eind februariquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:21 schreef Adelante het volgende:
Wanneer wordt de laatste aflevering uitgezonden dan!!?
Dat was slecht zeg... Keek ik vroeger als kind bij thuiskomst om 15 uurquote:
21 februariquote:
Handigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Oh emily wilde barbara even pesten en niet losmaken en toen kwam gwen's moeder en die sloeg Emily knock out en nu zitten ze met zijn 2 in de wijnkelder
Huh?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Diegene die Mason in Santa Barbara speelde heeft ook nog een klein poosje voor Craig gespeeld. Dat vond ik trouwens een goede speler. Sarcasme was altijd leuk bij hem.
Nee ik bedoel de originele Mason , en die is wel voor een korte tijd Craig geweest , heel eventjes heeft die wel degelijk Craig gespeeld , er is heel vaak van speler gewisseld bij Craig en hij is daar eventjes een van de velen geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Huh?
Terry Lester speelde de tweede Mason en die speelde Royce Keller (die enge halfbroer van Lucinda).
Jij bedoelt Lane Davies, die heeft ooit in The Bold even Ridge vervangen volgens mij, hij zat in elk geval niet in ATWT.
Hij heeft volgens mij nooit Craig gespeeld. Wel weer Ridge in B&Bquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de originele Mason , en die is wel voor een korte tijd Craig geweest , heel eventjes heeft die wel degelijk Craig gespeeld , er is heel vaak van speler gewisseld bij Craig en hij is daar eventjes een van de velen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Oh is dat nu? Dan heb ik vanaf nu alle afleveringen die nog komen nog op mn pc staan... en dat zijn er niet heel veel meer...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Oh emily wilde barbara even pesten en niet losmaken en toen kwam gwen's moeder en die sloeg Emily knock out en nu zitten ze met zijn 2 in de wijnkelder
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Oj is dat nu? Dan heb ik vanaf nu alle afleveringen die nog komen nog op mn pc staan... en dat zijn er niet heel veel meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Met zulke verhaallijnen wordt het wel tijd dat het afgelopen isquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Oh is dat nu? Dan heb ik vanaf nu alle afleveringen die nog komen nog op mn pc staan... en dat zijn er niet heel veel meer...
dat is waar jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Met zulke verhaallijnen wordt het wel tijd dat het afgelopen is
Inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Greys het volgende:
Hoeveel afleveringen gaat het nog duren voordat die Iris eindelijk eens wordt ontmaskerd en dat Babs gevonden wordt? Kan iemand me dat even via spoiler of DM laten weten? Godallemachtig wat duurt dit allemaal lang
welke soap kan zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Als ik me niet vergis, gaan ze een andere soap vanaf het begin weer uitzenden.
Dat gezeik van Janet vind ik veel en veel irritanter.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:55 schreef Greys het volgende:
Hoeveel afleveringen gaat het nog duren voordat die Iris eindelijk eens wordt ontmaskerd en dat Babs gevonden wordt? Kan iemand me dat even via spoiler of DM laten weten? Godallemachtig wat duurt dit allemaal lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ja dat ook. Wat een kutserie eigenlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat gezeik van Janet vind ik veel en veel irritanter.
quote:Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ook. Wat een kutserie eigenlijkEn maar blijven kijken.
Deze Craig, Jon Lindstrom, vind ik op de een of andere manier best sexy.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:02 schreef Sannne het volgende:
Die blonde? Die was sexy.. Wat een man![]()
Hij straalde arrogantie, kracht, intelligentie, sexappeal uit en was enorm mysterieus en evil
[ afbeelding ]
De huidige Craig is echt bagger. Een ouwe snoeperd waar toch geen vrouw op valt?
Dat zeg ik steevast na elke afleveringquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat ook. Wat een kutserie eigenlijkEn maar blijven kijken.
8 maanden? vorige week was ze nog 6 maanden zwangerquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Deze Craig, Jon Lindstrom, vind ik op de een of andere manier best sexy.![]()
Waarom is Janet nog aan het werk? Ze is 8 maanden zwanger ...
En haar buik is nog steeds even dik als toen ze 3 maanden zwanger was.![]()
En free Barbara en Emily.
Ze kwam er in januari toch achter dat ze zwanger was? We zitten nu in augustus.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:54 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
8 maanden? vorige week was ze nog 6 maanden zwanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |