SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierU MAD?
Hij is in ieder geval gevallen:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:21 schreef TheArt het volgende:
Mats Wilander uit het raam van zijn appartement gevallen?
Vind ik van wel (met uitzondering van de eerste set). Iemand met heel weinig wedstrijdritme, en allerlei blessures, en dan nog zoveel wedstrijden op routine en kunde winnen. Het is keer op keer een aanfluiting voor het vrouwentennis.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo domineert ze het spel niet meer hoor.
Ik snap alleen nog steeds niet hoe ze de USOpen finale heeft kunnen verliezenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vind ik van wel (met uitzondering van de eerste set). Iemand met heel weinig wedstrijdritme, en allerlei blessures, en dan nog zoveel wedstrijden op routine en kunde winnen. Het is keer op keer een aanfluiting voor het vrouwentennis.
Ik bedoelde dat ze niet meer het circuit domineert. Dat ze op plexicushion tegen Paszek zou domineren, had ik je vooraf ook wel kunnen zeggen. Dat is niet verbazend. Dit toernooi gaat ze echter niet winnen. Als Kanepi haar vorm vasthoudt, denk ik dat Bokito er in de vierde ronde tegen haar afgaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vind ik van wel (met uitzondering van de eerste set). Iemand met heel weinig wedstrijdritme, en allerlei blessures, en dan nog zoveel wedstrijden op routine en kunde winnen. Het is keer op keer een aanfluiting voor het vrouwentennis.
Ik hoop het, maar dames als de gezusters Williams, en ook iemand als Clijsters tonen gewoon aan, dat je bij de dames met talent alleen en veel trainingsuren vroeger, een heel eind komt. Wat nou full time prof? Af en toe een grand slam spelen, en tussendoor wat grotere toernooien is meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze niet meer het circuit domineert. Dat ze op plexicushion tegen Paszek zou domineren, had ik je vooraf ook wel kunnen zeggen. Dat is niet verbazend. Dit toernooi gaat ze echter niet winnen. Als Kanepi haar vorm vasthoudt, denk ik dat Bokito er in de vierde ronde tegen haar afgaat.
Dat heeft in het geval van de zusjes Williams ook veel te maken met het feit dat zij gewoon zoveel meer kracht hebben dan alle andere dames. Dat is genetisch gewoon een voordeel. Doordat ze telkens hun krachtspelletje kunnen spelen, hoeven ze ook helemaal niet het hele jaar te spelen. Voor gravel is dat spelletje veel minder geschikt en je ziet ook dat ze daar de laatste jaren geen potten meer op breken. Voor gravel is namelijk veel meer nodig dan alleen kracht en dan merk je dat ze gewoon tekort komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dames als de gezusters Williams, en ook iemand als Clijsters tonen gewoon aan, dat je bij de dames met talent alleen en veel trainingsuren vroeger, een heel eind komt. Wat nou full time prof? Af en toe een grand slam spelen, en tussendoor wat grotere toernooien is meer dan voldoende.
Je moet je als Wozniacki zijnde toch schamen, dat je nog nooit van 1 van die dames hebt kunnen winnen, en dat je nog nooit een grand slam hebt gewonnen, maar wel nummer 1 van de wereld bent.
Stosur speelde gewoon erg goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap alleen nog steeds niet hoe ze de USOpen finale heeft kunnen verliezen
Mwah...quote:
Ja maar daar wijt ik niet alles aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Stosur speelde echt wel goed in die finale hoor.
Ik ben van mening dat de nummer 1 van de wereld, het beste tennis speelt, en dus eigenlijk ook het beste is. Maar dat gevoel heb ik bij haar nooit gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat heeft in het geval van de zusjes Williams ook veel te maken met het feit dat zij gewoon zoveel meer kracht hebben dan alle andere dames. Dat is genetisch gewoon een voordeel. Doordat ze telkens hun krachtspelletje kunnen spelen, hoeven ze ook helemaal niet het hele jaar te spelen. Voor gravel is dat spelletje veel minder geschikt en je ziet ook dat ze daar de laatste jaren geen potten meer op breken. Voor gravel is namelijk veel meer nodig dan alleen kracht en dan merk je dat ze gewoon tekort komen.
Clijsters is een ander verhaal. Die heeft gewoon heel veel talent, maar die traint ook nog gewoon heel hard. Dat i.t.t. Serena en Venus.
En hoezo moet Woz zich schamen? Kan zij er wat aan doen dat ze nummer 1 staat. Het is niet alsof je je moet inschrijven om nummer 1 van de wereld te worden en dat ze dan gaan afwegen wie die nummer 1 plek het meest verdient.
Dan is jouw verwachting van de term nummer 1 van de wereld niet echt reëel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de nummer 1 van de wereld, het beste tennis speelt, en dus eigenlijk ook het beste is. Maar dat gevoel heb ik bij haar nooit gehad.
Als je haar spel afzet tegen dat van speelsters als Henin, Clijsters en de Williams zusjes. Wozniacki kan volgens mij alleen een grand slam winnen, als er speelsters geblesseerd zijn, of niet meedoen. Haar spel straalt niks uit. Als nummer 1 van de wereld zou je bij de favorieten voor de titel moeten horen, maar ze staat qua odds VER onder dames als Clijsters, Kvitova, Azarenka, en Serena Williams.
Ik heb altijd geleerd dat kracht van een zeeeeeeer beperkte invloed is op het tennisspel. Techniek en snelheid daarentegen....
Bij de heren klopt het meestal wel. Lang was Federer het beste, toen Nadal (toen Federer, toen Nadal) en daarna nam Djokovic het over, die ook nu het beste is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan is jouw verwachting van de term nummer 1 van de wereld niet echt reëel.
Bij de vrouwen kan kracht wel degelijk een grote rol spelen. Zeker bij de zusjes Williams, die naast kracht ook nog eens veel lengte hebben en dat heeft verder bijna niemand bij de dames, is dat een enorm voordeel.
En Ivanovic, Jankovic en Safina dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef tja77 het volgende:
Ze staat al een week of 60-70 nummer 1. Maar of ik haar de beste speler van het moment vind? Nog geen enkel moment.
En dat vond ik van de voorgaande nummers 1 van de wereld wel vaak.
Ingetapete enkels dat hebben zoveel tennissers. Net als kinetische tape, Djokovic heeft vorig jaar bijna constant met tape op z'n schouders en ook knieën rondgelopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
Williams haar beide enkels zijn ingetaped, en ze heeft die kinetische tape om d'r kuit, en volgens mij nog een handvol andere blessures.
Alleen bij de WTA kan een uitgerangeerde, half kreupele en met blessures overspoelde, part-time tennister met overgewicht het spel domineren.
Hoeveel weken stonden die op 1?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Ivanovic, Jankovic en Safina dan?
Safina best wel een tijdje, 30 weken ofzo. En Ana en Jelena wellicht iets iets van 10 ofzo. Ok, niks vergeleken met Woz maar goed...Had natuurlijk ook wel te maken met de blessure van Clijsters vorig jaar anders was die er gewoon terecht overheen gegaan net als dat Kvitova dat nu gaat doen.quote:
Jij ziet er altijd op je paasbest uit? Jouw vriendin/vrouw/partner/vriend/man ziet er natuurlijk vele malen beter uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zijn wel goed met makeup en photoshop zeg!
Nee, maar er loopt echter genoeg beters rond op het WTA-circuit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij ziet er altijd op je paasbest uit? Jouw vriendin/vrouw/partner/vriend/man ziet er natuurlijk vele malen beter uit?
Nou doe mij Ana maar hoor. of Luciequote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, maar er loopt echter genoeg beters rond op het WTA-circuit.
Die komt rechtstreeks van daylife, daar wordt niet aan geshopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:04 schreef Norrage het volgende:
Het kan natuurlijk net zo goed in negatieve richting gephotoshopped zijn.....er zijn vast ook haters en zodie eerste foto is net zo onrealistisch
Noem maar op, niet dat Ana Ivanovic de allermooiste is, maar ze staat qua looks in mijn top 10 zeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, maar er loopt echter genoeg beters rond op het WTA-circuit.
Lucie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou doe mij Ana maar hoor. of Lucie
Safarova...Heb ik nou eenmaal een zwak voorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lucie?
Ik ken geen Lucie, ja Lucy Pinder, maar die zul je niet bedoelen.
Hoe volg jij het tennis dan als je Safarova niet eens kent?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lucie?
Ik ken geen Lucie, ja Lucy Pinder, maar die zul je niet bedoelen.
Ik ken Safarova wel, wist alleen haar voornaam niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe volg jij het tennis dan als je Safarova niet eens kent?
Daarnaast is er nog een Lucie in het circuit, namelijk Hradecka, maar daarvan kan ik wat meer begrijpen dat je haar niet kent.
Met Görges, Kirilenko, Cibulkova, Cetkovska, Cirstea ben ik meer dan tevredenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou doe mij Ana maar hoor. of Lucie
[Barthel]quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[insert pics van lelijke WTA'ers post]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[Barthel]Zij wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
[..]
[Barthel]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fapperdefap nog aan toe wat lekker... hmmmmmU MAD?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had in het verleden mijn hele kamer volhangen met deze chick;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mijn vader zei altijd: "Ik hoop niet dat haar rokje te kort is want dan komt d'r lul eronder uit"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fapperdefap nog aan toe wat lekker... hmmmmm![]()
[..]
[Barthel]Even je nagels laten groeien en dan zo lekker over dat gezicht krabben heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Henin, ondanks dat ik haar niet kon uitstaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Norrage het volgende:
Maar wel de leukste (qua tennis) die we de laatste 10 jaar gehad hebben
Vergelijkbaar en natuurlijk wat succesvoller dan Mauresmo, maar Mauresmo speelde toch leuker. Veel vaker naar het net!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Henin, ondanks dat ik haar niet kon uitstaan.
Kimmekequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Henin, ondanks dat ik haar niet kon uitstaan.
Dat wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heel duidelijk een meisje
Is dat serieus? Moet je dan opstaan om te modden? En als ik nou beloof dat ik niet zo vroeg online kom, kun je dan uitslapen? Want als ik er niet ben, hoeft er meestal weinig gemod te worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat wel ja
Ik ga zo richting bed, heb weer de ochtendshift op sport, oftewel 5:00 opstaan voor AO
Haha wat liefquote:
Hij moet een stukkie schrijven over een wedstrijd neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat serieus? Moet je dan opstaan om te modden? En als ik nou beloof dat ik niet zo vroeg online kom, kun je dan uitslapen? Want als ik er niet ben, hoeft er meestal weinig gemod te worden.
Oké, ik had me nooit gerealiseerd dat voor FOK! werken ook betekent dat je soms vroeg moet opstaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij moet een stukkie schrijven over een wedstrijd neem ik aan.
ik moet niet, ik ga eruit om wedstrijdje te kijken en wat berichtjes te plaatsenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat serieus? Moet je dan opstaan om te modden? En als ik nou beloof dat ik niet zo vroeg online kom, kun je dan uitslapen? Want als ik er niet ben, hoeft er meestal weinig gemod te worden.
Is het betaald, voor FOK! Werken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef franklop het volgende:
[..]
ik moet niet, ik ga eruit om wedstrijdje te kijken en wat berichtjes te plaatsen
Oké, gelukkig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef franklop het volgende:
[..]
ik moet niet, ik ga eruit om wedstrijdje te kijken en wat berichtjes te plaatsen
Het is vooral spannend met welke blessure Nadal dit keer op de proppen komtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik had me nooit gerealiseerd dat voor FOK! werken ook betekent dat je soms vroeg moet opstaan.
Zou Haas-Nadal trouwens nog iets voorstellen? Ik vrees de zoveelste veegpartij.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het betaald, voor FOK! Werken?
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik moest drie keer kijken. Heeft ze nou een of ander beestje van de baan gehaald?
Ja, dat liet ze vallen en daar schrok ze ontzettend vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik moest drie keer kijken. Heeft ze nou een of ander beestje van de baan gehaald?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is het betaald, voor FOK! Werken?
Andersom ook niet? Werd 7-5quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:49 schreef Bramaldo11 het volgende:
Isner - Nalbandian naar een 5e set. Nalbandian weinig kans op de service van Isner in de tiebreak van de vierde.
Nadal wel door, stond op 5-2 eerste set werd nog 5-4... bijna 5-5.quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Weinig actie in dit topic vannacht.
wanneer ga jij weer een keer meedoen bij XL's tennisgame?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:17 schreef erkel het volgende:
Isner loopt wat te trekkebenen tegen Nalbandian, vooralsnog 2-2 vijfde set
Hmjah, misschien binnenkort maar weer eensquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
wanneer ga jij weer een keer meedoen bij XL's tennisgame?
Fishquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:04 schreef franklop het volgende:
Weinig boeiende partijen ook vannacht, alleen partij van Fish was dan verrassing.
karlovic wint set 1 in tiebreak, break achter in de tweede. Aces; 8
Tomicquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Querrey - Tomic 6-3. Heeft die lul nu het idee dat alles met een comeback moet of zo
Berlocq maakt er 1-1 van door de 2e set te winnen tegen Ivo ...
En Dolgopolov pakt er 3 op rij tegen Kamke, om er daarna 3 op rij weg te geven, 46 61 61 36 daar
Fuck echt iedereen doet die ballen tussen de benen tegenwoordig. Het stelt echt niet zoveel voor. Alleen Fedje doet ze indrukwekkend, en Santoro...Ik heb die van Delpo niet gezien maar het zal vast niet veel soeps geweest zijn. Die van Djokovic was ook totaal niet boeiend, hij hoeft bijna niet eens naar de bal te lopen...Sommige media zien een tweener al direct al een hoogtepunt maar het stelt echt niks voor, elke bovengemiddelde tennisser kan het...zelfs Nadal...quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:43 schreef BobW het volgende:
Del Potro wint de rally met een bal door de benen a la Federer
Fish kon op *5-3 serveren voor de derde set maar faalt. Tijdens de wisselingen zit hij alleen maar te zeiken over dat de fysio steeds bij Falla komt![]()
En Fish verliest de wedstrijd in de tiebreak![]()
Zit vooral verschil 'op welk moment'. Federer deed er 1 in halve finale US Open op service Djokovic 0-30 voor Federer. Dat blijft ook langer hangen natuurlijk dan zomaar even een tweede ronde partij op 1 of andere buitenbaan, die misschien net zo mooi was qua uitvoeringquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fuck echt iedereen doet die ballen tussen de benen tegenwoordig. Het stelt echt niet zoveel voor. Alleen Fedje doet ze indrukwekkend, en Santoro...Ik heb die van Delpo niet gezien maar het zal vast niet veel soeps geweest zijn. Die van Djokovic was ook totaal niet boeiend, hij hoeft bijna niet eens naar de bal te lopen...Sommige media zien een tweener al direct al een hoogtepunt maar het stelt echt niks voor, elke bovengemiddelde tennisser kan het...zelfs Nadal...
Op recreatief niveau kan het ook gewoon. Daarnaast is Federer echt de enige die ze echt zo hard slaat. Zijn tweeners zijn ziek hard geslagen. Nadal deed het ook een keer maar dan gewoon een boogballetje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fuck echt iedereen doet die ballen tussen de benen tegenwoordig. Het stelt echt niet zoveel voor. Alleen Fedje doet ze indrukwekkend, en Santoro...Ik heb die van Delpo niet gezien maar het zal vast niet veel soeps geweest zijn. Die van Djokovic was ook totaal niet boeiend, hij hoeft bijna niet eens naar de bal te lopen...Sommige media zien een tweener al direct al een hoogtepunt maar het stelt echt niks voor, elke bovengemiddelde tennisser kan het...zelfs Nadal...
gaat vooralsnog gelijkop hoor in 5?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:55 schreef danos het volgende:
Kamke gaat gewoon winnen van Dolgopolov
Ow stond net 1-3quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat vooralsnog gelijkop hoor in 5?
ow haha, nou dan had ik de breaks gemistquote:
Die is wel gewend.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:09 schreef erkel het volgende:
Isner begint echt moeite te krijgen met lopen.
je zou toch denken dat hij met zijn ervaring nog wel een paar uur door kanquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:09 schreef erkel het volgende:
Isner begint echt moeite te krijgen met lopen.
Die ervaring speelt mee natuurlijk, hij spaart alvast energie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
je zou toch denken dat hij met zijn ervaring nog wel een paar uur door kan
Dat doe ik eigenlijk ook best vaakquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bij mijn vorige club had je een gast (een drietje) die zich met opzet liet passeren met een lob, alleen maar zodat ie een pegel van een bal door de benen kon slaan
quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bij mijn vorige club had je een gast (een drietje) die zich met opzet liet passeren met een lob, alleen maar zodat ie een pegel van een bal door de benen kon slaan
dan toch die ervaring met lange partijen he!quote:
Break voor Dolgo nu, lijkt me voorbijquote:
Ben na 1,5 set afgehaakt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:19 schreef Szura het volgende:
Die maffe dwerg staat ze toch lekker te raken de laatste tijd.
Denk wel dat ie een set kan winnen vandaag.
Boh geweldig punt van Berdych, 40 shots rally
Met z'n militairenkopquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Querrey vernaggelt de tiebreak tegen Tomic, de knurft
Hup Sam
Iedereen? Querrey jongens...quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:01 schreef luckass het volgende:
Waarom verliest iedereen van Toompje.
Ik vind Tomic gewoon veel winnen voor iemand met zo'n techniekquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Iedereen? Querrey jongens...![]()
Tomic heeft daarnaast een tiebreak record van 14-4 of zo...
Almagro in een vijfsetter!
Met zijn techniek is niet veel misquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind Tomic gewoon veel winnen voor iemand met zo'n techniek.
sowieso was het geen winnende slag natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:16 schreef BobW het volgende:
Toch niet zo mooi als Federer, maar wel stukken beter dan Djokovic die alle tijd ervoor had.
Zo'n faalhaas als hij heeft toch verrassend veel volk op de tribune zittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:22 schreef BobW het volgende:
Almagro wil het publiek weer vermaken zoals altijd
Je krijgt meestal wel waar voor je geld bij Almagroquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo'n faalhaas als hij heeft toch verrassend veel volk op de tribune zitten
Baggy wat doe je
quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:34 schreef Szura het volgende:
En nog een racket, dat nog in de folie zit
Kan wel weer genieten van die backhands van Wawa hoor, samen met Gasquet toch de beste van de tour denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:11 schreef TheGeneral het volgende:
Die backhand van Wawa maakt Baghdatis HELEMAAL af. Waarom blijft hij elke keer maar die bal daar naartoe spelen???
*5-4 Wawa.
Business as usual inderdaad ...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef TheArt het volgende:
Ik heb de standaard dingen gemist zo te lezen.
Almugro met zijn vijfsetter
Baggy die staat te kloten
Wawa die weer eens giga aan het choken was
Nonchalante Toompje die helaas weer wint
Isner die amper meer loopt, maar toch wint
wtfquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, koning Marcos in actie
WTF?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
WTF JE TYPT HETZELFDE tegelijkertijdquote:
15 sec. later, omdat ik 3x de shift-toets in moest drukkenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
WTF JE TYPT HETZELFDE tegelijkertijd
Is dat in 1 wissel?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
wtf.. wat een bosmongoolquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:
Inderdaad zeg. Wat een primitieve idioot. doet me aan Gonzalez denken. Dat ze denken leuk/gevat te zijn als ze zich gedragen als een zwakbegaafde elfjarige.quote:
Ik snap serieus niet wat iedereen tegen hem heeft. En dan wel geilen op het 12 in een dozijn ramwerk van Dimitrov ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
Dat ze denken leuk/gevat te zijn als ze zich gedragen als een zwakbegaafde elfjarige.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat iedereen tegen hem heeft. En dan wel geilen op het 12 in een dozijn ramwerk van Dimitrov ofzo![]()
Bij Tomic spat het talent er vanaf
Hou toch op. Als iedereen de ultieme schoonzoon uithangt zoals Federer is er ook geen reet aan. Dit soort spelers maakt de Tour nou juist zo leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Wat een primitieve idioot. doet me aan Gonzalez denken. Dat ze denken leuk/gevat te zijn als ze zich gedragen als een zwakbegaafde elfjarige.
Dit ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hou toch op. Als iedereen de ultieme schoonzoon uithangt zoals Federer is er ook geen reet aan. Dit soort spelers maakt de Tour nou juist zo leuk.
Wedstrijden van Nadal vind ik vaak verschrikkelijk, want het ziet er niet uit hoe hij tegen al die nobody's staat te grinden. Potjes van Federer tegen het leger aan kanslozen voor de kwartfinales laat ik ook meestal lopen, want het is té klinisch en té goed vaak.
Wedstrijden als Baggy - Wawrinka zijn daarentegen de mooiste uit zo'n eerste week Grand Slam. Aan elkaar gewaagd, goede spelers. Ze gaan allebei het toernooi niet winnen, maar er gebeurt nog eens wat op en rond de baan. Heerlijk!
Eens. Eenzelfde onzin las ik op de site van de Telegraaf over Isner-Nalbandian. Boven dat artikel stond "Eindelijk een spannend potje op Australian Open". Toen had ik echt zoiets vanquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hou toch op. Als iedereen de ultieme schoonzoon uithangt zoals Federer is er ook geen reet aan. Dit soort spelers maakt de Tour nou juist zo leuk.
Wedstrijden van Nadal vind ik vaak verschrikkelijk, want het ziet er niet uit hoe hij tegen al die nobody's staat te grinden. Potjes van Federer tegen het leger aan kanslozen voor de kwartfinales laat ik ook meestal lopen, want het is té klinisch en té goed vaak.
Wedstrijden als Baggy - Wawrinka zijn daarentegen de mooiste uit zo'n eerste week Grand Slam. Aan elkaar gewaagd, goede spelers. Ze gaan allebei het toernooi niet winnen, maar er gebeurt nog eens wat op en rond de baan. Heerlijk!
Dat is het andere uiterste. Wie zegt dat ik daar voor ben? Ik vind het leuk als er van alles op en rond de baan gebeurt maar ik vind het een beetje zielig als iemand vier rackets op rij kapot slaat. Helemaal geen probleem als iemand een racket kapot slaat maar dit vond ik erg triest.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[...]
Waar maak je je druk om. Voor een keertje lijkt me het geen probleem. Het is wat anders als hij dit om de partij gaat doen, maar dat is zeker niet het geval.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste. Wie zegt dat ik daar voor ben? Ik vind het leuk als er van alles op en rond de baan gebeurt maar ik vind het een beetje zielig als iemand vier rackets op rij kapot slaat. Helemaal geen probleem als iemand een racket kapot slaat maar dit vond ik erg triest.
Ik vind hem een rotkop hebben en zijn techniek niet mooi.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat iedereen tegen hem heeft. En dan wel geilen op het 12 in een dozijn ramwerk van Dimitrov ofzo![]()
Ik vind het gewoon zo'n zielige, gefrustreerde vertoning.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Voor een keertje lijkt me het geen probleem. Het is wat anders als hij dit om de partij gaat doen, maar dat is zeker niet het geval.
Vooral die rotkop en die techniek jaquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind hem een rotkop hebben en zijn techniek niet mooi.
Dan is het wel leuk ja.quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mooiste van racketsslaan is het uiterste, dat er gewoon geen meer racket meer in de tas blijkt te zitten..
Je kunt zijn attitude/persoonlijkheid niet leuk vinden, maar zijn talent kun je toch moeilijk ontkennen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:02 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook totaal geen Dimitrov fan...maar mjah
quote:
Ik ging echt stuk tijdens dat momentquote:
Ik vind Dimitrov ook totaal niet boeiend, maar die wannabe nonchalante pushertjes zoals Tomic kunnen me echt gestolen worden. Zijn manier van stralen, uitstraling en zijn hoofd staan me totaal niet aan..zeg maar een nog meer verneukte versie van Murrayquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is getalenteerd, maar ook overschat op dat vlak. Atletisch talent heeft hij natuurlijk helemaal niet, maar ook zijn technisch talent is beperkt. Zijn middelmatige return en service geven dat eigenlijk al aan. Zijn forehand en backhand zijn best goed en zijn slice is uitstekend, maar hij wint wedstrijden omdat hij:quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt zijn attitude/persoonlijkheid niet leuk vinden, maar zijn talent kun je toch moeilijk ontkennen?
Ik vind hem ook ultiem lelijk (qua techniek) spelen (wel heel effectief en hij heeft zeker talent) maar dat zal aan mij liggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt zijn attitude/persoonlijkheid niet leuk vinden, maar zijn talent kun je toch moeilijk ontkennen?
Wat een aandachtsgeile idiootquote:
Die filmpjes lol, gezellige AO zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een aandachtsgeile idioot
Ook z'n telefoon omdraaien als ie aangewezen wordt
Ja precies, daarom vind ik het raar dat Tomic zo dik favoriet is volgens de odds.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dolgo is zelf ook een hele vage kerel natuurlijk, kon best wel weer een leuke pot worden
Ja de 2 meest ontregelende spelers tegen elkaar, dat moet echt fantastisch (slecht) zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dolgo is zelf ook een hele vage kerel natuurlijk, kon best wel weer een leuke pot worden
Ik heb nog niet veel van de de Aus Open kunnen kijken en heb die wedstrijd niet gezien, maar ben het wel met je eensquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
voor het bedrag dat hij daar kapot maakte moet ik 3 maanden werken ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:36 schreef Salamando het volgende:
Ik schoot toch weer in de lach hoe Baggy vakkundig echt 4 rackets om zeep hielp.
Hij stond ook al in de teaser van de Australian Open zelf. Ben benieuwd hoe ver die gaat komen dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:25 schreef Szura het volgende:
Tomic wordt wel hoog ingeschaald door de bookies voor dit toernooi zeg
Sowieso vind ik hem al vrij dik favoriet tegen Dolgopolov.
Echt hoor, gaf ook daarna dat racket mee aan die ballenjongen met een blik van 'mag je hebben, lief van mij he?'quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
voor het bedrag dat hij daar kapot maakte moet ik 3 maanden werken ofzo
Heeft met de 2 vijfsetters van Dolgo en zijn ziekte te maken die opspeelde.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja precies, daarom vind ik het raar dat Tomic zo dik favoriet is volgens de odds.
Vandaag bij die show zeiden ze dat ze Krajicek zouden uitzenden op ES2..quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:05 schreef TheArt het volgende:
Jezus, op Eurosport 2 gaan ze Petrova-Errani uitzenden
Ja niet dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandaag bij die show zeiden ze dat ze Krajicek zouden uitzenden op ES2..
quote:
livescorehunter is beterquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:15 schreef Szura het volgende:
Godverdomme waar zijn de streams op adthenet
sportlemon is ook een oplossing.quote:
1 goede set tegen Clijsters, een degelijke overwinning op Paszek en dan die pot tegen de dramatische LDL..beetje overdreven lijkt me?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:20 schreef TheArt het volgende:
Service is onsteady. Maar dat was ook het eerste waar Van Harpen mee aan de slag is gegaan.
Ivanovic maakt sinds een paar weken een hele sterke indruk in de rally.
Als haar service loopt heeft ze kans op wat games, maar in de rallies is het vooralsnog helemaal niks.quote:
Het ging me om de manier waarop. Zo heb ik het lang niet gezien van Ivanovic. En LDL is heel onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 goede set tegen Clijsters, een degelijke overwinning op Paszek en dan die pot tegen de dramatische LDL..beetje overdreven lijkt me?
Sure, maar het gaat om het spel..in iedere rally tot nu toe is ze compleet zoekgespeeld..best pijnlijk om te zien..zeker omdat Krajicek nog altijd beweegt alsof ze 100 kilo weegt..daar snap ik echt niets van.quote:
Dat zie ik ook..Maar het blijft WTA dus ik hou hoopquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar het gaat om het spel..in iedere rally tot nu toe is ze compleet zoekgespeeld..best pijnlijk om te zien..zeker omdat Krajicek nog altijd beweegt alsof ze 100 kilo weegt..daar snap ik echt niets van.
Absoluut eens. Daar ben ik het met Tim ook zeker niet eens. Ze beweegt echt zoveel beter dan vroeger.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:32 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens beweegt Krajicek wel een stuk beter zeg
Inderdaad. Ivanovic slaat harde ballen in de hoeken en het verrast me hoeveel Krajicek terug haalt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut eens. Daar ben ik het met Tim ook zeker niet eens. Ze beweegt echt zoveel beter dan vroeger.
Doet me denken aan Dementieva.quote:
Ze heeft ook best een goede service, alleen die opgooi is vaak dramatisch. Vaak slaat ze die bal ook maar ook al is de opgooi niet goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:38 schreef TheArt het volgende:
Ondanks die opgooi staat Ivanovic toch behoorlijk sterk te serveren.
Sjonge, trap nog eens een open deur inquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Dementieva.
Maar ik vind ook dat Krajicek slecht beweegt, vergelijk dat met Ivanovic die lijkt veel soepeler te rennen.
Vind ik niet echt te vergelijken door het verschil in lichaamsbouw.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Maar ik vind ook dat Krajicek slecht beweegt, vergelijk dat met Ivanovic die lijkt veel soepeler te rennen.
Inderdaad, ik kijk nu alleen voor Misa supportquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef TheGeneral het volgende:
Saaie dag vandaag trouwens. Alleen Roddick - Hewitt spreekt me aan. En die is pas morgenochtend.
Het ziet er bij Krajicek ook houterig uit. Maar se is duidelijk fitter en sneller dan dat ze was. Ivanovic is natuurlijk ook niet echt vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:39 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Mag ook wel gezien haar leeftijd nu. Als je met 14 jaar nog niet goed beweegt tegen de professionals oke, maar nu mag je toch wel verwachten dat je gelijkwaardig bent aan je leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sjonge, trap nog eens een open deur in
Misa is nooit de fantastische beweger geweest, maar als je dit vergelijkt met haar bewegen eerder dan zie je duidelijk verschil.
Mhua nee hoor. Er zit gewoon een groot verschil in lichaamsbouw tussen de verschillende speelsters en dat heeft ook zijn duidelijk zijn invloed op het loopwerk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:43 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Mag ook wel gezien haar leeftijd nu. Als je met 14 jaar nog niet goed beweegt tegen de professionals oke, maar nu mag je toch wel verwachten dat je gelijkwaardig bent aan je leeftijdsgenoten.
Iedereen kan van Haase winnenquote:Op donderdag 19 januari 2012 01:46 schreef luckass het volgende:
[..]
hij won van haase man hij is keigoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |