Een rood kruis?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
had ik vroeger ook
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Etcetera het volgende:
De helf is BINNEN! Groen licht van partij 1 om mij aan te nemen!!!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:18 schreef Etcetera het volgende:
De helft is BINNEN! Groen licht van partij 1 om mij aan te nemen!!!
Leg de champagne maar vast koud!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
er moet nog worden afgestemd met m'n leidinggevende, maar dat moet toch lukken nu
Al in China gekeken? Gratis verzendkosten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ophelia, ik heb ze inderdaad gezien bij Halfords maar ik wilde eigenlijk andere kleurtjes.En die kleurtjes die ik leuk vind, is met een bloem aan het handvat. Nu nog op zoek naar een blauwe bel van Mickey Mouse, die zijn er genoeg op internet... maar verzendkosten zijn best hoog.
Appeltaart voor mij aub.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Als ik vandaag ook nog iets hoor van partij 2 dan ga ik gebak scoren
Dat is vast niet voor volgende week binnen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al in China gekeken? Gratis verzendkosten.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is vast niet voor volgende week binnen.
Nee, dat komt niet op tijd dan... nou ja dan maar kleurtjes die ik minder mooi vind...quote:
Oh, dan heb je dus tijd zat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet op tijd dan... nou ja dan maar kleurtjes die ik minder mooi vind...Lennon zal het niet zoveel uitmaken.
Hij wil trouwens niet jarig zijn.![]()
Klachten bij de MEN mod aub.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik protesteer! Mattís heeft één keer gepost en hij wordt gelijk in de OP opgenomen! Waar is mijn UI!
Als ik coolere tegenkom post ik ze, ik ben nu toch onderdelen aan het shoppenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet op tijd dan... nou ja dan maar kleurtjes die ik minder mooi vind...Lennon zal het niet zoveel uitmaken.
Hij wil trouwens niet jarig zijn.![]()
Dat klinkt best positiefquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
er moet nog worden afgestemd met m'n leidinggevende, maar dat moet toch lukken nu
Okayquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik coolere tegenkom post ik ze, ik ben nu toch onderdelen aan het shoppen![]()
Waarom wil hij niet jarig zijn?
Hoor net dat er hier al een 'noodscenario' was bedachtquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoor net dat er hier al een 'noodscenario' was bedacht
Jongens, dit gaat goedkomen![]()
Alles zonder warme vruchten dus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Hazelnootgebakje alsjeblieft. Of anders een advocaatvlaaipunt. Of tiramisusmaak.
Met dooiemussensmaakquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Eerst volledige duidelijkheidga toch geen halve gebakjes uitdelen
Gebak met warme vruchten lijkt me sowieso goorquote:
Nu een halve toezegging krijgen, dat vet vieren en dan níet worden aangenomen. Da's een dooie musquote:
Geen warme appeltaart voor jou dus?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebak met warme vruchten lijkt me sowieso goor
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu een halve toezegging krijgen, dat vet vieren en dan níet worden aangenomen. Da's een dooie mus
Nee, het liefst koudquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen warme appeltaart voor jou dus?
Ik heb het idee dat ik dit al eerder gevraagd heb.quote:
En volgens mij heb ik het ook vrij vaak verkondigdquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit al eerder gevraagd heb.
Déjà vu'tje inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dit al eerder gevraagd heb.
Heul niet!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Wow, Etc. Dat gaat echt wel goedkomen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heul niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Ik doe de secret PM-actie hier wel voor een bos bloemen als het zover is...quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Etcetera het volgende:
Fles whisky, die hij dan op zijn 18e mag openen? Of verkopen, als die fles in de tussentijd een vermogen waard is geworden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:09 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het knap dat ze het zo in het geheim allemaal geregeld heeft. Lijkt me lastig, via PM. Oja, z'n beginkapitaalgaan we uitgeven natuurlijk.
Aan iets heel tofs, gaan we goed over nadenken.
De komende tijd zal je nog wel vaker op de 2e/3e plaats gaan komen achter kind en vrouw vrees ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik protesteer! Mattís heeft één keer gepost en hij wordt gelijk in de OP opgenomen! Waar is mijn UI!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe de secret PM-actie hier wel voor een bos bloemen als het zover is...
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef Wiebelkont het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als we maar wel foto's van de ontvangst te zien krijgen.
Ekdom!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...
Etcie.......!?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat laatste heb ik uiteraard niet in de hand...
Onderschriftcompetitie starten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als we maar wel foto's van de ontvangst te zien krijgen.
quote:
Nou, dat is eerder gebeurd hoor denk ik. Geloof niet dat 'ie nu nog besmettelijk isquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
En ja hoor, keelpijnfijn dat G. het op de laatste dag toch nog aan me heeft overgedragen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
En ja hoor, keelpijnfijn dat G. het op de laatste dag toch nog aan me heeft overgedragen
Ook weer waarquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is eerder gebeurd hoor denk ik. Geloof niet dat 'ie nu nog besmettelijk is
Als het alleen keelpijn is vind ik had niet het ergste maar het gaat vaak gepaard met een hoofd vol wattenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Hopelijk is het zo over. Keelpijn vind ik altijd het meest vervelend.
Ik heb de topics bijgelezen.
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoor net dat er hier al een 'noodscenario' was bedacht
Jongens, dit gaat goedkomen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijk
Maar hopelijk gaat het door~!
Komt maar langs met bloemen hoorquote:
Laatst toevallig een beetje over gehad. Zolang ik m'n werk goed blijf doen, afspraken nakom, is er niks aan de handquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijk
Maar hopelijk gaat het door~!
Die van mij zit gelukkig in mijn mondhoek waardoor het niet zo opvalt. Heb ook wel eens een boven mijn lip gehad, dat ziet er goor uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik googlede net op koortslip plaatjes, kom je mooie exemplaren tegen
Ook dat! Maar we zijn allebei ziek dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Koortslippen zijn stom, kun je niet zoenen
Da's niet het ergste dat je niet kan doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Koortslippen zijn stom, kun je niet zoenen
En koordslip?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik googlede net op koortslip plaatjes, kom je mooie exemplaren tegen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's niet het ergste dat je niet kan doen.
Gelukkig ben ik immuun dus ik kan wel gewoon zoenen.
Mijn vrouw heeft er ook wel eens last van, geen moeite mee om haar te zoenen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Maar de vraag is of je ook iemand wil zoenen met een koortslip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |