eind februariquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
Wanneer wordt de laatste aflevering uitgezonden dan!!?
Dat was slecht zeg... Keek ik vroeger als kind bij thuiskomst om 15 uurquote:
21 februariquote:
Handigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Oh emily wilde barbara even pesten en niet losmaken en toen kwam gwen's moeder en die sloeg Emily knock out en nu zitten ze met zijn 2 in de wijnkelder
Huh?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Diegene die Mason in Santa Barbara speelde heeft ook nog een klein poosje voor Craig gespeeld. Dat vond ik trouwens een goede speler. Sarcasme was altijd leuk bij hem.
Nee ik bedoel de originele Mason , en die is wel voor een korte tijd Craig geweest , heel eventjes heeft die wel degelijk Craig gespeeld , er is heel vaak van speler gewisseld bij Craig en hij is daar eventjes een van de velen geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Huh?
Terry Lester speelde de tweede Mason en die speelde Royce Keller (die enge halfbroer van Lucinda).
Jij bedoelt Lane Davies, die heeft ooit in The Bold even Ridge vervangen volgens mij, hij zat in elk geval niet in ATWT.
Hij heeft volgens mij nooit Craig gespeeld. Wel weer Ridge in B&Bquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de originele Mason , en die is wel voor een korte tijd Craig geweest , heel eventjes heeft die wel degelijk Craig gespeeld , er is heel vaak van speler gewisseld bij Craig en hij is daar eventjes een van de velen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Oh is dat nu? Dan heb ik vanaf nu alle afleveringen die nog komen nog op mn pc staan... en dat zijn er niet heel veel meer...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Oh emily wilde barbara even pesten en niet losmaken en toen kwam gwen's moeder en die sloeg Emily knock out en nu zitten ze met zijn 2 in de wijnkelder
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Oj is dat nu? Dan heb ik vanaf nu alle afleveringen die nog komen nog op mn pc staan... en dat zijn er niet heel veel meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Met zulke verhaallijnen wordt het wel tijd dat het afgelopen isquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Oh is dat nu? Dan heb ik vanaf nu alle afleveringen die nog komen nog op mn pc staan... en dat zijn er niet heel veel meer...
dat is waar jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Met zulke verhaallijnen wordt het wel tijd dat het afgelopen is
Inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Greys het volgende:
Hoeveel afleveringen gaat het nog duren voordat die Iris eindelijk eens wordt ontmaskerd en dat Babs gevonden wordt? Kan iemand me dat even via spoiler of DM laten weten? Godallemachtig wat duurt dit allemaal lang
welke soap kan zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Als ik me niet vergis, gaan ze een andere soap vanaf het begin weer uitzenden.
Dat gezeik van Janet vind ik veel en veel irritanter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Greys het volgende:
Hoeveel afleveringen gaat het nog duren voordat die Iris eindelijk eens wordt ontmaskerd en dat Babs gevonden wordt? Kan iemand me dat even via spoiler of DM laten weten? Godallemachtig wat duurt dit allemaal lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ja dat ook. Wat een kutserie eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat gezeik van Janet vind ik veel en veel irritanter.
quote:Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ook. Wat een kutserie eigenlijkEn maar blijven kijken.
Deze Craig, Jon Lindstrom, vind ik op de een of andere manier best sexy.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef Sannne het volgende:
Die blonde? Die was sexy.. Wat een man![]()
Hij straalde arrogantie, kracht, intelligentie, sexappeal uit en was enorm mysterieus en evil
[ afbeelding ]
De huidige Craig is echt bagger. Een ouwe snoeperd waar toch geen vrouw op valt?
Dat zeg ik steevast na elke afleveringquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ook. Wat een kutserie eigenlijkEn maar blijven kijken.
8 maanden? vorige week was ze nog 6 maanden zwangerquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Deze Craig, Jon Lindstrom, vind ik op de een of andere manier best sexy.![]()
Waarom is Janet nog aan het werk? Ze is 8 maanden zwanger ...
En haar buik is nog steeds even dik als toen ze 3 maanden zwanger was.![]()
En free Barbara en Emily.
Ze kwam er in januari toch achter dat ze zwanger was? We zitten nu in augustus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
8 maanden? vorige week was ze nog 6 maanden zwanger
tegen zichzelf?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
ahhh lucy in opstand tegen lucy![]()
En Liberty erbijquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop dat Janet verdrinkt in haar eigen gejank.
Ik vroeg me al af waar jij bleef...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik kom niet meer bij.
Janet for president.![]()
Geen idee of ik de enige ben, maar dat maakt mij niet uit, ik ben niet iemand van hypes, ik volg altijd mijn eigen weg, zolang het goed voelt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar jij bleef...![]()
Ik geloof dat je de enige Janet fan bent nog hihi
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee of ik de enige ben, maar dat maakt mij niet uit, ik ben niet iemand van hypes, ik volg altijd mijn eigen weg, zolang het goed voelt.
Nou, veel plezier maar weer met kijken.
Ik wilde hem ook al postenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
'Fan van As The World Turns moet in de rouw'
Mag ik mij hier even bij aansluiten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef vencodark het volgende:
Janet die verwacht dat elke man een eeuw op mevrouw de koningin gaat wachten nadat ze 80 keer NEE heeft gezegd.Arrogante trut.
Dat deed het ook...Een jaar en 4 maanden zelfs..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier nog een jaar zou doorgaan..
Het is in Amerika al gestopt in september 2010.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef notitice het volgende:
[..]
Dat deed het ook...Een jaar en 4 maanden zelfs..
Voor mij precies hetzelfde, kijk ook al zo lang.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het ook echt raar hoor , als tiener kwam ik vroeger van school thuis en keken we samen. Mam is blijven kijken en ik ook . Dus eigenlijk al zoiets van langer 20 jaar en je leefde toch altijd wel mee met de karakters dus zal het eigenlijk wel heel raar worden.
Grappig hoe zoiets dus een deel van je leven word
Not me!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben wat oude topics aan het doorlezen ... bijna iedereen was eerst Team Janet.(ik ook trouwens)
gemist.. wat zei ze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Barbara nee , wat zeg je nou tegen Henry
Dat dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ze wil henry nooit weer zien omdat hij toch is gaan trouwen
oja die vond ik altijd wel leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef Lady184 het volgende:
Dr. John Dixon komt ook binnenkort weer terug voor de laaste afleveringen. Sommige van jullie hebben misschien wel geen idee wie hij is. Lange tijd belangrijke rol in de serie gehad.
bedscenes?/ hier is het gewoon reclame hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze moeten een waarschuwing geven voor scènes met Daniel Cosgrove en al helemaal bedscènes ... gad-ver-dam-me.
Ik vind Chris ook echt zo vies. Zijn kop ook alsof hij niet helemaal goed is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ja weer als nieuwe love interest van lucinda wat een oude was
En moest dat begin nou chris en katie in bed , ik ben getraumatiseerd voor leven![]()
![]()
dat ben ik ook even kwijtquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:58 schreef Sannne het volgende:
Wat heeft Emily Will en Gwen aangedaan? Dat heb ik ff gemist...
Was dat niet dat ze hem beschuldigde van de poging tot moord op haar. Ik kan wel herinneren dat dit gespeeld heeft, maar weet niet of er nog meer gebeurd is.quote:
ik wist dat jij het zou wetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Iets met het omruilen van de dode baby van Gwen werd laatst ook genoemd in een aflevering.
Dat had ik nog helemaal niet willen wetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef Lady184 het volgende:
Nee om Chris te redden van zijn heftige virus. Dus helaas jullie moeten nog even tot 21 februari tegen zijn rotkop aankijken
Mooie scène indd. Goed gespeeld, die wanhoop etc.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yes! En een ontdooiende, menselijke Emily.. Mooi!
Blackwood ja, ben benieuwd wie dat nu weer is...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is gewoon een van de meest afstotelijke mannen die ik ooit heb gezien.
Vanavond weer Janet en Blackwood ().
Dat is toch Blackie?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Blackwood ja, ben benieuwd wie dat nu weer is...![]()
Yep, das een typefout op teletekst.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jadajadajada blablablablabla
Janet![]()
![]()
![]()
![]()
Vies mens zonder enig reflectievermogen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
En meteen een weekendje weggaan met dat onderkruipsel omdat Dusty, nadat ze hem máánden heeft afgewezen, met Lucy naar bed is gegaan. Wat een slet is het toch.
De kinderen van Iris?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef Geranium_Opa het volgende:
Die kinderen van Iris staan altijd naast elkaar in de huiskamer, niemand opgevallen?
QFT.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen..
dat met een fles wijn achter de kiezen dit nog te pruimen is. Maar zonder die fles wijn en zonder het einde van de serie in zicht, zou ik mezelf voor 2 keuzes stellen:
Of stoppen met kijken of mezelf om zeep helpen.
.
Kutserie.
Waz de link tussen Lucinda (Mary Ellen Waltersquote:
RTL gemist werkt op dit moment alleen goed op Google chroom. Met internet explorer heb ik ook problemen. Dan werkt de site voor geen meterquote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb het al 2 weken niet kunnen kijken omdat rtl gemist het niet meer doet hier, geen idee waarom..iemand enig idee waar ik ze kan downloaden? Via pirate bay kan ik de juiste afleveringen niet vinden
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef Axia het volgende:
Moet trouwens zeggen, Lucinda haar kapsel staat haar erg mooi.
nope.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef scrub_nurse het volgende:
hier misschien?
http://www.hebikietsgemis(...)the-world-turns.html
of hier?
http://www.cbs.com/daytime/as_the_world_turns/
Ook niet helaasch.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
RTL gemist werkt op dit moment alleen goed op Google chroom. Met internet explorer heb ik ook problemen. Dan werkt de site voor geen meter
Lieftallige kasteel-sloerie denkt nog steeds dat alles koek en ei is...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Vanochtend zag ik trouwens Janet weer blaten dat ze 'deserved to be pampered'Ja bij Blackie wel ja, als Dusty ook maar iets aanbiedt dan moet ze independent blijven
![]()
qft!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef alors het volgende:
Vanochtend zag ik trouwens Janet weer blaten dat ze 'deserved to be pampered'Ja bij Blackie wel ja, als Dusty ook maar iets aanbiedt dan moet ze independent blijven
![]()
serieus he, LEAVE US ALONEquote:
ik vind het wel grappigquote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Axia het volgende:
Craig probeert ook echt in de onderbroeken van alle dames te komen
"As Her World Turns"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:10 schreef alors het volgende:
Janet die weer doet alsof de wereld om haar draait![]()
Ik weet het niet, normaal had ik het wel grappig gevonden bij hem, maar deze keer met Lily...quote:
Yep dat is waar. Alleen gisterenavond leek ze op een verzopen kat. Ik miste de volume in haar kapsel die ze normaal heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:41 schreef vencodark het volgende:
Enige positieve aan Janet: Ik vind haar kapsel en kleur echt geweldig!
Op de golfbaan glansde het zo mooi.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep dat is waar. Alleen gisterenavond leek ze op een verzopen kat. Ik miste de volume in haar kapsel die ze normaal heeft.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:34 schreef Axia het volgende:
Avalon Castle
Voor maar 400 dollar per nacht
Mary Ellen Walters. Zo heette Lucinda Walsh voordat ze haar naam veranderde.quote:
had ik wel verwacht ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat die auto niet achteruit reed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Everybody was kung fu fighting ...
Hahaah ja echt hequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
New York in hoogzomer, kan erg warm zijn. En dan nog die felle zon...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe heet is het daar, Carly smelt bijna
Neequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
Gaat ze nu vertellen dat de baby van hem is misschien ??
Die bestuurder keek vast niet in zijn spiegels, ook niet toen hij weg reedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat die auto niet achteruit reed.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het zal wel heel minimaal zijn... en heel veel Babs en Katie![]()
know'm sayin?
word? word.
Dart hoef je je toch niet voor te schamen?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
Ja, die Dusty met zijn karateskilllllz![]()
En toch istie wel woest aantrekkelijk met al die verwondingen
De serie stopt bijna, dus alles moest nog even gehaast.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind het nog steeds leuk en hou het nu nog wel vol tot het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Ik ga dat echt niet kijken, ik heb het ze nog steeds niet vergeven, wat een absoluut dieptepunt der verhaallijnen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
[..]Ik.Wil.Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hoe anders? Ze is immers echt dood.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:15 schreef Koningin het volgende:
Waarom doen ze dat nou met Nancy? Beetje stom dat ze zo moet sterven...
Ja nou en? Ik zou haar dan laten voort leven in ATWT.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe anders? Ze is immers echt dood.
Misschien, maar dit was wel een 'mooie' gelegenheid om allerlei terugblikken met haar te laten zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja nou en? Ik zou haar dan laten voort leven in ATWT.
Ze hebben in de serie al afscheid genomen van haar door dit te melden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:27 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja nou en? Ik zou haar dan laten voort leven in ATWT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |