quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:55 schreef Cheiron het volgende:
Was toch bekend dat kraaien slim zijn? Kan mij een verhaal herinneren uit Amerika van iemand die kraaien had die kleingeld van de straat opraapten en dat naar hem terug brachten.
Bedankt voor het verduidelijken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:09 schreef summer2bird het volgende:
Het is maar een kraai..
Op een slee
Wat een baas die kraai.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Deadre het volgende:
Kraai lokt geweld uit tussen 2 katten![]()
http://www.liveleak.com/view?i=4f7_1326572868
En ook plagen door bewust steentjes te gooien op een dakraam.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of al bekend was dat kraaien spelen, en uit eigen beweging.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Disana het volgende:
Het lijkt mij ook dat de kraai alleen maar probeert iets onder de rand (dop van een potje?) weg te pikken en daarbij uitglijdt en het ding niet kwijt wil raken.
Een PVDA kraaiquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef SeLang het volgende:
Deze is ook leuk. Kraai bereid eerst een tool voor om het eten te krijgen
Op het laatst komt er trouwens een linkse kraai die het eten afpakt van de kraai die al het werk heeft gedaan
Wat een baas!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Deadre het volgende:
Maar waarom zou die dan telkens weer dat ding naar de punt van het dak meenemen? Daar beneden kan hij net zo goed iets eruit pikken, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Disana het volgende:
Het lijkt mij ook dat de kraai alleen maar probeert iets onder de rand (dop van een potje?) weg te pikken en daarbij uitglijdt en het ding niet kwijt wil raken.
Deze is ook geweldigquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Deadre het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef SeLang het volgende:
Op het laatst komt er trouwens een linkse kraai die het eten afpakt van de kraai die al het werk heeft gedaan
Ik lig dubbel hier haha!quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:27 schreef Deadre het volgende:
Sommige papegaaien ook. Harvard heeft iets van 20 jaar onderzoek gedaan naar een bepaalde papegaai soort en kwam tot de conclusie dat die ongeveer het intellect heeft van een 5 jarig kind. Best indrukwekkend imhoquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef Smoofie het volgende:
Kraaien, ravens en eksters zijn slim/.
Leuk man.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef Barbaaf het volgende:
Deze kraai is hier nog aan het opgroeien met een groep honden bij een vriendin van me, inmiddels is hij allang uitgevlogen maar ze hadden het leuk met z'n allen.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:08 schreef SeLang het volgende:
Een buurjongen van mijn oma had een jonge kraai of kauw gevonden en die heeft maanden met het beest rondgelopen. Als ie op de fiets zat dan zat het beest gewoon op het stuur. Na een tijd is ie toch uitgevlogen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef Barbaaf het volgende:
Deze kraai is hier nog aan het opgroeien met een groep honden bij een vriendin van me, inmiddels is hij allang uitgevlogen maar ze hadden het leuk met z'n allen.
Daar is eerder in dit topic ook al een YT filmpje over gepost.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef Flex82 het volgende:
Leuke beesten, bij ons in de straat hebben ze ook al jaren een leuk trucje:
Ze nemen walnoten mee het dak op en laten ze dan het dak af stuiteren, de (wal)noten vallen stuk op de grond en dan eten ze lekker de inhoud op.
Valt de noot niet kapot? Dan proberen ze het nogmaals.
Leuk om te zien, alleen een nadeel dat de tuin(en) vol liggen met lege hulzen.
Is dat niet hoe wij de meeste ontdekkingen doen? We proberen het, maar iets anders gebeurt. Hence, de kraai heeft onbedoeld de slee uitgevondenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:21 schreef yavanna het volgende:
Leuk filmpje, maar hij lijkt eerder hoog op het dak te willen zitten om wat te eten van dat ding, dan dat hij van het dak af wil glijden.
YT is hier geblokkeerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Daar is eerder in dit topic ook al een YT filmpje over gepost.
WTF heeft die witte kat gedaan dat zowel die kraaien als die zwarte kat hem aanvallen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |