Ekdom!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen...
Etcie.......!?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat laatste heb ik uiteraard niet in de hand...
Onderschriftcompetitie starten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als we maar wel foto's van de ontvangst te zien krijgen.
quote:
Nou, dat is eerder gebeurd hoor denk ik. Geloof niet dat 'ie nu nog besmettelijk isquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
En ja hoor, keelpijnfijn dat G. het op de laatste dag toch nog aan me heeft overgedragen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
Meuning
En ja hoor, keelpijnfijn dat G. het op de laatste dag toch nog aan me heeft overgedragen
Ook weer waarquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is eerder gebeurd hoor denk ik. Geloof niet dat 'ie nu nog besmettelijk is
Als het alleen keelpijn is vind ik had niet het ergste maar het gaat vaak gepaard met een hoofd vol wattenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Hopelijk is het zo over. Keelpijn vind ik altijd het meest vervelend.
Ik heb de topics bijgelezen.
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoor net dat er hier al een 'noodscenario' was bedacht
Jongens, dit gaat goedkomen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijk
Maar hopelijk gaat het door~!
Komt maar langs met bloemen hoorquote:
Laatst toevallig een beetje over gehad. Zolang ik m'n werk goed blijf doen, afspraken nakom, is er niks aan de handquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tot ze door hebben dat je de helft van de dag op fok zit natuurlijk
Maar hopelijk gaat het door~!
Die van mij zit gelukkig in mijn mondhoek waardoor het niet zo opvalt. Heb ook wel eens een boven mijn lip gehad, dat ziet er goor uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik googlede net op koortslip plaatjes, kom je mooie exemplaren tegen
Ook dat! Maar we zijn allebei ziek dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Koortslippen zijn stom, kun je niet zoenen
Da's niet het ergste dat je niet kan doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Koortslippen zijn stom, kun je niet zoenen
En koordslip?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik googlede net op koortslip plaatjes, kom je mooie exemplaren tegen
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's niet het ergste dat je niet kan doen.
Gelukkig ben ik immuun dus ik kan wel gewoon zoenen.
Mijn vrouw heeft er ook wel eens last van, geen moeite mee om haar te zoenen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Maar de vraag is of je ook iemand wil zoenen met een koortslip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |