Amstel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Persoonlijker dan bier wordt het niet. Het is immers óns bier!
Rug inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rug was/is het?
Ik heb een hoop staan ja. Gelukkig niet zo druk als afgeloepn maand zodat er ook wat ruimte is voor spontane dingen.
Zondag naar Berlijn in elk geval dus dat is al een flinke hap weg.
Voor de rest de week erna nog een bday
De week daarna toomler.
Naar de Godfather in de bios
Daarna 3 weken achter elkaar mijn bday vieren
Voor de rest weer naar het ballet, naar Citizen Cope, naar Mayer hawthorne, frank turner en Pearl jam.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Rug inderdaad.
Klinkt druk! Je was laatst bij Toomler toch, hoe was dat?
Kun je niet gewoon een pinata van crepe papier in elkaar flansen en vullen met kattenkots?quote:
De rug is niet meer te helpen, maar ik apprecieer het gebaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]Op Rug dan! Dat helpt.
Ja, ik was bij Toomler en ga nu weer. Dat is nu het plan in elk geval maar nog niet gereserveerd dus dat kan nog veranderen
Of gewoon die kat de surprise laten zijn. Er komt vanzelf op een gegeven moment wel kots uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een pinata van crepe papier in elkaar flansen en vullen met kattenkots?
Dat eten vorige keer niet gedaan en daarom wil ik nu terug met eten want dat zag er ook verdomde gezellig uit. Zal culinair geen hoogstandje zijn maar zag er keurig uit. Burgertje/sate/etcquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
De rug is niet meer te helpen, maar ik apprecieer het gebaar.
Ja, maar was het leuk? Heb je er ook gegeten en zoja, is dat de moeite waard?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Of gewoon die kat de surprise laten zijn. Er komt vanzelf op een gegeven moment wel kots uit.
Ik heb er ooit zeeduivel gegeten, maar kan niet terug halen of dat lekker was. Wel een gezellig tentje ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat eten vorige keer niet gedaan en daarom wil ik nu terug met eten want dat zag er ook verdomde gezellig uit. Zal culinair geen hoogstandje zijn maar zag er keurig uit. Burgertje/sate/etc
Em hoezo niet te redden?
NEE, dat zijn LEUGENS!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
O... Dan heeft hij op mijn al vaak zat gekotst
Neuksessies? Is ze niet gewoon aan het werk? Of sluit het een het ander niet uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier! Miss D!
Je kan tussen je neuksessies in toch nog even langswippen in Singles!Hoezee!
bossmanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuksessies? Is ze niet gewoon aan het werk? Of sluit het een het ander niet uit.
Nee, L vorm, waarbij de korte poot als devider tussen eet/leefkamer en keuken dient, dus een soort van barquote:
Geen kookeiland.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, L vorm, waarbij de korte poot als devider tussen eet/leefkamer en keuken dient, dus een soort van bar
Ik dacht dat ze vakantie had. Want ik zie haar niet meer zo vaak hier...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Neuksessies? Is ze niet gewoon aan het werk? Of sluit het een het ander niet uit.
Ik weet niet wat ze doet. Je moet die ketting wat strakker aantrekken, ze heeft veel te veel ruimte.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vakantie had. Want ik zie haar niet meer zo vaak hier...
Dat zal dan veel passie zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Al die woede jegens hem heeft zich omgezet in vurige passie!
Yupz. Vandaar de complete verbouwing om maximaal rendement eruit te halen. Op het bad ipv douche na is dat zeeeeeeeeeeeeer goed geluktquote:
Behalve dat we daar niet koken. Wordt dan een wasschiereiland zeg maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kookschiereiland. Dat bekt wat exclusiever...
Waarom niet verhuizen naar een grotere woning?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Yupz. Vandaar de complete verbouwing om maximaal rendement eruit te halen. Op het bad ipv douche na is dat zeeeeeeeeeeeeer goed gelukt
My mistake. Ik dacht dat die hoedjes-man maar een fase zou zijn. Boy, was I wrong...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doet. Je moet die ketting wat strakker aantrekken, ze heeft veel te veel ruimte.
Zit ik dan, met mn suffe tosti.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme wat was dat indonesisch eten weer lekker. Brandt nog steeds...
Dood aan De Hoed!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
My mistake. Ik dacht dat die hoedjes-man maar een fase zou zijn. Boy, was I wrong...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hier! Miss D!
Je kan tussen je neuksessies in toch nog even langswippen in Singles!Hoezee!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme wat was dat indonesisch eten weer lekker. Brandt nog steeds...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doet. Je moet die ketting wat strakker aantrekken, ze heeft veel te veel ruimte.
Nou, als je de toko ooit weer gaat verlaten kan je dat bij de omschrijving op Funda zetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve dat we daar niet koken. Wordt dan een wasschiereiland zeg maar.
Nuhuhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
My mistake. Ik dacht dat die hoedjes-man maar een fase zou zijn. Boy, was I wrong...
Wat ben je streng ineens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Excuses lijken me wel op zijn plek ja.
Alsof iemand jouw plek in zou kunnen nemen. Maar ik ben er nu toch!quote:
Zeg je dat ook altijd tegen De Hoed?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof iemand jouw plek in zou kunnen nemen. Maar ik ben er nu toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |