Ik sta er elke keer weer van te kijken... Niet allen bij christenen trouwens, in de islam wordt het al helemaal doodgezwegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Moet je nagaan hoe enorm die sociale druk is.
Ja heel sympathieke man vind ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij kan het wel heel goed verwoorden. Met een nuchtere kijk er op.
Heeft hem wel belachelijk veel tijd van zijn leven gekost.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij kan het wel heel goed verwoorden. Met een nuchtere kijk er op.
RTL4 - Help, mijn man is homo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee voor een topic...
"Hoe zou jij een homo genezen"
So you think you are Gay....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTL4 - Help, mijn man is homo.
Zou me niets verbazen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTL4 - Help, mijn man is homo.
quote:
Nee, niet dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En toch kiest hij voor de kerk, idioot
Nee juist niet. Alleen voor god.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En toch kiest hij voor de kerk, idioot
Ik denk voornamelijk gewoon geļndoctrineerdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mensen die geloven zijn m.i. bang voor het onwetende en schuiven dan alles maar op gods wil af..
Ja alle gebeurtenissen afschuiven op de wil van god ja, dan hoef je jezelf nooit emotioneel te ontwikkelen, simpel toch!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mensen die geloven zijn m.i. bang voor het onwetende en schuiven dan alles maar op gods wil af..
Dat is niet de kerk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad, voor 'God' dus.
Ja, want alle gelovigen zijn emotioneel onderontwikkeld...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja alle gebeurtenissen afschuiven op de wil van god ja, dan hoef je jezelf nooit emotioneel te ontwikkelen, simpel toch!
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want alle gelovigen zijn emotioneel onderontwikkeld...
Mag je met een korrel zout nemenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je die reactie waar jij op reageerde er bij pakt, dan komt het daar wel op neer ja.
Omdat hij niks verder kwam, anders werd het te technisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Hij zei dat zijn verhaal erg technisch werd, en stopt vervolgens na 2 simpele zinnen.
Dat kwam omdat die voormalig bekeerde homo zich ging bemoeien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Hij zei dat zijn verhaal erg technisch werd, en stopt vervolgens na 2 simpele zinnen.
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heeft hij? Parkinson?
Yep...en nog een aantal maanden te levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heeft hij? Parkinson?
Tsjah, misschien wel beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en nog een aantal maanden te leven
Alleen de Engelse.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt er op dat de Nederlandse wikipedia niet op zwart gaat..
Ik lees meestal alsnog alleen de engelse, staat meer opquote:
punten pakken he, en de fouten van bleker weer goed maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
Die mevrouw van het CDA gaat weer een gigantisch open deur intrappen.
Met de adem van de PVV in de nek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
punten pakken he, en de fouten van bleker weer goed maken.
10 zetels
Da's onmogelijk..sinds dat briefje is Bleeker's politieke carričre kaput...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
punten pakken he, en de fouten van bleker weer goed maken.
10 zetels
Hoop dat CDA ook helemaal kapot is en gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's onmogelijk..sinds dat briefje is Bleeker's politieke carričre kaput...
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat CDA ook helemaal kapot is en gaat.
Ik vond het CDA altijd wel een redelijke middenpartij...sinds ze hun ziel aan de Duivel hebben verkocht, mogen ze wat mij betreft ook per direct worden opgedoekt...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat CDA ook helemaal kapot is en gaat.
Precies. Was altijd wel een handige partij voor coaltities. Maar na PVV & VVD mogen ze van mij oprotten. en dat gaat gelukkig de goede kant opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het CDA altijd wel een redelijke middenpartij...sinds ze hun ziel aan de Duivel hebben verkocht, mogen ze wat mij betreft ook per direct worden opgedoekt...
Dat was 15 jaar geleden, ook in die wereld staat de ontwikkeling niet stil: Borsten als dartbord gebruiken, fles terpentine leegknijpen in de vagina.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF tieten vastspijkeren, dan ben je echt gestoord
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:17 schreef De_Ilias het volgende:
Het is erg jammer om te zien dat tegenwoordig Homo's zoveel aandacht krijgen, er is een propaganda oorlog bezig in de media, de media wilt ons Homoseksualiteit opleggen, en dat word hardop gepropageerd. Homoseksualiteit is afwijkend gedrag, en het schaad de gezonde samenleving, en vooral de jongeren die worden beļnvloed door dit soort gedrag, denk aan gayparade etc. dit kan men niet gezond vinden hoop ik, anders zijn we echt laag gezakt.
De joodse media zeker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:17 schreef De_Ilias het volgende:
Het is erg jammer om te zien dat tegenwoordig Homo's zoveel aandacht krijgen, er is een propaganda oorlog bezig in de media, de media wilt ons Homoseksualiteit opleggen, en dat word hardop gepropageerd. Homoseksualiteit is afwijkend gedrag, en het schaad de gezonde samenleving, en vooral de jongeren die worden beļnvloed door dit soort gedrag, denk aan gayparade etc. dit kan men niet gezond vinden hoop ik, anders zijn we echt laag gezakt.
Nee, de Griekse.quote:
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:
Zijn hoofd lijkt inderdaad op een eikel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef thettes het volgende:
En Frits is een arrogante eikel, maar wel erg leuk om er bij te hebben met onze PVV vriend denk ik.
Bosman bedoelde het sarcastischquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Halalvlees kan toch helemaal niet van een varken komen trouwens?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bosman bedoelde het sarcastisch
Terecht. Gewoon beeldvorming.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, Pauw wrijft de uitspraak er nog eens in.
Dat zeiden ze 75 jaar geleden ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Dat vettige, viezige krullende haar kan ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:07 schreef exile79 het volgende:
Waarom vertelt niemand uit zijn familie of vriendenkring dat die snor écht niet kan?
Ja, dat wel. Dit voegt niet zo veel toe.quote:
Maar dan wel een uitgegleden Turkse capibara.quote:
Nee... en het gaat maar door. Lekker boeiend of hij Halal vlees verkoopt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Dit voegt niet zo veel toe.
Inderdaad. En zijn vrouw zelf ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:11 schreef eriksd het volgende:
Ze moeten die super van zijn vrouw er een beetje buiten houden.
Ik vind haar ook wel aantrekkelijk.quote:
Volgens mij moet je dat eerder aan Stassen vragen, en niet aan Corman.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:11 schreef thettes het volgende:
Ik wil eens weten waarom de PVV hem pas schorst als het uitlekt, dus niet simpelweg omdat hij zoiets zegt. Ga daar eens op in.
Verbaast het je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:11 schreef thettes het volgende:
Ik wil eens weten waarom de PVV hem pas schorst als het uitlekt, dus niet simpelweg omdat hij zoiets zegt. Ga daar eens op in.
Nou idd..quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad. En zijn vrouw zelf ook.
ik snap het ook niet. tuurlijk was het een mongolide actie, maar hij zit daar nu wel, en tot nu toe antwoord hij netjes op alles zonder gek te doen oidquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een gebash en gezuig...Ben geen voorstander van die vent maar toch
Ja hij word constant verontwaardig aangekeken en pogingen te doen hem te 'ontmaskeren' ofzo.. jammerquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik snap het ook niet. tuurlijk was het een mongolide actie, maar hij zit daar nu wel, en tot nu toe antwoord hij netjes op alles zonder gek te doen oid
Tuurlijk, zon buurt super is ook geen vetpot.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Whehe hij zit daar gewoon voor het geld.
Maar toch wat ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een gebash en gezuig...Ben geen voorstander van die vent maar toch
Dat..quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik snap het ook niet. tuurlijk was het een mongolide actie, maar hij zit daar nu wel, en tot nu toe antwoord hij netjes op alles zonder gek te doen oid
..... vind ik dat jammer, dit is ook de reden dat Wilders nooit naar P&W wilquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef thettes het volgende:
en zn onderbuik zit bij zn mond zeker
Gewoon door blijven hameren op wat hij wel niet heeft gezegdquote:
Ik genietquote:
Was een onhandige actie, maar iedereen verdient een 2e kans.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
blekerena die mauro affaire heeft ie toch flink afgedaan
Hij is echt niet heel intelligent nee. Dat merk je aan zowel zn antwoorden als zn taalgebruik. Dat maakt het minder een opportunist, meer gewoon een volksman met wat te veel onderbuikgevoelens. Daarom vind ik bv. Wilders ook een veel engere man dan dit figuur hier. Hij heeft verder namelijk niets te verbergen ofzo.quote:
Ik vraag me af of Bosman hier nou zoveel slechter uit komt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
Fileer hem maar verder, Frits.![]()
Dat Jacobse en Van Es-typetje.
Ben je gek, morgen loopt die buurtsuper nog net zo goed hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Bosman hier nou zoveel slechter uit komt.
Eerlijk gezegd heeft hij zich er aardig doorheen gesleept...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daarom dus. En omdat het een principeloze proleet is.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit die Frits Wester daar elke week trouwens, kontmaatje van P&W.
Inderdaad, P&W zijn te netjes om gewoon te zeggen waar het op staat, namelijk dat het wél een zakkenvuller is met simpelweg vrij racistische uitspraken. Daarvoor heb je een gast als PRDV of JD nodig ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
P&W alleen maar jaknikken, kutuitzendingquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daarom dus. En omdat het een principeloze proleet is.
En bij knevel en in pownd en bij Harrie Mens en bij RTL-7.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
..... vind ik dat jammer, dit is ook de reden dat Wilders nooit naar P&W wil
Inderdaad, zelfs een interview van Ivo Niehe was kritischer geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Inderdaad, P&W zijn te netjes om gewoon te zeggen waar het op staat, namelijk dat het wél een zakkenvuller is met simpelweg vrij racistische uitspraken. Daarvoor heb je een gast als PRDV of JD nodig ja.
Ik had er ook meer van verwacht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zap weg. Geen kont aan vanavond.
En de 1e regel van de Grondwet moet worden veranderd. Dat ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Volgens Wilders moet ook de moderne kunst en theater worden afgeschaft trouwens.
Een zender minder mag van mij, er is veel TV die net zo goed op de commerciėle kan en niks te maken heeft met educatie/cultuur/religie waar de PO voor is bedachtquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En bij knevel en in pownd en bij Harrie Mens en bij RTL-7.
Je moet dus de journaistiek afschaffen.
Volgens Wilders moet heel de publieke omroep worden afgeschaft.
Ben je het zeker ook mee eens ?
Nee toch? Alleen de subsidie zou wat minder moeten. Ik rij motor als hobby en daar krijg ik ook geen subsidie voor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Volgens Wilders moet ook de moderne kunst en theater worden afgeschaft trouwens.
Herman Wijffels moet het worden, maar ja, die neemt nooit verantwoordelijkheid mbt het CDA.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:24 schreef OProg het volgende:
Misschien is het voor het CDA het beste om een onbekende uit de hoed te toveren. Beetje zoals Balkenende in die tijd.
Volgens Halbe ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Jawel dan hadden we een links kabinet gehad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Het CDA, wie geeft er een neuk over die nietszeggende, principeloze partij zonder enige vorm van ruggengraat.
Doek het vandaag nog op en er verandert geen zier in Nederland.
Wijffels staat veel te ver van de partij zoals die op dit moment is. Het zou inderdaad de beste keuze zijn maar gaat nooit gebeuren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Herman Wijffels moet het worden, maar ja, die neemt nooit verantwoordelijkheid mbt het CDA.
Wijffels is ook veel te links om het hele CDA te vertegenwoordigen. Hij spreekt waarschijnlijk veel D66 kiezers meer aan dan dat hij de rechtervleugel van zn eigen partij aanspreekt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Herman Wijffels moet het worden, maar ja, die neemt nooit verantwoordelijkheid mbt het CDA.
Kan ik inkomen. Ik vind ook dat omroepen moeten fuseren.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een zender minder mag van mij, er is veel TV die net zo goed op de commerciėle kan en niks te maken heeft met educatie/cultuur/religie waar de PO voor is bedacht
quote:
Zou het beste bij de nieuwe (wat linkerse, meer naar het midden) koers passen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Wijffels staat veel te ver van de partij zoals die op dit moment is. Het zou inderdaad de beste keuze zijn maar gaat nooit gebeuren.
NOUJA ZEG!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
Ik maak voorzichtig de opmerking dat het voor sommige kinderen beter is om dood te zijn.
Lastig, maar veel heb je inderdaad niet aan zo'n leven.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
Ik maak voorzichtig de opmerking dat het voor sommige kinderen beter is om dood te zijn.
Beter formuleren zou misschien tot 'nooit geboren zouden zijn' leiden, maar ik deel je gevoel vrees ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
Is idd een hele discussie over te voeren.quote:
Kan er zelf ook niet echt goed tegen, wat een zorgen zo'n kind.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
vind dat soort beelden echt verschrikkelijk om te zien :/
Misschien heeft hij het wel naar zijn zin...weet ik veelquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
Gewaagde uitspraak. En misschien heb je wel gelijk.. maar wie bepaalt zoiets?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
Ik niet gelukkig.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. En misschien heb je wel gelijk.. maar wie bepaalt zoiets?
Mijn moeder is afhankelijk van de regionale taxi.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen de subsidie zou wat minder moeten. Ik rij motor als hobby en daar krijg ik ook geen subsidie voor.
Idd, dat het lastige in zo'n discussie, wanneer heeft iemand zo'n marginale kwaliteit van leven dat hij beter dood kan zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. En misschien heb je wel gelijk.. maar wie bepaalt zoiets?
Wat is het probleem met een paar euro eigen bijdrage?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder is afhankelijk van de regionale taxi.
Ze moet nu na 5 kilometer een eigen bijdrage gaan betalen van een paar euro na 5 kilometer.
Dat lijkt weinig. Mar mensen worden weer te veel opxzichzelf teruggeworpen. Ze is al blij dat haar weduwe pensioen niet 100 % van haar wordt afgenomen.
Die moter van jou is een luxe product in een luxe situatie.
klopt, VVD beleid gaat eigenlijk altijd uit van goed opgeleide blanke mannen die op alle fronten perfect in orde zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder is afhankelijk van de regionale taxi.
Ze moet nu na 5 kilometer een eigen bijdrage gaan betalen van een paar euro na 5 kilometer.
Dat lijkt weinig. Mar mensen worden weer te veel opxzichzelf teruggeworpen. Ze is al blij dat haar weduwe pensioen niet 100 % van haar wordt afgenomen.
Als je in de illusie leeft dat Nederland geen relatieve armoede kent dan begrijp je het antwoord op deze vraag al niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het probleem met een paar euro eigen bijdrage?
En wie gaat dat bepalen? De zorgverzekeraar? Hopelijk gaan we nooit die kant op...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:34 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, dat het lastige in zo'n discussie, wanneer heeft iemand zo'n marginale kwaliteit van leven dat hij beter dood kan zijn.
Relatieve armoede, inderdaad. Dus dan kom je op het vlak van relatieve rijkdom. Dus om dan te stellen dat het hebben van een vervoersmiddel een luxe-situatie is, nah.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef thettes het volgende:
[..]
klopt, VVD beleid gaat eigenlijk altijd uit van goed opgeleide blanke mannen die op alle fronten perfect in orde zijn.
[..]
Als je in de illusie leeft dat Nederland geen relatieve armoede kent dan begrijp je het antwoord op deze vraag al niet.
Tuurlijk, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
Die moter van jou is een luxe product in een luxe situatie.
Dat is niet een paar euro. Dat is veel meer. Was het maar een paar euro.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het probleem met een paar euro eigen bijdrage?
Idd, dat is een kwestie waar ik zelf nooit een beslissing over zou durven en willen maken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En wie gaat dat bepalen? De zorgverzekeraar? Hopelijk gaan we nooit die kant op...
Dat pittige kapsel zit in de weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef UncleDolan het volgende:
Achter die moeder zit ook een leuke meid.
Yep.quote:
Ik soek nog unne medewerker want hunnie hebben op mij gekozen!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Bosman zit te broeden op een leuke sarcastische opmerking...
Ik begrijp dat iedereen moet inleveren. Ik had al een voorbeeld gegeven. En dan hou ik op na deze. Maar haar huursubsidie wordt ook gekort. Ik noem maar wat. Alles bij elkaar is het echt veel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt gelijk. Sorry.
Niettemin is het draagvlak niet meer maximaal om alles voor zieken en zwakken 100% te vergoeden en te regelen. Misschien ook omdat iedereen zo zijn eigen sores heeft en het ook allemaal maar zelf moet uitzoeken.
Volgens mij is het antwoord op je vraag bekend Specularium.quote:The Dexter Foundation
Dedicated to Rescuing Dogs in the Southern California Area and Placing them in Loving Forever Homes
Ja laten we Ratelband uitnodigen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:39 schreef Buitendam het volgende:
Het is zo dieptriest, alleen maar ellende en triestheid.
Een heldquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef marcodej het volgende:
Freek de Jonge zijn, dat is ook geen leven.
Harry Muhlisch ooit een gedicht zien reclameren ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:41 schreef themole het volgende:
Tering wat een Rutte een slechte voorlezer.
Ik dacht een pauperflat te zien, herkende in een flits 'mijn' Bijlmer. Maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:
Ik ben soms een rechtse bal, maar ik was vroeger dól op Neerlands Hoop. Ongeėvenaard.quote:
Dat was dan ook met Brammetje...quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben soms een rechtse bal, maar ik was vroeger dól op Neerlands Hoop. Ongeėvenaard.
Ben ik dan weer net te jong voor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben soms een rechtse bal, maar ik was vroeger dól op Neerlands Hoop. Ongeėvenaard.
Nou ja, de humor was toen inderdaad ook nog zwart-wit he?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik dan weer net te jong voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |