Ik ook niet. Hij's leuk!quote:
Die zag ik in NWSquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij's leuk!.
Ik counter je panda met een kraai!
Geen Planet of the Crowsquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Disana het volgende:
Het lijkt mij ook dat de kraai alleen maar probeert iets onder de rand (dop van een potje?) weg te pikken en daarbij uitglijdt en het ding niet kwijt wil raken.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Die zag ik in NWSPlanet of the Apes taferelen schoten er door mijn hoofd
Staan er nog veel meer, zoals deze
[..]
Geen Planet of the Crows
quote:i dont no which one is smarter the one got it out or the one that knew to wait for the other one to do the work and then steal it
Bwahahaquote:
7 posts boven de jouwequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Panda
![]()
Via dat filmpje kwam ik weer hier terecht
OMG irritante Jappen![]()
quote:Beste Slayage,
Op zondag 29 januari vindt in Path Arena de speciale voorstelling plaats van de Turkse film Berlin Kaplani waarbij de cast aanwezig zal zijn. Je wordt op de rode loper ontvangen met een heerlijk welkomstdrankje. Na afloop van de film zullen de acteurs en regisseur hun opwachting maken en enkele vragen uit het publiek beantwoorden.
De acteurs Ata Demirer, Tarık nloğlu, Necati Bilgi, Nihal Yalın, zlem Trkad, Cemil zbayer, Cengiz Bozkurt en Tonguc Oksal zullen bij deze speciale voorstelling aanwezig zijn.
Over de film
Poster Berlin KaplaniOverdag is hij bokser en 's nachts is hij portier, maar het leven van Ayhan Kaplan (Ata Demirer) verloopt niet zoals gepland. Ayhan en zijn trainer Cemal (Tarik nloğlu) zitten een beetje in de put. Ze hopen beiden dat een groots wonder hun leven weer op de rails kan krijgen. Berlin Kaplani gaat over de mogelijkheid van een dergelijk wonder.
Tickets kopen
Wil je bij deze speciale voorstelling van Berlin Kaplani aanwezig zijn? Koop dan hier je tickets (12,50 inclusief welkomstdrankje) online. Je kunt dan zelf de best beschikbare stoelen in de zaal uitkiezen.
Programma
Inloop 18.00 – 18.30 uur
Film 18.30 – 20.20 uur
Q&A 20.20 – 21.00 uur
Tot zondag 29 januari!
Met vriendelijke groet,
Path
Hij mag jou ook niet dus jullie staan quitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij mag jou ook niet dus jullie staan quite
Verwachte al zo een reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scherp, zag 't zelf niet eensquote:
Ik keek als kind wel Turkse soaps! Ze waren soms wel 'leerzaam'quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef msnk het volgende:
Ik keek heeeeeeeeeeel soms eens in de zoveel tijd naar iek Taksi als er niets op Cartoon Network was of zo.....
Die op TRTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:39 schreef msnk het volgende:
Ik keek heeeeeeeeeeel soms eens in de zoveel tijd naar iek Taksi als er niets op Cartoon Network was of zo.....
LOL, die slechte kopie, Akasya Duragi. Ik ga soms echt stuk om hoe tenenkrommend dat is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die op TRT
Die slechte kopie op Kanal D
Akasya duragi is soms wel grappigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die op TRT
Wij hadden toen alleen TRTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die op TRT
Trouwens: Hakan Sukur in die tijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Televole en niks anders, niks geen soaps op de schotel hier in vroeger tijden
Helaas is het archief van ATV ofzo onder water gelopen en zijn er een hoop afleveringen verloren gegaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
Sper baba, wtf. Ik herinner het me, maar net niet goed genoeg om te weten waar het over ging. 1993-1997 volgens imdb, was ook wel erg jong toen.
Point has been made.quote:BoKTAN BİR DİZİYDİ...ŞİMDİKİLER DE BOKTAN ELBETTE AMA BU DAHA DA BOKTANDI..
Degene die de theme zingt?quote:
Dat is wel zonde, ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaas is het archief van ATV ofzo onder water gelopen en zijn er een hoop afleveringen verloren gegaan
Nee man, Alisan zelf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Point has been made.
[..]
Degene die de theme zingt?
Wtf, hadden ze geen backup?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaas is het archief van ATV ofzo onder water gelopen en zijn er een hoop afleveringen verloren gegaan
Oh... Ken ik nietquote:
Alisan niet kennen? Gast, meer anak kijken man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:47 schreef msnk het volgende:
Ayrilsakta Beraberiz ken ik ook nog wel. "Yirtik abicim!" en Laptop
[..]
Oh... Ken ik nietJa zag 'm wel in de intro, maar ik dacht dat hij gewoon een acteur was.
Nop. Misschien dat de makers de originele banden nog hebben maar die zullen het wel willen verkopen...quote:
Waarom zou je zoiets in hemelsnaam willen manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alisan niet kennen? Gast, meer anak kijken man.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in hemelsnaam willen man
Zonde man, sowieso besteedt Turkije nog weinig aandacht aan nostalgie. Vroeger waren er elke avond wel Kemal Sunal films op, nu af en toe op n of andere verstopte zender.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nop. Misschien dat de makers de originele banden nog hebben maar die zullen het wel willen verkopen...
omdat ies cultuurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in hemelsnaam willen man
http://alkislarlayasiyoru(...)ve-sabah-sel-baskiniquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde man, sowieso besteedt Turkije nog weinig aandacht aan nostalgie. Vroeger waren er elke avond wel Kemal Sunal films op, nu af en toe op n of andere verstopte zender.
[..]
omdat ies cultuur
Ik zou vieze gavur geworden zijn als de Turkse televisie mij niet gered had.
Meestal nog gecensureerd ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde man, sowieso besteedt Turkije nog weinig aandacht aan nostalgie. Vroeger waren er elke avond wel Kemal Sunal films op, nu af en toe op n of andere verstopte zender.
[..]
Ben nu aan het kijken, lijkt net Titanic in die gangen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://alkislarlayasiyoru(...)ve-sabah-sel-baskini
Konden wel gered worden denk ik als er gewoon iemand opgelet had...
Ohja, dat zuigt echt ballen. Dat gescheld maakt het juist mooi. Zonder dat het goedkoop vermaak is, gewoon heel subtiel op de nodige plekken schelden. Preutse Turken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Meestal nog gecensureerd ookKanal 7
STV
gore klootzakken dat het zijn, durven ze films van Kemal Sunal te censureren
Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens over Kemal Sunal films gesproken, die zijn ze allemaal aan het herstellen en opnieuw aan het inscannen naar HD formaat
Ohja, bloed ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sigaretten blurren, reclame blurren, monden blurren, bloed blurren.
Zelfs te lui om de scene er uit te knippenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, bloed ook.
Zapte langs een Turkse zender waar Sleepy Hollow speelde, zo'n scne met allemaal hoofden in een boom. Was het hele fucking scherm geblurd.!!1
True, true. Er zijn niet eens docu's geloof ik over het oude Turkije. En met 'oude Turkije' bedoel ik niet de politiek, maar het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
omdat ies cultuur
Ik zou vieze gavur geworden zijn als de Turkse televisie mij niet gered had.
Die teringlijers snijden hele stukken af, laat staan dat ze scheldwoorden censurerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, dat zuigt echt ballen. Dat gescheld maakt het juist mooi. Zonder dat het goedkoop vermaak is, gewoon heel subtiel op de nodige plekken schelden. Preutse Turken.
Ook altijd die sigaretten die ze blurren. Zie je zo'n ovalen blur over het scherm vliegen.
[..]
Dat is goed nieuws.
True, true.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sigaretten blurren, reclame blurren, monden blurren, bloed blurren.
Kijk, jij snapt het. Ik vind het ook mooi om zulke 'gedetailleerde' beelden te zien. Dat je echt specifieke mensen of zaken ziet, niet een hele stad van bovenaf ofzo. Dan ga je denken: waar zouden die mensen nu zijn? Ergens in een knus huisje? Overleden? Zoja, dan nog heb je, weliswaar eenzijdig, contact met diegene, terwijl diegene er niet eens meer is. Zijn gedachten en woorden blijven voortbestaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Er zijn niet eens docu's geloof ik over het oude Turkije. En met 'oude Turkije' bedoel ik niet het politiek, maar het dagelijkse leven.
Neem zoiets:
Ik vind het prachtig om te zien, die oude beelden. Ja, natuurlijk zie je weleens korte fragmentjes van het oude Istanbul in de jaren 60/70/80, maar ik wil er verhaal van hebben. Een aantrekkelijk geheel om naar te kijken en om ervan te leren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Er zijn niet eens docu's geloof ik over het oude Turkije. En met 'oude Turkije' bedoel ik niet het politiek, maar het dagelijkse leven.
Neem zoiets:
Ik vind het prachtig om te zien, die oude beelden. Ja, natuurlijk zie je weleens korte fragmentjes van het oude Istanbul in de jaren 60/70/80, maar ik wil er verhaal van hebben. Een aantrekkelijk geheel om naar te kijken en om ervan te leren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Eagle_99 het volgende:
Jaren '70, wordt je zo door je kop geschoten door je uiterlijk midden op de straat
Sagcilar vs Solcular..quote:
Oh in Turkijequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sagcilar vs Solcular..
Communisme vs Nationalisme ofzo..
Wat een moeilijke vraag eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dat kon, naar welk jaar/eeuw/periode/gebeurtenis zou je terugreizen?
Romeinse tijd lijkt me echt vies. Teveel troep en onhyginischquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag eigenlijk.
Sowieso de Romeinse tijd, beetje gladiatoren tegen leeuwen zien vechten.
En niet zo ver van huis: gewoon de jaren 60-80. Even die sfeer proeven van de 'andere' moderne tijd. Muziek, jongerenbewegingen etc.
Zag ooit beelden van Nederland toen de gastarbeiders net kwamen. Veel opmerkingen als "ja daar moet mijn dochter niet mee thuiskomen" enzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Eagle_99 het volgende:
yep, vraag me af wat ze over ons zouden denken als we met onze huidige uiterlijk daar door de straten heen zouden lopen
rechtse snor:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh in TurkijeDenk al wtf
Maar hoe zagen ze dat aan je uiterlijk dan?
Mijn pa was een anarchist, die heeft veel klappen ontvangen dat weet ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |