter in Leiden crashen, vanuit het centrum van Amsterdam naar Schiphol in de nacht is vrijwel alleen per taxi te doen. Tenzij de baas dat ook betaald...
Geen mogelijkheid om hotelkosten in je zak te steken en stiekem toch hier te crashen zeker ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga naar Engeland, en moet om 7u op Schiphol zijn. Bedankt voor het aanbod maar dat kan ik je niet aandoen(besides, hotel overnachtingen op kosten van de baas bevallen me goed
)
Collega raadde Ibis aan.
Ik laat het regelen, hoef er zelf niet achteraan oid.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om hotelkosten in je zak te steken en stiekem toch hier te crashen zeker ?
Hmz, mij te veel werk om er speciaal een BV voor op te zettenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
Er wordt voor me geboekt enzo
Dan hebben ze toch ook wel ervaring met geschikte hotels in de buurt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nee
Er wordt voor me geboekt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |