Jij had ons toch al lang en breed verlaten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:49 schreef Høken het volgende:
Bwah, in tijden niet zo'n erge keelpijn gehad, voel me er zwaar belabberd door.
Afrijden?quote:
Troost je, zo voel ik me dag in dag uit. En hoeveel vrij er ook is... Het helpt niksquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:01 schreef El_Borracho het volgende:
ik heb nood aan wat vrije tijd om alles op een rijtje te zetten.
Neuhquote:
Crap ik voel me ook fucking beroerdquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:07 schreef lichtknopje het volgende:
Zwaar verkouden en al 2 dagen ziek thuis.
Same here.quote:
Ja, dat snap ik, ik doe eigenlijk veel te weinig met mijn vrije tijd. Ik sport wel veel, maar daarnaast is het vrijwel altijd computer/tv. Ik ga af en toe weleens met mijn broer zijn vrienden mee opstap, maar zelf heb ik eigenlijk geen vrienden meer, itt een tijdje terug.quote:Ik weet nav je andere posts hier dat je al veel langer somber bent, probeerde het met humor te benaderen.
Hoe zit je eigenlijk met je vrijetijdsbesteding? Hoe meer er in je vrije tijd uit je handen komt hoe minder je tijd hebt om te malen (+ ego boost als iets goed lukt)
Da's ook zwaar balen idd. Misschien moet je nu ff lekker op de bank gaan liggen met een warme kop chocomelk of thee en lekker bankhangen. Ik weet wel, er zijn geen kabouters voor de rommel maar gun jezelf die rust om te herstellen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Same here.
Ik zit met een hand in het gips en zelfs de meest simpele huishoudelijke dingen kosten me uren, waardoor mijn huis eruit ziet alsof er een bom is ontploft
Kusje erop.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja natuurlijk, ook nog een brandwond
Na regen komt zonneschijn en meer van dat soort dooddoeners.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:48 schreef La_Vita het volgende:
Het leven werkt mij nogal tegen opt moment
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hartstikke verdrietig![]()
zie het ff niet meer zitten
dankje das liefquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben weer grieperig ... ik snap er niks van.![]()
Ik slaap genoeg, eet elke dag genoeg fruit en groente, beweeg genoeg ...
Hartaanval? Ik meende dat je nog vrij jong bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:24 schreef welkominspace het volgende:
best kut eigenlijk.
schrok vannacht elke keer wakker op het moment dat ik in slaap viel omdat ik elke keer die hartaanval "herbeleefde" in m'n hoofd.
ik dacht dat als ik in slaap viel ik dood ging, omdat ik toen tijdens die shit ook wegviel en de ambulance net op tijd was![]()
verder beetje angstig om een diagnose te krijgen omdat ik echt heel bang ben dat het iets ernstigs is ofzo, zo voelt het iig wel
ja dat is het enge, als ik nou al een lang gelukkig leven had gehad was het vast minder eng.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hartaanval? Ik meende dat je nog vrij jong bent.
Damn, beterschap iig.
Weten ze al hoe het komt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja dat is het enge, als ik nou al een lang gelukkig leven had gehad was het vast minder eng.
maar heb verdorie een dochtertje van bijna 2, ik moet nog wel ff mee
Doe niet zo eng en bel een ambu als je denkt dat het mis is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja dat is het enge, als ik nou al een lang gelukkig leven had gehad was het vast minder eng.
maar heb verdorie een dochtertje van bijna 2, ik moet nog wel ff mee
ik heb gewoon de hele dag hartkloppingen en het benauwd, word ik niet vrolijk van iigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe niet zo eng en bel een ambu als je denkt dat het mis is.
Ga jij dan eens gauw naar de eerste hulp of bel het ziekenhuis.. Stress en onrust is wel het laatste dat je kunt gebruiken nu! En benauwd zijn en hartkloppingen hebben is niet echt goed.. Heb je al wel medicatie gekregen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb gewoon de hele dag hartkloppingen en het benauwd, word ik niet vrolijk van iig
Godverdommequote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel oké denk ik. Zometeen mijn praktijkexamen, mijn humeur zal van dat uurtje wel verder bepaald worden
Jammer man... Been there done that. Je weet nu wat je te wachten staat. Je wordt er nooit dommer van door het een 2e keer te doenquote:
Dat vraag ik mezelf ook af..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef patrickpsv het volgende:
En ik vraag mezelf af hoelang ik nog onzeker blijf over bepaalde dingen.
Ai! Wat was er gebeurd?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:03 schreef Muck het volgende:
Gemengde gevoelens. Dolblij dat mijn hechtingen en gips eraf zijn en ik niet meer terug hoef te komen, maar wel geschrokken van het feit dat het gevoel in mijn vinger waarschijnlijk weg is.
Ah bah, dat zou echt niet lekker zijn. Geven ze het nog iets kans of is het echt weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:03 schreef Muck het volgende:
Gemengde gevoelens. Dolblij dat mijn hechtingen en gips eraf zijn en ik niet meer terug hoef te komen, maar wel geschrokken van het feit dat het gevoel in mijn vinger waarschijnlijk weg is.
Ehm.. hoezo dat precies? Jij had toch niets met die relatie te maken of lees ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Rot, boos.
van een goede vriend van mij, is de relatie verbroken. Zag hem al een jaar niet. Nu kan hij mij individueel ook niet zien doordat ie niet goed in zn vel zit. Wel met een vriendin van mij met der vriend..
En voel me daar best rot om eigenlijk.
Ja ik snap er weinig van. Komt er op neer dat ie vrouwen even niet individueel kan zien door de breuk of zo.. Zo raar,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ehm.. hoezo dat precies? Jij had toch niets met die relatie te maken of lees ik het verkeerd?
Jammerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Dit begint vervelend te worden![]()
En ik ga dus lekker niet zeggen wat
Ben je dat dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Iedere keer die vraag ben jij wel een Nederlander
als ik jou zo bekijk in dit topic heb je best een kutleven, niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:08 schreef grrrbeer het volgende:
Ochtend was kut iig. Ook te vroeg wakker. Moet ik mezelf nog 2 uur zien te vermaken.
Nog niet over uit. Saai is het niet, maar echt bevredigen wil het maar niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
als ik jou zo bekijk in dit topic heb je best een kutleven, niet?
leuk is anders lijkt me. Werk eraan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:39 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nog niet over uit. Saai is het niet, maar echt bevredigen wil het maar niet.
*geeft knuffel*quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:40 schreef Yuki het volgende:
Vreselijk in de war gebracht. Ik snap er niets meer van...
Daarnaast ook ontzettend afgewezen.
Kan alleen maar janken
Als het zo simpel wasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
leuk is anders lijkt me. Werk eraan zou ik zeggen
In beginnende liefde gaat het vaak met ups en downs, maar dit slaat wel alles... Gisteravond heel bot behandeld en vervolgens geblocked op Facebook (ja, klinkt heel sneu, maar bij gebrek aan whatsapp aan zijn kant was het ons belangrijkste medium om contact te houden).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
leuk is anders lijkt me. Werk eraan zou ik zeggen
[..]
*geeft knuffel*
What happened?
Ot: schrok me kapot van m'n wekkerben ook echt ineens helemaal wakker. Zometeen weer een dagje de kost verdienen
Klinkt als een niet al te sympatiek persoon. Was dat zonder aanleiding?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
In beginnende liefde gaat het vaak met ups en downs, maar dit slaat wel alles... Gisteravond heel bot behandeld en vervolgens geblocked op Facebook (ja, klinkt heel sneu, maar bij gebrek aan whatsapp aan zijn kant was het ons belangrijkste medium om contact te houden).
Ik kan maar niet bedenken waar deze omslag vandaan komt, wat ik fout gedaan heb...
En ook al schreeuwt m'n verstand dat ik hem beter kan vergeten... Ik heb er toch verdriet van, blijf maar aan hem denken
Voor mij kwam het wel onverwacht ja. Er is voor hem vast wel een aanleiding, maar ik zou niet weten wat het is...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt als een niet al te sympatiek persoon. Was dat zonder aanleiding?
OT: op zich goed maar ik wil mijn nest niet uit. Volgens mij is het koud buiten
Leuk dat daten in de internettijdperk .quote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
In beginnende liefde gaat het vaak met ups en downs, maar dit slaat wel alles... Gisteravond heel bot behandeld en vervolgens geblocked op Facebook (ja, klinkt heel sneu, maar bij gebrek aan whatsapp aan zijn kant was het ons belangrijkste medium om contact te houden).
Ik kan maar niet bedenken waar deze omslag vandaan komt, wat ik fout gedaan heb...
En ook al schreeuwt m'n verstand dat ik hem beter kan vergeten... Ik heb er toch verdriet van, blijf maar aan hem denken
Neem er twee, kun je jezelf bellenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Leuk dat daten in de internettijdperk .
OT Chaotisch hoe vaak kan je mobiel kwijt zijn en ligt die voor je neus
Nog leuker hoe kwetsbaar het blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Leuk dat daten in de internettijdperk .
Bah, erg klote inderdaad. Hoop dat het gauw beter met je gaat, met of zonder hemquote:Op zaterdag 21 januari 2012 07:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is goed, gedeelde smart enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook..Samen alleen en verdrietig zijn?
1 bier is geen bierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:48 schreef Bombshell het volgende:
Toch maar biertje gepakt.. voel me weer echt een weekend alcoholist.
Komt wel goed! Heb ik vorige week ook gedaan en weet nu gewoon aan wie ik wel wat heb, maar veel belangrijker: aan wie niets toevoegen in mijn leven. Is even een kut periode, maar komt wel goed!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ja wel goed op zich, alleen mijn verjaardag beginnen is alleen jammer
Ondanks dat het blokkeren en de botte reactie niet van zijn kant bleken te komen, vraag ik me toch af of het goed komt MET hemquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bah, erg klote inderdaad. Hoop dat het gauw beter met je gaat, met of zonder hem
Sta nu van mezelf te kijken... Advies van de huisarts opgevolgd en de hardloopschoenen aangetrokken. Voel me niet veel beter, maar iig soort van trots op mezelf dat ik actief ben geworden, ipv somber in m'n bed te gaan liggenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:45 schreef Yuki het volgende:
Ik voel weer donkere wolken aankomen... Moe en somber.
Sterktequote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eindelijk de mail gestuurd naar die meid dat we afstand moeten nemen...
Zit best gespannen in afwachting van reactieNormaal ben ik degene die zo'n mail ontvang (gezien m'n verleden)
Dankje, jij trouwens ookquote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterkte
OT: slapeloos en somber. Again
Bij mijn vriendengroep staat zoiets (behoorlijk concreet ook: volgend weekend een weekend weg) ook in de planning maar ik ben jammer genoeg me er nog niet echt op aan het verheugen. Kan komen omdat ik gisteren iets te veel gedronken heb, kan mijn stemming voor een paar dagen wel beinvloeden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:25 schreef Flippiee het volgende:
Heel fijn herinneringen met (uitgaans)vrienden van vroeger ophalen. Dat met het vooruitzicht binnenkort weer eens wat met zijn allen te gaan doen, maakt het een mooie afsluiter voor het weekend en bezorgt me een gelukkig gevoel.
Sorry schat. Was op weg naar je, maar liep langs de kroeg... Nah ja, je weet het wel. En ik weet dat je me het liefst hebt in beschonken toestand, maar ik kon nauwelijks meer lopen.quote:
Ik ken de irritatie, nog steeds last van mijn heup ivm ongeluk in mei (last van steken en constante pijn).quote:Op maandag 23 januari 2012 14:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Verdomme.........
Sinds ik die 2 ribben licht gekneusd had (nu zo'n 7 maanden geleden), blijft die zij zo nu en dan opspelen. Geen idee wat het nu weer is, maar vandaag wederom vlagen van.......een irriterend en licht pijnlijk gevoel aan die kant.
http://adwords.knuffelparadijs.nl/?page=list-search&keyword=smurfquote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef candygirl het volgende:
Op zoek naar een smurf knuffeldier, dus voel me zoekende ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |