Dat komt doordat er een dier op staat.. en dan schijnt het vaak al gelijk adorabel te zijn.:X (mits geen heel lelijk beest of dood of in stukjes enzo natuurlijk)quote:
Jij mag blijven...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
Zal ik wel even universele goeie muziek posten! Vriendelijk dat ben ik
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef Tally het volgende:
Een Godtje topicDaar moet ik in getikt hebben
Breder wellichtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt over het algemeen een iets andere smaak dan ik
ik nu ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit nu lekker naar Marco - Ik leef niet meer voor jou; te luisteren. Heerlijk
Dit is ook wel wat voor jequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga nu even luisteren naar UKF Dubstep. Misschien daarna nog even UKF DnB
Ken het wel. Klinkt wel geinig (veel goede dames in de clip), maar mocht van mij wel wat snellerquote:
Ik heb toch altijd nog het idee dat de wat minder mooie medemens de zaal niet mocht betreden ten tijde van die opname.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd nog het idee dat de wat minder mooie medemens de zaal niet mocht betreden ten tijde van die opname.
Goeie zaak.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd nog het idee dat de wat minder mooie medemens de zaal niet mocht betreden ten tijde van die opname.
Ik heb artiesten gezien op hun eerste optreden die al een act opvoeren. Dat hoort er nou eenmaal bij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hou niet van fake 'artiesten'.
Ik hou er van om naar mooie mensen te kijken. De meeste mensen trouwens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik hou niet van fake 'artiesten'.
Uiteraard. Maar zo'n zaal vol met uitsluitend fotomodellen is me net iets te gelikt. En bovendien statistisch gezien nogal wonderbaarlijk...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou er van om naar mooie mensen te kijken. De meeste mensen trouwens.
Daarom zijn modellen knap,de meeste artiesten en zijn mooie mensen succesvoller.
Wie zegt dat ze een weerspiegeling wilde geven van een doorsnee concert?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zo'n zaal vol met uitsluitend fotomodellen is me net iets te gelikt. En bovendien statistisch gezien nogal wonderbaarlijk...
Nee, ik vind het stom.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Godtje & Tukker; zijn jullie nog een beetje aan het hardlopen?!
Of voor treinreizigers die structureel te laat op het station aankomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Hardlopen is voor mensen die regelmatig wolven en leeuwen in het wild tegenkomen.
Kneuzen dus. Ervaren treinreizigers hoeven niet te rennen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Of voor treinreizigers die structureel te laat op het station aankomen.
Nou, alleen leeuwen dan!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Godtje het volgende:
Wolven omsingelen je. Ik denk dat je al te laat bent om te rennen.
Dan wacht ik wel 5 min op de volgende.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
30 minquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel 5 min op de volgende.
De laatste weken weer wat minder.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Godtje & Tukker; zijn jullie nog een beetje aan het hardlopen?!
Ze moeten niks. Het is gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze een weerspiegeling wilde geven van een doorsnee concert?
Kortom waarom moet het 'realitisch' zijn?
Handig als je weg moet rennen voor een groepje Nickelson-jassen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Hardlopen is voor mensen die regelmatig wolven en leeuwen in het wild tegenkomen.
Het is ook stom!quote:
Wegrennen voor bontkraagjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit hoeven doen. Ik word niet lastig gevallen. Durven ze niet denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Handig als je weg moet rennen voor een groepje Nickelson-jassen...
Je kunt niet op m'n verjaardag komenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Goh... wat vervelend zeg...
Kut man, dat nieuwe jaar, haast niks te doen zo in het begin... Tenminste, zo zei ik dat ooit
in febquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer is dat? (en was ws. sowieso niet de bedoeling toch)
Een harenverfster?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hoe noem je iemand die als beroep de haren verft van iemand?Behalve kapster.
Harenverfsterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Handtasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Barbier/coiffeur maar dat betekend allemaal kapster natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Veel hekjes hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijken of jij sneller kan rennen dan een scooter.
echtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Mjin zwager kreeg een nieuwe telefoon. Gaat ie 24 uur per dag apps downloaden. Maar dan wel vergeten WIFI aan te zetten en niet snappen dat zijn abbo pas per volgende week ingaat. Zal een duur grapje worden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Mjin zwager kreeg een nieuwe telefoon. Gaat ie 24 uur per dag apps downloaden. Maar dan wel vergeten WIFI aan te zetten en niet snappen dat zijn abbo pas per volgende week ingaat. Zal een duur grapje worden.
Hij belde me. Na een week. Of WIFI wel aanstond als hij niks had ingesteld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
echt![]()
hoop dat je het hem even verteld hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Op magische wijzequote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef Kreator het volgende:
Hij belde me. Na een week. Of WIFI wel aanstond als hij niks had ingesteld..
Hij heeft wel ongelimiteerd internetten. Ik snap alleen niet waarom dat ding al werkt en op internet kan, als het abbo nog niet loopt. Dat zou wel nepperij zijn. Ik zal em wel es helpen als de providert moeilijk gaat doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:34 schreef Q. het volgende:
[..].
Zelfs met goed abo tikt dat nog aardig aan.
Dat was bij mij ook ja. Mijn iPhone had ik binnen en kon al bellen terwijl mijn abo 2 weken later pas in gingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heeft wel ongelimiteerd internetten. Ik snap alleen niet waarom dat ding al werkt en op internet kan, als het abbo nog niet loopt. Dat zou wel nepperij zijn. Ik zal em wel es helpen als de providert moeilijk gaat doen.
Kan ze geen MMSjes ontvangenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n moeder d'r iPhone had, heb ik gelijk 3G uitgezet en het internetabonnement voor d'r geactiveerd.
Bijna feest
Dat gebruik ik nu steeds vaker. Vooral voor mijn Ma. Die had laatste een telefoonrekening van 190 euroquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze nu ook niet. Ik ook niet, m'n zus ook niet. Maar daar hebben we WA voor
Ik mag toch hopen dat ie dan geen rekening van 100 miljoen euro krijgt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook ja. Mijn iPhone had ik binnen en kon al bellen terwijl mijn abo 2 weken later pas in ging
Ik denk dat het er net onder zal zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie dan geen rekening van 100 miljoen euro krijgt.
2 euro per mb (sowieso al oplichterij). Als je dan een gigje hebt gedownload, hakt dat er wel in.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het er net onder zal zitten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gebruik ik nu steeds vaker. Vooral voor mijn Ma. Die had laatste een telefoonrekening van 190 euroAl denk ik dat de mijne deze maand aardig in de buurt komt van dat.
Toen ik m'n telefoon had opgehaald, had ik er in de tram al even mee lopen klooien voor ik eindeloos online had aangevraagd. Hip, zes euro om even m'n mail te bekijken en even te Fokkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 euro per mb (sowieso al oplichterij). Als je dan een gigje hebt gedownload, hakt dat er wel in.
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 euro per mb (sowieso al oplichterij). Als je dan een gigje hebt gedownload, hakt dat er wel in.
Normaal gesproken die van mij 40. En dat gebruik ik ook echt.quote:
Ik maak mijn bundel nooit op. Alleen vorige maand had ik nog 20% ofzo over (yeah). Dat was wel een recordquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken die van mij 40. En dat gebruik ik ook echt.
Alleen heb ik sinds kort dus een nieuwe abo met minder bel minuten.
Normaal gebruik ik dat niet. Maar vorige maand veel gebeld
Bellen? Ongeveer 20 minuten per maand of zo. Terwijl ik er 300 hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak mijn bundel nooit op. Alleen vorige maand had ik nog 20% ofzo over (yeah). Dat was wel een record
Ja preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bellen? Ongeveer 20 minuten per maand of zo. Terwijl ik er 300 heb
Die borsten van Tal zijn wel een paar terabyte per stuk ja...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon niet meer vrouwen hier momenteel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er staan er gelijk al 2 voor je klaar?
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
Er staan er gelijk al 2 voor je klaar?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die borsten van Tal zijn wel een paar terabyte per stuk ja...
Dan heb ik niets gezegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Wie zegt dat?
Tal zwaait hem gedag , wantja voor seks is op t forum posten niet echt functioneel
en ik zeg niet meer dan dat ik dezelfde mening deel
En haar 1-eiige tweelingzus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij is Krea een brave huismus die alleen zijn eigen wijf balt.
Pics! Ik ben wel benieuwd wat jij neukt.quote:
Nog blij met je 3GS? Ik heb inmiddels 2 iPhone 4Sen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik m'n telefoon had opgehaald, had ik er in de tram al even mee lopen klooien voor ik eindeloos online had aangevraagd. Hip, zes euro om even m'n mail te bekijken en even te Fokken
Als je om die 'andere' heen wil lopen moet je eten en drinken (en eventueel een slaapzak) meenemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weten ze dat van elkaar, of kun je je nog steeds verschuilen achter: ik wist het niet.
Ja joh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Pics! Ik ben wel benieuwd wat jij neukt.
In de praktijk is het niet echt een goed idee. Wat Tukker zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weten ze dat van elkaar, of kun je je nog steeds verschuilen achter: ik wist het niet.
Mag met kleding aan hoorquote:
Maar ze ligt wel lekker zacht?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de praktijk is het niet echt een goed idee. Wat Tukker zegt.
Ik heb er niet eens foto's van.quote:
Ze is haske lief. En er is ook niks mis mee. Maar Tukker kotst op alles boven de 30 kilo of 18 jaar of cup B.quote:
Niet eens foto's van. Zo serieus is het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens foto's van..
[..]
Ze is haske lief. En er is ook niks mis mee. Maar Tukker kotst op alles boven de 30 kilo of 18 jaar of cup B.
Dat heb ik ook ja. Zelfde met zooi kopen om een hobby te starten. Ja leuk! En lijkt me tof. Maar wanneer heb ik er tijd voorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:11 schreef Godtje het volgende:
25 films download aangezet. En wanneer dacht ik tijd te hebben om dat te kijken?
Dildo's?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Zelfde met zooi kopen om een hobby te starten. Ja leuk! En lijkt me tof. Maar wanneer heb ik er tijd voor
Ik download dan wel wat volgens het lijstje de beste 100 van 2011 zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Zelfde met zooi kopen om een hobby te starten. Ja leuk! En lijkt me tof. Maar wanneer heb ik er tijd voor
maar dan kan het alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik download dan wel wat volgens het lijstje de beste 100 van 2011 zouden moeten zijn.
Jammer dat ik dan kennelijk alle slechte films heb gekeken
Die had ik niet hoeven kopenquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die mededelen dat ze nu een middagdutje gaan doen
Oe, dat lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die mededelen dat ze nu een middagdutje gaan doen
Heerlijk!quote:
Duh!quote:
Op dit moment niet.quote:
Voor films heb ik ook geen tijd. Ik zorg thuis voor baby en man, daarnaast werk ik nu eindelijk hele dagen en de andere dagen zorg ik voor mijn zieke Oma.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Helaas
Dan maar films kijken!
Wel heerlijk dat ik dat zo kan aanzetten vanaf mijn werk
Zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor films heb ik ook geen tijd. Ik zorg thuis voor baby en man, daarnaast werk ik nu eindelijk hele dagen en de andere dagen zorg ik voor mijn zieke Oma.
Die films en hobby's komen wel weer.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker
Wat nu lang lijkt lach je later om
Nee Godt, het gaat lichamelijk weer dramatisch dus we staan weer in de survivalstand. Maar als het weer beter gaat wil ik naar een voorstelling van het Scapino Ballet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gedaan of in de planning?
Wel! Komend weekend! En ik heb nog steeds geen surprise en gedicht gemaakt!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee Godt, het gaat lichamelijk weer dramatisch dus we staan weer in de survivalstand. Maar als het weer beter gaat wil ik naar een voorstelling van het Scapino Ballet.
De Sint is hier.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel! Komend weekend! En ik heb nog steeds geen surprise en gedicht gemaakt!
Neehee, het moet persoonlijk zijn! En het cadeau is al bier, je mag alleen bier geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
De Sint is hier.
Hij brengt ons bier.
En dan als kado een sixpack. Succes verzekerd.
Persoonlijker dan bier wordt het niet. Het is immers óns bier!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee, het moet persoonlijk zijn! En het cadeau is al bier, je mag alleen bier geven.
Hoort dat ook bij de traditie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel! Komend weekend! En ik heb nog steeds geen surprise en gedicht gemaakt!
Rug was/is het?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee Godt, het gaat lichamelijk weer dramatisch dus we staan weer in de survivalstand. Maar als het weer beter gaat wil ik naar een voorstelling van het Scapino Ballet.
En daar?
Amstel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijker dan bier wordt het niet. Het is immers óns bier!
Rug inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rug was/is het?
Ik heb een hoop staan ja. Gelukkig niet zo druk als afgeloepn maand zodat er ook wat ruimte is voor spontane dingen.
Zondag naar Berlijn in elk geval dus dat is al een flinke hap weg.
Voor de rest de week erna nog een bday
De week daarna toomler.
Naar de Godfather in de bios
Daarna 3 weken achter elkaar mijn bday vieren
Voor de rest weer naar het ballet, naar Citizen Cope, naar Mayer hawthorne, frank turner en Pearl jam.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Rug inderdaad.
Klinkt druk! Je was laatst bij Toomler toch, hoe was dat?
Kun je niet gewoon een pinata van crepe papier in elkaar flansen en vullen met kattenkots?quote:
De rug is niet meer te helpen, maar ik apprecieer het gebaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]Op Rug dan! Dat helpt.
Ja, ik was bij Toomler en ga nu weer. Dat is nu het plan in elk geval maar nog niet gereserveerd dus dat kan nog veranderen
Of gewoon die kat de surprise laten zijn. Er komt vanzelf op een gegeven moment wel kots uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een pinata van crepe papier in elkaar flansen en vullen met kattenkots?
Dat eten vorige keer niet gedaan en daarom wil ik nu terug met eten want dat zag er ook verdomde gezellig uit. Zal culinair geen hoogstandje zijn maar zag er keurig uit. Burgertje/sate/etcquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
De rug is niet meer te helpen, maar ik apprecieer het gebaar.
Ja, maar was het leuk? Heb je er ook gegeten en zoja, is dat de moeite waard?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Of gewoon die kat de surprise laten zijn. Er komt vanzelf op een gegeven moment wel kots uit.
Ik heb er ooit zeeduivel gegeten, maar kan niet terug halen of dat lekker was. Wel een gezellig tentje ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat eten vorige keer niet gedaan en daarom wil ik nu terug met eten want dat zag er ook verdomde gezellig uit. Zal culinair geen hoogstandje zijn maar zag er keurig uit. Burgertje/sate/etc
Em hoezo niet te redden?
NEE, dat zijn LEUGENS!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
O... Dan heeft hij op mijn al vaak zat gekotst
Neuksessies? Is ze niet gewoon aan het werk? Of sluit het een het ander niet uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier! Miss D!
Je kan tussen je neuksessies in toch nog even langswippen in Singles!Hoezee!
bossmanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuksessies? Is ze niet gewoon aan het werk? Of sluit het een het ander niet uit.
Nee, L vorm, waarbij de korte poot als devider tussen eet/leefkamer en keuken dient, dus een soort van barquote:
Geen kookeiland.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, L vorm, waarbij de korte poot als devider tussen eet/leefkamer en keuken dient, dus een soort van bar
Ik dacht dat ze vakantie had. Want ik zie haar niet meer zo vaak hier...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuksessies? Is ze niet gewoon aan het werk? Of sluit het een het ander niet uit.
Ik weet niet wat ze doet. Je moet die ketting wat strakker aantrekken, ze heeft veel te veel ruimte.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vakantie had. Want ik zie haar niet meer zo vaak hier...
Dat zal dan veel passie zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Al die woede jegens hem heeft zich omgezet in vurige passie!
Yupz. Vandaar de complete verbouwing om maximaal rendement eruit te halen. Op het bad ipv douche na is dat zeeeeeeeeeeeeer goed geluktquote:
Behalve dat we daar niet koken. Wordt dan een wasschiereiland zeg maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kookschiereiland. Dat bekt wat exclusiever...
Waarom niet verhuizen naar een grotere woning?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Yupz. Vandaar de complete verbouwing om maximaal rendement eruit te halen. Op het bad ipv douche na is dat zeeeeeeeeeeeeer goed gelukt
My mistake. Ik dacht dat die hoedjes-man maar een fase zou zijn. Boy, was I wrong...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doet. Je moet die ketting wat strakker aantrekken, ze heeft veel te veel ruimte.
Zit ik dan, met mn suffe tosti.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme wat was dat indonesisch eten weer lekker. Brandt nog steeds...
Dood aan De Hoed!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
My mistake. Ik dacht dat die hoedjes-man maar een fase zou zijn. Boy, was I wrong...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier! Miss D!
Je kan tussen je neuksessies in toch nog even langswippen in Singles!Hoezee!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doet. Je moet die ketting wat strakker aantrekken, ze heeft veel te veel ruimte.
Nou, als je de toko ooit weer gaat verlaten kan je dat bij de omschrijving op Funda zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve dat we daar niet koken. Wordt dan een wasschiereiland zeg maar.
Nuhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
My mistake. Ik dacht dat die hoedjes-man maar een fase zou zijn. Boy, was I wrong...
Wat ben je streng ineens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Excuses lijken me wel op zijn plek ja.
Alsof iemand jouw plek in zou kunnen nemen. Maar ik ben er nu toch!quote:
Zeg je dat ook altijd tegen De Hoed?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw plek in zou kunnen nemen. Maar ik ben er nu toch!
Nee, die moet er maar mee leren leven dat jij altijd een plaatsje zult hebben.quote:
Is het niet eens tijd dat je ons aan elkaar voorstelt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die moet er maar mee leren leven dat jij altijd een plaatsje zult hebben.
Eigenlijk wel he.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd dat je ons aan elkaar voorstelt?
Hij heeft wel een goed wasbordjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed plan. Ik wil ook!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed plan. Ik wil ook!
[ afbeelding ]
Het is een koopappartement. Zegt genoeg tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom niet verhuizen naar een grotere woning?
Ik vind het echt heel klein (klinken).. heb zelf 65m2 ofzo, en vind dat wel relaxed. Zeker al sje met z'n tweeen zou zitten.
yupquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef stbabylon het volgende:
Het is een koopappartement. Zegt genoeg toch
Hij heeft niet - zoals ik net - een patatje mayo gegeten, nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed wasbordjeAl mag het ook wel iets minder
quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij heeft niet - zoals ik net - een patatje mayo gegeten, nee.
[..]Sorry.
Kan je over een uurtje wegspoelen met heerlijke wijn...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef Kreator het volgende:
En dat op een dinsdag!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo te zien was die van hem met ketchup..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]Sorry.
Hahaha. De immer droge babs. Mwaaaah!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Kerel was 83, mooie leeftijd toch. Tsja, was een toffe acteur, maar ook die gaan dood.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Behalve Betty WhiteDie doet rustig op haar 88ste een comeback
_
Ja ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Kerel was 83, mooie leeftijd toch. Tsja, was een toffe acteur, maar ook die gaan dood.
Maar tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Dinsdag, marktdag, fish & chips-dag...
En daar gaat het om.. dat jij/jullie er lekker in wonenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
Het heeft wel een tijdje te koop gestaan, maar als je maar 1 bezichtiging hebt, op Open Huizendag, omdat ze wat van de buurt wilde weten... Dan kun je beter gaan verbouwen. En zoals we het nu hebben ingericht, kun je er prima met z'n 2en wonen
quote:
NEE!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, heb de afgelopen dagen redelijk gezond gegeten dus vandaag mag dat best ja!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Behalve Betty WhiteDie doet rustig op haar 88ste een comeback
_
Eet smakelijk alvast!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond weer de koolhydratenknallert: de 100% Tukker nacho-schotel.
Wat mooi!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je flipte een beetje, maar het komt wel goed
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mooi!Mensen die nooit hoop verliezen al zit er echt niks meer in.
Soms moet je wel Godtje! Anders word je leven best depri!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik flipte een beetje? Ik lachte gewoon hardop? Wat vind jij daar "flippen" aan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je flipte een beetje, maar het komt wel goed
Annie!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
[..]Zo jij zit al in je latex pak.
Jamie Oliver had laten zien aan kinderen waar nuggets van gemaakt worden en toch vraten ze dat liever dan zijn kookkunsten.quote:
Houd eens op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jamie Oliver had laten zien aan kinderen waar nuggets van gemaakt worden en toch vraten ze dat liever dan zijn kookkunsten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik flipte een beetje? Ik lachte gewoon hardop? Wat vind jij daar "flippen" aan?
Ik weet nietquote:Hahaha. De immer droge babs. Mwaaaah!
Maar het zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nietSinds M-M er laatst over begon komen zulke posts een beetje hysterisch over
Alles goed poepie?quote:
Ik weet het. Ik ben alleen jaloers op CL dat het haar zo makkelijk afgaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms moet je wel Godtje! Anders word je leven best depri!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nietSinds M-M er laatst over begon komen zulke posts een beetje hysterisch over
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze heeft gegrapt dat ze president wilde worden, en dat was haar verkiezingsleus
Ieder zo z'n talentenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben alleen jaloers op CL dat het haar zo makkelijk afgaat.
Misschien wil ze het je wel lerenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben alleen jaloers op CL dat het haar zo makkelijk afgaat.
Feboquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor Febo-kipnuggets?
Laat je niet zo beinvloeden. Wat weet M-M er van. Die ging vanuit Friesland via Utrecht naar leen-Belgiëquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Een kus zo uitdrukken is flippen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Over mij te praten alsof ik niet normaal ben.quote:
Ja, maar het zit tegen het randje van het overdrevene aan. Ik zie je al helemaal hardop Whaaaaah-roepend achter je bureau zitten, draaiend op je bureaustoelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Een kus zo uitdrukken is flippen?
En omdat M-M er zo over denkt (die haar woorden letterlijk overneemt van iemand anders) betekent toch niet dat jij er ook zo over hoeft te denken? Ik vind er niets hysterisch aan. Ik vind het gewoon vrolijk en jolig
Ik vind het niet vrolijk of jolig. Ik vind het wel hysterisch. Alsof je hyper achter je pc zit te tikken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Een kus zo uitdrukken is flippen?
En omdat M-M er zo over denkt (die haar woorden letterlijk overneemt van iemand anders) betekent toch niet dat jij er ook zo over hoeft te denken? Ik vind er niets hysterisch aan. Ik vind het gewoon vrolijk en jolig
Met een grote boog om jou heen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat je niet zo beinvloeden. Wat weet M-M er van. Die ging vanuit Friesland via Utrecht naar leen-België
O ja dat ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar het zit tegen het randje van het overdreven aan. Ik zie je al helemaal hardop Whaaaaah-roepend achter je bureau zitten, draaiend op je bureaustoel
Nou, dat weten we nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het zal wel aan mij liggen
Ja. Nu ik je weer eens lees nog een stuk beter!quote:
Alsof?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Over mij te praten alsof ik niet normaal ben.
Nou... dat gaat niet he. Als je vanuit Friesland/Groningen/Drenthe naar het minder goede deel van Nederland wil (eg, over de IJssel heen), moet je wel via Zwolle (treinwijs).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een grote boog om jou heen?
Superquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef Droomert het volgende:
Dan probeer ik het overnieuw.
Is het hier gezellig?
Jij hebt ooit 'vroeger'' ook al een poging gedaan toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef Droomert het volgende:
Is het hier gezellig?
Zeker wel, maar je moet wel wat kunnen hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef Droomert het volgende:
Is het hier gezellig?
O ja, dan had ze via Duitsland moeten gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... dat gaat niet he. Als je vanuit Friesland/Groningen/Drenthe naar het minder goede deel van Nederland wil (eg, over de IJssel heen), moet je wel via Zwolle (treinwijs).
Als je met vroeger vanochtend bedoeld wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt ooit 'vroeger'' ook al een poging gedaan toch?
Dat ligt er aan wat je onder gezellig verstaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef Droomert het volgende:
Is het hier gezellig?
Ik weet niet of de trein van Groningen naar Leer daar nog verder aansluiting heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dan had ze via Duitsland moeten gaan.
Vroegah, toen ik nog in bed lagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je met vroeger vanochtend bedoeld wel ja
Dat is overdreven. Zo zit ik echt niet achter mijn stoel, weet je zelf ook wel neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar het zit tegen het randje van het overdrevene aan. Ik zie je al helemaal hardop Whaaaaah-roepend achter je bureau zitten, draaiend op je bureaustoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |