Een harenverfster?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hoe noem je iemand die als beroep de haren verft van iemand?Behalve kapster.
Harenverfsterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Handtasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Barbier/coiffeur maar dat betekend allemaal kapster natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Veel hekjes hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Kijken of jij sneller kan rennen dan een scooter.
echtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Mjin zwager kreeg een nieuwe telefoon. Gaat ie 24 uur per dag apps downloaden. Maar dan wel vergeten WIFI aan te zetten en niet snappen dat zijn abbo pas per volgende week ingaat. Zal een duur grapje worden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Mjin zwager kreeg een nieuwe telefoon. Gaat ie 24 uur per dag apps downloaden. Maar dan wel vergeten WIFI aan te zetten en niet snappen dat zijn abbo pas per volgende week ingaat. Zal een duur grapje worden.
Hij belde me. Na een week. Of WIFI wel aanstond als hij niks had ingesteld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
echt![]()
hoop dat je het hem even verteld hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Op magische wijzequote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef Kreator het volgende:
Hij belde me. Na een week. Of WIFI wel aanstond als hij niks had ingesteld..
Hij heeft wel ongelimiteerd internetten. Ik snap alleen niet waarom dat ding al werkt en op internet kan, als het abbo nog niet loopt. Dat zou wel nepperij zijn. Ik zal em wel es helpen als de providert moeilijk gaat doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:34 schreef Q. het volgende:
[..].
Zelfs met goed abo tikt dat nog aardig aan.
Dat was bij mij ook ja. Mijn iPhone had ik binnen en kon al bellen terwijl mijn abo 2 weken later pas in gingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij heeft wel ongelimiteerd internetten. Ik snap alleen niet waarom dat ding al werkt en op internet kan, als het abbo nog niet loopt. Dat zou wel nepperij zijn. Ik zal em wel es helpen als de providert moeilijk gaat doen.
Kan ze geen MMSjes ontvangenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n moeder d'r iPhone had, heb ik gelijk 3G uitgezet en het internetabonnement voor d'r geactiveerd.
Bijna feest
Dat gebruik ik nu steeds vaker. Vooral voor mijn Ma. Die had laatste een telefoonrekening van 190 euroquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze nu ook niet. Ik ook niet, m'n zus ook niet. Maar daar hebben we WA voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |