Ik sta er elke keer weer van te kijken... Niet allen bij christenen trouwens, in de islam wordt het al helemaal doodgezwegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Moet je nagaan hoe enorm die sociale druk is.
Ja heel sympathieke man vind ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij kan het wel heel goed verwoorden. Met een nuchtere kijk er op.
Heeft hem wel belachelijk veel tijd van zijn leven gekost.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij kan het wel heel goed verwoorden. Met een nuchtere kijk er op.
RTL4 - Help, mijn man is homo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee voor een topic...
"Hoe zou jij een homo genezen"
So you think you are Gay....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTL4 - Help, mijn man is homo.
Zou me niets verbazen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
RTL4 - Help, mijn man is homo.
quote:
Nee, niet dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En toch kiest hij voor de kerk, idioot
Nee juist niet. Alleen voor god.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En toch kiest hij voor de kerk, idioot
Ik denk voornamelijk gewoon geďndoctrineerdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mensen die geloven zijn m.i. bang voor het onwetende en schuiven dan alles maar op gods wil af..
Ja alle gebeurtenissen afschuiven op de wil van god ja, dan hoef je jezelf nooit emotioneel te ontwikkelen, simpel toch!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:20 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mensen die geloven zijn m.i. bang voor het onwetende en schuiven dan alles maar op gods wil af..
Dat is niet de kerk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad, voor 'God' dus.
Ja, want alle gelovigen zijn emotioneel onderontwikkeld...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja alle gebeurtenissen afschuiven op de wil van god ja, dan hoef je jezelf nooit emotioneel te ontwikkelen, simpel toch!
Zei ik dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, want alle gelovigen zijn emotioneel onderontwikkeld...
Mag je met een korrel zout nemenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je die reactie waar jij op reageerde er bij pakt, dan komt het daar wel op neer ja.
Omdat hij niks verder kwam, anders werd het te technisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Hij zei dat zijn verhaal erg technisch werd, en stopt vervolgens na 2 simpele zinnen.
Dat kwam omdat die voormalig bekeerde homo zich ging bemoeien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
Hij zei dat zijn verhaal erg technisch werd, en stopt vervolgens na 2 simpele zinnen.
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heeft hij? Parkinson?
Yep...en nog een aantal maanden te levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heeft hij? Parkinson?
Tsjah, misschien wel beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en nog een aantal maanden te leven
Alleen de Engelse.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt er op dat de Nederlandse wikipedia niet op zwart gaat..
Ik lees meestal alsnog alleen de engelse, staat meer opquote:
punten pakken he, en de fouten van bleker weer goed maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
Die mevrouw van het CDA gaat weer een gigantisch open deur intrappen.
Met de adem van de PVV in de nek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
punten pakken he, en de fouten van bleker weer goed maken.
10 zetels
Da's onmogelijk..sinds dat briefje is Bleeker's politieke carričre kaput...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
punten pakken he, en de fouten van bleker weer goed maken.
10 zetels
Hoop dat CDA ook helemaal kapot is en gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Da's onmogelijk..sinds dat briefje is Bleeker's politieke carričre kaput...
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat CDA ook helemaal kapot is en gaat.
Ik vond het CDA altijd wel een redelijke middenpartij...sinds ze hun ziel aan de Duivel hebben verkocht, mogen ze wat mij betreft ook per direct worden opgedoekt...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat CDA ook helemaal kapot is en gaat.
Precies. Was altijd wel een handige partij voor coaltities. Maar na PVV & VVD mogen ze van mij oprotten. en dat gaat gelukkig de goede kant opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond het CDA altijd wel een redelijke middenpartij...sinds ze hun ziel aan de Duivel hebben verkocht, mogen ze wat mij betreft ook per direct worden opgedoekt...
Dat was 15 jaar geleden, ook in die wereld staat de ontwikkeling niet stil: Borsten als dartbord gebruiken, fles terpentine leegknijpen in de vagina.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF tieten vastspijkeren, dan ben je echt gestoord
quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:17 schreef De_Ilias het volgende:
Het is erg jammer om te zien dat tegenwoordig Homo's zoveel aandacht krijgen, er is een propaganda oorlog bezig in de media, de media wilt ons Homoseksualiteit opleggen, en dat word hardop gepropageerd. Homoseksualiteit is afwijkend gedrag, en het schaad de gezonde samenleving, en vooral de jongeren die worden beďnvloed door dit soort gedrag, denk aan gayparade etc. dit kan men niet gezond vinden hoop ik, anders zijn we echt laag gezakt.
De joodse media zeker.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:17 schreef De_Ilias het volgende:
Het is erg jammer om te zien dat tegenwoordig Homo's zoveel aandacht krijgen, er is een propaganda oorlog bezig in de media, de media wilt ons Homoseksualiteit opleggen, en dat word hardop gepropageerd. Homoseksualiteit is afwijkend gedrag, en het schaad de gezonde samenleving, en vooral de jongeren die worden beďnvloed door dit soort gedrag, denk aan gayparade etc. dit kan men niet gezond vinden hoop ik, anders zijn we echt laag gezakt.
Nee, de Griekse.quote:
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:
Zijn hoofd lijkt inderdaad op een eikel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:48 schreef thettes het volgende:
En Frits is een arrogante eikel, maar wel erg leuk om er bij te hebben met onze PVV vriend denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |