Het is in Amerika al gestopt in september 2010.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:47 schreef notitice het volgende:
[..]
Dat deed het ook...Een jaar en 4 maanden zelfs..
Voor mij precies hetzelfde, kijk ook al zo lang.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:09 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het ook echt raar hoor , als tiener kwam ik vroeger van school thuis en keken we samen. Mam is blijven kijken en ik ook . Dus eigenlijk al zoiets van langer 20 jaar en je leefde toch altijd wel mee met de karakters dus zal het eigenlijk wel heel raar worden.
Grappig hoe zoiets dus een deel van je leven word
Not me!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben wat oude topics aan het doorlezen ... bijna iedereen was eerst Team Janet.(ik ook trouwens)
gemist.. wat zei ze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Barbara nee , wat zeg je nou tegen Henry
Dat dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
Ze wil henry nooit weer zien omdat hij toch is gaan trouwen
oja die vond ik altijd wel leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:25 schreef Lady184 het volgende:
Dr. John Dixon komt ook binnenkort weer terug voor de laaste afleveringen. Sommige van jullie hebben misschien wel geen idee wie hij is. Lange tijd belangrijke rol in de serie gehad.
bedscenes?/ hier is het gewoon reclame hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze moeten een waarschuwing geven voor scènes met Daniel Cosgrove en al helemaal bedscènes ... gad-ver-dam-me.
Ik vind Chris ook echt zo vies. Zijn kop ook alsof hij niet helemaal goed is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ja weer als nieuwe love interest van lucinda wat een oude was
En moest dat begin nou chris en katie in bed , ik ben getraumatiseerd voor leven![]()
![]()
dat ben ik ook even kwijtquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:58 schreef Sannne het volgende:
Wat heeft Emily Will en Gwen aangedaan? Dat heb ik ff gemist...
Was dat niet dat ze hem beschuldigde van de poging tot moord op haar. Ik kan wel herinneren dat dit gespeeld heeft, maar weet niet of er nog meer gebeurd is.quote:
ik wist dat jij het zou wetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Iets met het omruilen van de dode baby van Gwen werd laatst ook genoemd in een aflevering.
Dat had ik nog helemaal niet willen wetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef Lady184 het volgende:
Nee om Chris te redden van zijn heftige virus. Dus helaas jullie moeten nog even tot 21 februari tegen zijn rotkop aankijken
Mooie scène indd. Goed gespeeld, die wanhoop etc.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Yes! En een ontdooiende, menselijke Emily.. Mooi!
Blackwood ja, ben benieuwd wie dat nu weer is...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is gewoon een van de meest afstotelijke mannen die ik ooit heb gezien.
Vanavond weer Janet en Blackwood ().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |