Trouwens: Hakan Sukur in die tijdenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Televole en niks anders, niks geen soaps op de schotel hier in vroeger tijden
Helaas is het archief van ATV ofzo onder water gelopen en zijn er een hoop afleveringen verloren gegaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:40 schreef Levolution het volgende:
Süper baba, wtf. Ik herinner het me, maar net niet goed genoeg om te weten waar het over ging. 1993-1997 volgens imdb, was ook wel erg jong toen.
Point has been made.quote:BoKTAN BİR DİZİYDİ...ŞİMDİKİLER DE BOKTAN ELBETTE AMA BU DAHA DA BOKTANDI..
Degene die de theme zingt?quote:
Dat is wel zonde, ja!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaas is het archief van ATV ofzo onder water gelopen en zijn er een hoop afleveringen verloren gegaan
Nee man, Alisan zelf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Point has been made.
[..]
Degene die de theme zingt?
Wtf, hadden ze geen backup?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Helaas is het archief van ATV ofzo onder water gelopen en zijn er een hoop afleveringen verloren gegaan
Oh... Ken ik nietquote:
Alisan niet kennen? Gast, meer çanak kijken man.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:47 schreef msnk het volgende:
Ayrilsakta Beraberiz ken ik ook nog wel. "Yirtik abicim!" en Laptop
[..]
Oh... Ken ik nietJa zag 'm wel in de intro, maar ik dacht dat hij gewoon een acteur was.
Nop. Misschien dat de makers de originele banden nog hebben maar die zullen het wel willen verkopen...quote:
Waarom zou je zoiets in hemelsnaam willen manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alisan niet kennen? Gast, meer çanak kijken man.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in hemelsnaam willen man
Zonde man, sowieso besteedt Turkije nog weinig aandacht aan nostalgie. Vroeger waren er elke avond wel Kemal Sunal films op, nu af en toe op één of andere verstopte zender.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nop. Misschien dat de makers de originele banden nog hebben maar die zullen het wel willen verkopen...
omdat ies cultuurquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in hemelsnaam willen man
http://alkislarlayasiyoru(...)ve-sabah-sel-baskiniquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde man, sowieso besteedt Turkije nog weinig aandacht aan nostalgie. Vroeger waren er elke avond wel Kemal Sunal films op, nu af en toe op één of andere verstopte zender.
[..]
omdat ies cultuur
Ik zou vieze gavur geworden zijn als de Turkse televisie mij niet gered had.
Meestal nog gecensureerd ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zonde man, sowieso besteedt Turkije nog weinig aandacht aan nostalgie. Vroeger waren er elke avond wel Kemal Sunal films op, nu af en toe op één of andere verstopte zender.
[..]
Ben nu aan het kijken, lijkt net Titanic in die gangen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://alkislarlayasiyoru(...)ve-sabah-sel-baskini
Konden wel gered worden denk ik als er gewoon iemand opgelet had...
Ohja, dat zuigt echt ballen. Dat gescheld maakt het juist mooi. Zonder dat het goedkoop vermaak is, gewoon heel subtiel op de nodige plekken schelden. Preutse Turken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Meestal nog gecensureerd ookKanal 7
STV
gore klootzakken dat het zijn, durven ze films van Kemal Sunal te censureren
Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens over Kemal Sunal films gesproken, die zijn ze allemaal aan het herstellen en opnieuw aan het inscannen naar HD formaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |