Ik ook niet. Hij's leuk!quote:
Die zag ik in NWSquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij's leuk!.
Ik counter je panda met een kraai!
Geen Planet of the Crowsquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:01 schreef Disana het volgende:
Het lijkt mij ook dat de kraai alleen maar probeert iets onder de rand (dop van een potje?) weg te pikken en daarbij uitglijdt en het ding niet kwijt wil raken.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Die zag ik in NWSPlanet of the Apes taferelen schoten er door mijn hoofd
Staan er nog veel meer, zoals deze
[..]
Geen Planet of the Crows
quote:i dont no which one is smarter the one got it out or the one that knew to wait for the other one to do the work and then steal it
Bwahahaquote:
7 posts boven de jouwequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Panda
![]()
Via dat filmpje kwam ik weer hier terecht
OMG irritante Jappen![]()
quote:Beste Slayage,
Op zondag 29 januari vindt in Path Arena de speciale voorstelling plaats van de Turkse film Berlin Kaplani waarbij de cast aanwezig zal zijn. Je wordt op de rode loper ontvangen met een heerlijk welkomstdrankje. Na afloop van de film zullen de acteurs en regisseur hun opwachting maken en enkele vragen uit het publiek beantwoorden.
De acteurs Ata Demirer, Tarık nloğlu, Necati Bilgi, Nihal Yalın, zlem Trkad, Cemil zbayer, Cengiz Bozkurt en Tonguc Oksal zullen bij deze speciale voorstelling aanwezig zijn.
Over de film
Poster Berlin KaplaniOverdag is hij bokser en 's nachts is hij portier, maar het leven van Ayhan Kaplan (Ata Demirer) verloopt niet zoals gepland. Ayhan en zijn trainer Cemal (Tarik nloğlu) zitten een beetje in de put. Ze hopen beiden dat een groots wonder hun leven weer op de rails kan krijgen. Berlin Kaplani gaat over de mogelijkheid van een dergelijk wonder.
Tickets kopen
Wil je bij deze speciale voorstelling van Berlin Kaplani aanwezig zijn? Koop dan hier je tickets (12,50 inclusief welkomstdrankje) online. Je kunt dan zelf de best beschikbare stoelen in de zaal uitkiezen.
Programma
Inloop 18.00 – 18.30 uur
Film 18.30 – 20.20 uur
Q&A 20.20 – 21.00 uur
Tot zondag 29 januari!
Met vriendelijke groet,
Path
Hij mag jou ook niet dus jullie staan quitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij mag jou ook niet dus jullie staan quite
Verwachte al zo een reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |