Dan heb ik niets gezegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Wie zegt dat?
Tal zwaait hem gedag , wantja voor seks is op t forum posten niet echt functioneel
en ik zeg niet meer dan dat ik dezelfde mening deel
En haar 1-eiige tweelingzus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij is Krea een brave huismus die alleen zijn eigen wijf balt.
Pics! Ik ben wel benieuwd wat jij neukt.quote:
Nog blij met je 3GS? Ik heb inmiddels 2 iPhone 4Sen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik m'n telefoon had opgehaald, had ik er in de tram al even mee lopen klooien voor ik eindeloos online had aangevraagd. Hip, zes euro om even m'n mail te bekijken en even te Fokken
Als je om die 'andere' heen wil lopen moet je eten en drinken (en eventueel een slaapzak) meenemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weten ze dat van elkaar, of kun je je nog steeds verschuilen achter: ik wist het niet.
Ja joh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Pics! Ik ben wel benieuwd wat jij neukt.
In de praktijk is het niet echt een goed idee. Wat Tukker zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weten ze dat van elkaar, of kun je je nog steeds verschuilen achter: ik wist het niet.
Mag met kleding aan hoorquote:
Maar ze ligt wel lekker zacht?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de praktijk is het niet echt een goed idee. Wat Tukker zegt.
Ik heb er niet eens foto's van.quote:
Ze is haske lief. En er is ook niks mis mee. Maar Tukker kotst op alles boven de 30 kilo of 18 jaar of cup B.quote:
Niet eens foto's van. Zo serieus is het nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens foto's van..
[..]
Ze is haske lief. En er is ook niks mis mee. Maar Tukker kotst op alles boven de 30 kilo of 18 jaar of cup B.
Dat heb ik ook ja. Zelfde met zooi kopen om een hobby te starten. Ja leuk! En lijkt me tof. Maar wanneer heb ik er tijd voorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:11 schreef Godtje het volgende:
25 films download aangezet. En wanneer dacht ik tijd te hebben om dat te kijken?
Dildo's?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Zelfde met zooi kopen om een hobby te starten. Ja leuk! En lijkt me tof. Maar wanneer heb ik er tijd voor
Ik download dan wel wat volgens het lijstje de beste 100 van 2011 zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Zelfde met zooi kopen om een hobby te starten. Ja leuk! En lijkt me tof. Maar wanneer heb ik er tijd voor
maar dan kan het alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik download dan wel wat volgens het lijstje de beste 100 van 2011 zouden moeten zijn.
Jammer dat ik dan kennelijk alle slechte films heb gekeken
Die had ik niet hoeven kopenquote:
Jaloers?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die mededelen dat ze nu een middagdutje gaan doen
Oe, dat lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die mededelen dat ze nu een middagdutje gaan doen
Heerlijk!quote:
Duh!quote:
Op dit moment niet.quote:
Voor films heb ik ook geen tijd. Ik zorg thuis voor baby en man, daarnaast werk ik nu eindelijk hele dagen en de andere dagen zorg ik voor mijn zieke Oma.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Helaas
Dan maar films kijken!
Wel heerlijk dat ik dat zo kan aanzetten vanaf mijn werk
Zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor films heb ik ook geen tijd. Ik zorg thuis voor baby en man, daarnaast werk ik nu eindelijk hele dagen en de andere dagen zorg ik voor mijn zieke Oma.
Die films en hobby's komen wel weer.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker
Wat nu lang lijkt lach je later om
Nee Godt, het gaat lichamelijk weer dramatisch dus we staan weer in de survivalstand. Maar als het weer beter gaat wil ik naar een voorstelling van het Scapino Ballet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gedaan of in de planning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |