SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamster
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb nog een cavia. Interesse?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamsterDeathlift or Die.![]()
Altijd leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamster.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Best een leuk beest thoquote:Moet alleen nog een naam verzinnen.
Whehe nee, die zijn vervelend want die piepen telkens.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb nog een cavia. Interesse?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
But, need hugmaterial. Hamsters plet je gewoon dood, en ze piepen overal tussendoor en dan zijn ze foetsie!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Maisnon het volgende:
Hamsters zijn lief
Ze poepen wel in je hand enzo![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Jij vindt Tik Tok Van Ke$ha een vet nummerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe maak je van een hoerenkotsnummer een vet nummer?
Zo.?
Hij vind Tik Tok van kesha een hoerenkotsnummer en deze versie vind ie een vet nummerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij vindt Tik Tok Van Ke$ha een vet nummer?
![]()
![]()
Oh nevermind, ik had het verkeerd gelezenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vind Tik Tok van kesha een hoerenkotsnummer en deze versie vind ie een vet nummer
Die cover is zeeer tof inderdaad.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nog steeds een hoerenkotsnummer. Alleen dan met vette drums eronder. Kan er nog steeds niet langer dan 20 seconden naar luisteren tho
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
nummer is precies hetzelfde als California Girls van Katy Perryje kan ze tegelijkertijd afspelen praktisch
![]()
Selah Suequote:
Ik vind Black Part Love wel leuk van haarKen dr al wel een hele tijd maar de laatste weken zit mn zusje alle nummers mee te bleren en dat verpest het allemaal een beetje
wordt er mee doodgegooid
![]()
Ohyeahquote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef o.us het volgende:
Van Vaseline_ moest ik me weer melden hier.Veels te lang weggeweest jij.
![]()
Klopt. Studie enzulks, heb mij moeten beperken tot baggeren en topics openen. SC'en zat er helaas ff niet inquote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhyeahVeels te lang weggeweest jij.
.
Heb ik veel gemist?
Feyenoord Rotterdam![]()
Een meet, roddeltjes, ruzietjes, ditdat.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt. Studie enzulks, heb mij moeten beperken tot baggeren en topics openen. SC'en zat er helaas ff niet in.
Heb ik veel gemist?![]()
Een meet? En ik was niet uitgenodigd?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een meet, roddeltjes, ruzietjes, ditdat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Een meet? En ik was niet uitgenodigd?Moet je er vaker zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, afkicktijdennnnnnn!! En zoals je ziet heb ik een hyperheidsaanval.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga dood. Heb nieteens meer energie om een fucking jonko te draaien...![]()
Houden zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga dood. Heb nieteens meer energie om een fucking jonko te draaien...Feyenoord Rotterdam![]()
Wssup?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga dood. Heb nieteens meer energie om een fucking jonko te draaien...There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nee want ik ga 'm lekker toch wel draaien! Moet alleen even energie vinden nog om het te gaan pakken.
Mijn vlecht was net helemaal stijf en bevroren.Begint nu allemaal naar L'oreál riekend water op mijn voet te druppelen.
Ik begin weer energie te krijgen ik typ weer allemaal blaatings, en gelijk even een vraag ertegenaan. Een niet reagerend scherm op le telephone, afwachten ofzo? Laten fiksen? Ik word geaaaakkkkkkkkk zonder mijn phone.![]()
![]()
Van 5 tot 7 vrijwel non stop aan de cardio geweest, tot half 8 krachtraining gedaan, daarna een uur zumba en toen nog ff 20 baantjes getrokken.quote:![]()
En ook als je opnieuw opstart?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Nee want ik ga 'm lekker toch wel draaien! Moet alleen even energie vinden nog om het te gaan pakken.
Mijn vlecht was net helemaal stijf en bevroren.Begint nu allemaal naar L'oreál riekend water op mijn voet te druppelen.
Ik begin weer energie te krijgen ik typ weer allemaal blaatings, en gelijk even een vraag ertegenaan. Een niet reagerend scherm op le telephone, afwachten ofzo? Laten fiksen? Ik word geaaaakkkkkkkkk zonder mijn phone.Gek, misschien door het vocht in de sportschool van het zweet en dergelijke.
![]()
Welke tattoo?quote:Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ik word geaaaakkkkkkkkk zonder mijn phone.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zondequote:Op maandag 16 januari 2012 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Nee want ik ga 'm lekker toch wel draaien!
Wel dikke workout, btw![]()
![]()
Heb hem echt al 8 keer opgestart, ik kom steeds niet verder dan waar ik mijn pincode in moet voeren.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ook als je opnieuw opstart?Gek, misschien door het vocht in de sportschool van het zweet en dergelijke.
Denk ook van het zweet ja, had 'm in mijn bh gedaan. Vandeweek maar ff een mp3 speler en een broek met zak aanschaffen.![]()
Oh ja, vind je het gekquote:Op maandag 16 januari 2012 23:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb hem echt al 8 keer opgestart, ik kom steeds niet verder dan waar ik mijn pincode in moet voeren.
Denk ook van het zweet ja, had 'm in mijn bh gedaan. Vandeweek maar ff een mp3 speler en een broek met zak aanschaffen.Batterij eruithalen en een nachtje laten liggen
![]()
Ja serieus, begin die phone te fiksen hoor.quote:Ja ga ik nu doen. Heeeeeeeeeel soms reageert hij wel tho, een paar keer en dan weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, vind je het gekBatterij eruithalen en een nachtje laten liggen
Tsja, heerlijk lekker smoken en slapen!quote:![]()
Heb je hem nou nog stééds niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke tattoo?
[..]
Welkom in mijn wereld.![]()
Het ligt ingewikkeld, ik heb net eindelijk alle formulieren klaar liggen en ga ze morgen posten.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
huh is dat bij jou na het telefoon verzopen incident? was ie toen echt kapot?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ligt ingewikkeld, ik heb net eindelijk alle formulieren klaar liggen en ga ze morgen posten.![]()
Lekker bezig!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Van 5 tot 7 vrijwel non stop aan de cardio geweest, tot half 8 krachtraining gedaan, daarna een uur zumba en toen nog ff 20 baantjes getrokken.
Is verslavend hè? Nu ik weer fanatiek aan het sporten ben wil ik elke dag naar de sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Beter!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ligt ingewikkeld, ik heb net eindelijk alle formulieren klaar liggen en ga ze morgen posten.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb morgenochtend ook weer afgesproken om te gaan sporten, dan even twee dagen rust en vrijdag weer.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Is verslavend hè? Nu ik weer fanatiek aan het sporten ben wil ik elke dag naar de sportschool
Ontzettend fucking verslavend ja. Nu ik een beetje conditie heb opgebouwd wil ik niet meer van de loopband en crosstrainer af.![]()
![]()
Ik herken dit gevoel. Voordat ik in bed ga liggen druk ik mij altijd 50x op om een of andere manierquote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker bezig!
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan val je wel fijner in slaapquote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik herken dit gevoel. Voordat ik in bed ga liggen druk ik mij altijd 50x op om een of andere manier.
![]()
![]()
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik heb morgenochtend ook weer afgesproken om te gaan sporten, dan even twee dagen rust en vrijdag weer.
Ontzettend fucking verslavend ja. Nu ik een beetje conditie heb opgebouwd wil ik niet meer van de loopband en crosstrainer af.
Dat wel. Maar heeft ook te maken met dat je motivatie voor het sporten en het goed omgaan met je lichaam groeit zodra je resultaten zietquote:.
Feyenoord Rotterdam![]()
loopband idd, doodsaai. Sportschool is echt niks voor mij. Ik moet gepusht worden, schreeuwende trainers allesquote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelen![]()
Kan aan mij liggen maar de loopband is zwaar vervelend. Ik loop liever buiten rond in het park oid.Feyenoord Rotterdam![]()
Bij ons hangen er lcd's voor die op Nat geo enzo staan dus dat hou ik wel ff vol.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelen![]()
Dat is echt chill ja, vooral als het mooi weer begint te wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:51 schreef o.us het volgende:
Kan aan mij liggen maar de loopband is zwaar vervelend. Ik loop liever buiten rond in het park oid.![]()
Goed idee wel dat, misschien dat ik het morgen ga doen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik denk dat ik ook maar ga hardlopen. In de zomer skeeler ik altijd nogal fanatiek. Vroeger deed ik ook aan trampolinespringen
Maar de sportschool zie ik nu een beetje op met mn lichaam enzo![]()
![]()
Ga ik morgen sowieso doen. In de sportschool krijg ik het snel benauwd als ik aan cardiodingen moet doen. Nee, mij zie je alleen maar met dumbbells, bankdrukken, cables en apparaten bezig zijn in de sportschool. En een overheerlijke hammam achterafquote:Op maandag 16 januari 2012 23:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt chill ja, vooral als het mooi weer begint te worden![]()
Goed idee wel dat, misschien dat ik het morgen ga doen..
Feyenoord Rotterdam![]()
Ah, gewoon een slobbershirt aan en dan moet het wel kunnen toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga hardlopen. In de zomer skeeler ik altijd nogal fanatiek. Vroeger deed ik ook aan trampolinespringen
Maar de sportschool zie ik nu een beetje op met mn lichaam enzo![]()
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
58 per maand, heb een regio-abo bij HealthCity.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?Feyenoord Rotterdam![]()
45.-quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?
M'n moeder dan hè.![]()
45 euro, maar dan mag ik daar ook meedoen met de MMA- en kickbokstrainingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dan vliegen 'ze' eruit denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, gewoon een slobbershirt aan en dan moet het wel kunnen toch?nouja, het wordt wat zwemmen en sporten enzo betreft gewoon een onhandig jaar, maar dat word vanzelf wel beter
![]()
![]()
Heu dat heb ik ook allemaal gemist dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een meet, roddeltjes, ruzietjes, ditdat.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Indeed, damn.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Chocolatebear op 17-01-2012 01:01:08 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik had er even niet aan gedacht dat hamsters nachtdieren zijnJeez, wat een lawaai.
Hoe kom je opeens aan hamsters?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:17 schreef Juminelle het volgende:
Ik had er even niet aan gedacht dat hamsters nachtdieren zijnJeez, wat een lawaai.
![]()
![]()
Whehe. Maar ze zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:17 schreef Juminelle het volgende:
full stops and exclamation marks![]()
Ik voel me vandaag een beetje krio.... Ik ben vandaag zo verschrikkelijk veel aan het eten.
Heb vanavond echt een berg spareribs gegeten. Anderhalf uurtje later was ik bij een mattie waar nog een gigantische pan andijviestamppot op het fornuis stond and I was like: "You gonna finish that?"
En nu ben ik weer een berg Roti aan het opwarmen.
M'n nichtje heeft haar hamster hier gedumpt omdat ze er na 2 dagen achterkwam dat ze hamsters toch niet zo leuk vindtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens aan hamsters?[ afbeelding ]
Klopt. Deze kruipt in m'n shirt en dan gaat ie daar slapenquote:
You make me proud, young grasshoppah.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik voel me vandaag een beetje krio.... Ik ben vandaag zo verschrikkelijk veel aan het eten.
Heb vanavond echt een berg spareribs gegeten. Anderhalf uurtje later was ik bij een mattie waar nog een gigantische pan andijviestamppot op het fornuis stond and I was like: "You gonna finish that?"
En nu ben ik weer een berg Roti aan het opwarmen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Deze kruipt in m'n shirt en dan gaat ie daar slapen
Ik ga zo nog even eten en naar bed, lobi voor allen.full stops and exclamation marks![]()
Train jezelf niet zo over, meer dan anderhalf uur is echt niet nodig.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Van 5 tot 7 vrijwel non stop aan de cardio geweest, tot half 8 krachtraining gedaan, daarna een uur zumba en toen nog ff 20 baantjes getrokken.Deathlift or Die.![]()
Dacht ik ook al idd. Dan moet je toch stijf staan van de spierpijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Train jezelf niet zo over, meer dan anderhalf uur is echt niet nodig.![]()
![]()
Mwa dit. Plus dat het herstel van je lichaam net zo belangrijk is voor de vooruitgang als de training.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook al idd. Dan moet je toch stijf staan van de spierpijn?Deathlift or Die.![]()
Goooooood morning Fernandesnam
Ik wilde ook eigenlijk stoppen rond kwart over 7 maar toen hoorde ik Zumba en ja Zumbaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Train jezelf niet zo over, meer dan anderhalf uur is echt niet nodig.Dus dat ook nog ff meegepakt joh.
Nee! Totaal geen last van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook al idd. Dan moet je toch stijf staan van de spierpijn?![]()
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.![]()
Die moet ik onthouden voor donderdag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee! Totaal geen last van.![]()
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kusjequote:Doen ja! Is echt heerlijk om geen spierpijn te hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden voor donderdag.![]()
Die zal ik onthouden. Hoewel ik altijd heet douche en toch spierpijn hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk stoppen rond kwart over 7 maar toen hoorde ik Zumba en ja ZumbaDus dat ook nog ff meegepakt joh.
[..]
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.![]()
Tevens heb ik school geskipt want dramadramadrama. Zouden naar een voorstelling maar ging opeens niet door, ik zonder boeken op school en had zoiets van fuck it ook maar.En nog lekker water en zeep in mn fissie gekregen doordat een of andere gek leuk denkt te doen en z'n ruitenwissers aanzet terwijl ie rijd. FUU.
![]()
Wekker om 10 uur zetten en pas om half 12 bed uit rollen.
Discipline waar ben je heenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ruitenwisservloeistof, zo smerig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zal ik onthouden. Hoewel ik altijd heet douche en toch spierpijn heb![]()
Tevens heb ik school geskipt want dramadramadrama. Zouden naar een voorstelling maar ging opeens niet door, ik zonder boeken op school en had zoiets van fuck it ook maar.En nog lekker water en zeep in mn fissie gekregen doordat een of andere gek leuk denkt te doen en z'n ruitenwissers aanzet terwijl ie rijd. FUU.
En douche je met of zonder zeep? Dat schijnt heel essentieel te zijn. Wellicht heeft duur van de douche er ook iets mee te maken, ik douche heel lang na het sporten.![]()
Nee met zeep. Maar dan bovenlichaam, oksels etc. Benen heb ik alsnog spierpijn danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ruitenwisservloeistof, zo smerig.
En douche je met of zonder zeep? Dat schijnt heel essentieel te zijn. Wellicht heeft duur van de douche er ook iets mee te maken, ik douche heel lang na het sporten.![]()
Hmmm frappant. Nee, danweet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee met zeep. Maar dan bovenlichaam, oksels etc. Benen heb ik alsnog spierpijn dan![]()
Zo essentieel is het denk ik niet. Spierpijn is gewoon het ontstaan van microscheurtjes in je spieren. Warm douchen verlicht dit misschien een klein beetje doordat de warmte de doorbloeding bevordert.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En douche je met of zonder zeep? Dat schijnt heel essentieel te zijn. Wellicht heeft duur van de douche er ook iets mee te maken, ik douche heel lang na het sporten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zijt gij een Belg?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmm frappant. Nee, danweet ik het ook niet meer.
Nee grapje. Moet maar eens tijgerbalsem smeren want soms loop ik echt alsof ik..eh..ja.![]()
Lijkt me eerder een placebo effect. Omdat spierpijn dus echt wordt veroorzaakt door microscheurtjes in je spieren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk stoppen rond kwart over 7 maar toen hoorde ik Zumba en ja ZumbaDus dat ook nog ff meegepakt joh.
[..]
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.Deathlift or Die.![]()
Traint iedereen hier ofzo?C'est la vie
Nee, met zeep krijg ik spierpijn en nu totaal niet. Het is niet verlicht, het is gewoon niet aanwezig, alsof ik niet gesport heb. Er zal wel een of ander prehistorisch rimboegeheim achter zitten ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo essentieel is het denk ik niet. Spierpijn is gewoon het ontstaan van microscheurtjes in je spieren. Warm douchen verlicht dit misschien een klein beetje doordat de warmte de doorbloeding bevordert.![]()
![]()
Of je traint niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, met zeep krijg ik spierpijn en nu totaal niet. Het is niet verlicht, het is gewoon niet aanwezig, alsof ik niet gesport heb. Er zal wel een of ander prehistorisch rimboegeheim achter zitten ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg me al af waar je was.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een placebo effect. Omdat spierpijn dus echt wordt veroorzaakt door microscheurtjes in je spieren.
Soms heb ik namelijk wel spierpijn op een stukje op mijn been ofzo. Spierpijn kun je echt niet wegdenken.
Nja ik ga me zo wel met zeep douchen en heel hard geloven dat ik geen spierpijn krijg.![]()
![]()
quote:
C'est la vie
Ik ben er gewoon het type niet voor, sowieso sport ik niet graag.
Ik ben nooit verder gekomen dan elke dag hardlopen in de zomer, maar toen wou ik wel heul graag afvallen.C'est la vie
Ik douche me eigenlijk altijd heet en vrijwel nooit met zeep en ik heb na iedere harde training spierpijn. En het is bij cardio wel zo dat je naarmate je het vaker doet minder snel spierpijn krijgt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee.
Soms heb ik namelijk wel spierpijn op een stukje op mijn been ofzo. Spierpijn kun je echt niet wegdenken.
Nja ik ga me zo wel met zeep douchen en heel hard geloven dat ik geen spierpijn krijg.
Nadeel als je na cardio krachttraining doet is dat je niet voluit kan gaan, omdat je spieren simpelweg minder energie over hebben. Onthoud dat je van harde krachttraining echt niet gelijk dit wordt.
Ik zou daarom altijd eerst warming up, dan kracht en dan cardio doen.Deathlift or Die.![]()
Toen ik nog in een sportschool trainde (en 2 weken geleden zo'n gratis dagje) ging ik altijd warming up doen op de loopband, kwartiertje rennen, dan ff fietsen en dan pas krachttraining. Vond dat wel best. Maar ik doe wss niet zulke zware trainingen als jij, panzer en Jajongquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik douche me eigenlijk altijd heet en vrijwel nooit met zeep en ik heb na iedere harde training spierpijn. En het is bij cardio wel zo dat je naarmate je het vaker doet minder snel spierpijn krijgt.
Nadeel als je na cardio krachttraining doet is dat je niet voluit kan gaan, omdat je spieren simpelweg minder energie over hebben. Onthoud dat je van harde krachttraining echt niet gelijk dit wordt.
[ afbeelding ]
Ik zou daarom altijd eerst warming up, dan kracht en dan cardio doen.![]()
![]()
Het gaat er echt niet om hoe hoog je gewichten zijn, meer hoe je je plafond opzoekt. Als ik voor m'n krachttraining cardio doe kom ik nooit op de gewichten die ik anders haal. Na cardio heb ik niet het idee dat ik hard getraind heb, dat heb ik na krachttraining (en HIIT, maar dat is een apart verhaal) wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik nog in een sportschool trainde (en vorige week met zo'n gratis dagje) ging ik altijd warming up doen op de loopband, kwartiertje rennen, dan ff fietsen en dan pas krachttraining. Vond dat wel best. Maar ik doe wss niet zulke zware trainingen als jij, panzer en Jajong
Ik heb overigens echt een hekel aan cardio. Doe liever buiten lekker HIIT. (voor de leken, high intensity interval training)Deathlift or Die.![]()
Heb er ook een hekel aan ja. Om nou een halfuur te gaan rennen op die stomme loopband..als er een tv voor hangt is het een ander verhaal maar idd niet 't gevoel alsof je wat behaald hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het gaat er echt niet om hoe hoog je gewichten zijn, meer hoe je je plafond opzoekt. Als ik voor m'n krachttraining cardio doe kom ik nooit op de gewichten die ik anders haal. Na cardio heb ik niet het idee dat ik hard getraind heb, dat heb ik na krachttraining (en HIIT, maar dat is een apart verhaal) wel.
Ik heb overigens echt een hekel aan cardio. Doe liever buiten lekker HIIT. (voor de leken, high intensity interval training)![]()
Trainze.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lol @ het zeep-spierpijn verhaal.
Het is maar net wat je wil bereiken met je training. Ik doe ook cardio voor krachttraining op het moment.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het gaat er echt niet om hoe hoog je gewichten zijn, meer hoe je je plafond opzoekt. Als ik voor m'n krachttraining cardio doe kom ik nooit op de gewichten die ik anders haal. Na cardio heb ik niet het idee dat ik hard getraind heb, dat heb ik na krachttraining (en HIIT, maar dat is een apart verhaal) wel.
Ik heb overigens echt een hekel aan cardio. Doe liever buiten lekker HIIT. (voor de leken, high intensity interval training)[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb je gezien hoe ik eruit zag voordat ik begon? Ben in een jaar totaal veranderd qua levensstijl en fysiek. (en weegschaal)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben er gewoon het type niet voor, sowieso sport ik niet graag.
Ik ben nooit verder gekomen dan elke dag hardlopen in de zomer, maar toen wou ik wel heul graag afvallen.
Als er iemand 'er niet 'het type voor was' dan was ik het wel.![]()
Voor en na foto's graag? Ben ik wel benieuwd naar, met die foto in je fobo van je rug kom ik niet echt verderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ik eruit zag voordat ik begon? Ben in een jaar totaal veranderd qua levensstijl en fysiek. (en weegschaal)
Als er iemand 'er niet 'het type voor was' dan was ik het wel.![]()
Mooi weer om hard te lopen nu, maar ik kan mezelf niet motiveren om op te staan
[Bodybuilding] (#172) Vis, vers fruit, courgettes en aubergines.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor en na foto's graag? Ben ik wel benieuwd naar, met die foto in je fobo van je rug kom ik niet echt verder
beetje anerbolen hier en daar en zo gaan we nog wel door voor een jaar![]()
Je schouders zijn wel sexylexyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[Bodybuilding] (#172) Vis, vers fruit, courgettes en aubergines.
beetje anerbolen hier en daar en zo gaan we nog wel door voor een jaarEn wat een transformatie the fuck! Dan ben je nu 100x beter, respect panzer
![]()
![]()
Dafuq, hoe kon je zo skinny zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
beetje anerbolen hier en daar en zo gaan we nog wel door voor een jaar
Whut, die transformatiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
beetje anerbolen hier en daar en zo gaan we nog wel door voor een jaar! Netjes wel.
Van mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je schouders zijn wel sexylexyEn wat een transformatie the fuck! Dan ben je nu 100x beter, respect panzer
En thanks, ben zelf al erg tevreden maar mag nog wel wijdte bij, traps mogen hoger en armen mogen voller wanneer ze relaxed zijn. Quads/glutes/hamstrings nu erg tevreden mee, kuiten gaan ook goed. Triceps groeien gestaag, biceps heb ik nooit geisoleerd maar lijkt ook niet nodig. Zelfde voor buik. Alles groeit gewoon goed nu. Wil eind april beginnen met cutten denk ik, wil dan niet verder dan 9-10% bodyfat gaan. Train 3x per week, meeste tijd gaat gewoon in eten zitten.
Te weinig eten, te weinig slapen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dafuq, hoe kon je zo skinny zijn?Bedankt dame.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, die transformatie! Netjes wel.
![]()
Stiekem ben je gewoon Christian Bale.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Te weinig eten, te weinig slapen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Naam zegt:
ik vind um egt leuk luister um nu de hele tijd!!!
wat erg!
- L'xy zegt:
Hahahaha serieus ja?
Heel erg Paul, no homo.
Naam zegt:
JAAA I KNOW!
Ghehe, is een vriend van me die homo is, gaat over Sen Trope. (Hij valt alleen niet op die natte, hij is zelf de bitch)![]()
Ik dacht ook echt dat 't een meisje was totdat ik las dat het je vriend paul is die homo is. thefuckquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:03 schreef Phantomesse het volgende:
Naam zegt:
ik vind um egt leuk luister um nu de hele tijd!!!
wat erg!
- L'xy zegt:
Hahahaha serieus ja?
Heel erg Paul, no homo.
Naam zegt:
JAAA I KNOW!
Ghehe, is een vriend van me die homo is, gaat over Sen Trope. (Hij valt alleen niet op die natte, hij is zelf de bitch)![]()
![]()
Moet je een boek over schrijven man, iets als "Van concentratie- naar vechtkamp."quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
beetje anerbolen hier en daar en zo gaan we nog wel door voor een jaar![]()
![]()
Zitten er hier echt mensen die bodybuilden?Zo doelloos. Wordt je zo'n vies dik mannetje die zijn eigen kont niet meer kan afvegen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Haha ohja heb ik de naam laten staan, nja care. Ja hij praat echt als een wijf, ook met he accentje enzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook echt dat 't een meisje was totdat ik las dat het je vriend paul is die homo is. thefuck
Kreeg deze net van hem, deze vind ik wel weer tof.
![]()
Overdreven gespierde mensen vind ik ook echt lelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zitten er hier echt mensen die bodybuilden?Zo doelloos. Wordt je zo'n vies dik mannetje die zijn eigen kont niet meer kan afvegen
Het lichaam van Panzer is nu wel veel mooier tho.
Interessant wel dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lolquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Overdreven gespierde mensen vind ik ook echt lelijkHet lichaam van Panzer is nu wel veel mooier tho.
![]()
![]()
Ja, flinke verbetering wel ja. Motiverend ook, van dat kleine ielige lichaampje naar dit lichaam in 1 jaar. Er is heel veel hoop voor heel veel mensen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Overdreven gespierde mensen vind ik ook echt lelijkHet lichaam van Panzer is nu wel veel mooier tho.
![]()
Jij vond zijn lichaam eerst mooier?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Beetje raar dat je dit zegt en dan vervolgens wel geilt op die 'eyecandies'.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
Wat wil jij er mee bereiken dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil bereiken met je training. Ik doe ook cardio voor krachttraining op het moment.Deathlift or Die.![]()
Trouwens wel echt heerlijk getraind, voor het eerst in een maand in de gym geweest weer.Deathlift or Die.![]()
Ik train niet voor looks of voor hypertrofie ofzo. Ik train gericht voor een sport.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat wil jij er mee bereiken dan?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Sporten.Ik kan het niet. Zit alleen maar te kletsen met de gene die met me mee is en naar de mannen te kijken.
All good things are wild and free.![]()
Die zijn dan ook niet echt overdreven gespierd. Die laatste is wel erg gespierd tho, maar dat kan nog netquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dit zegt en dan vervolgens wel geilt op die 'eyecandies'.Ah ja dit heb ik ook als ik met vriendinnen gaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef tliciouz het volgende:
Sporten.Ik kan het niet. Zit alleen maar te kletsen met de gene die met me mee is en naar de mannen te kijken.
Daarom doe ik dat niet meer.
Welke sport beoefen je dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik train niet voor looks of voor hypertrofie ofzo. Ik train gericht voor een sport.Deathlift or Die.![]()
Ja dat merk ik ook altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef tliciouz het volgende:
Deathlift or Die.![]()
Heel veel, maar ik doe MMA, kickboksen en BJJ in wedstrijdverband.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef tliciouz het volgende:
. Ben blij dat ik bij een gym zit waar alleen TBS'ers en ex-gedetineerden trainen, zonder giechelende kutwijven.
Tsja, beetje gezonde lifestyle kan geen kwaad na het afgelopen halfjaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Iedereen is hier nu opeens een gymmer gewordenDaarom gewoon alleen gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef tliciouz het volgende:
Dat kijken doe ik ook wel ja, staat een of ander ding met aan beide zijden een kabel met gewichten eraan waar ze dan aan gaan trekken, precies voor de cardio apparaten.Zie je die ruggen en schouders zo heerlijk lekker flexen en ze gaan in een lunge staan dus DAT ASS.gif.
![]()
Hehe, alleen ga ik nooit. En de sportschool hier heeft sauna en zwembad dus was daar meer te vinden dan op de loopband.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die zijn dan ook niet echt overdreven gespierd. Die laatste is wel erg gespierd tho, maar dat kan nog net
[..]
Ah ja dit heb ik ook als ik met vriendinnen gaDaarom doe ik dat niet meer.
En ook fijn dat jij weer terug bent van je vakantie Jajong.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ben blij dat ik bij een gym zit waar alleen TBS'ers en ex-gedetineerden trainen, zonder giechelende kutwijven.
Zwemmen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, alleen ga ik nooit. En de sportschool hier heeft sauna en zwembad dus was daar meer te vinden dan op de loopband.
In Nijmegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, alleen ga ik nooit. En de sportschool hier heeft sauna en zwembad dus was daar meer te vinden dan op de loopband.?
Ze moeten toch hun innerlijke falen ergens mee compenserenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Iedereen is hier nu opeens een gymmer geworden. Laat de mannen maar lekker trainen.
![]()
Klopt als een bus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch hun innerlijke falen ergens mee compenseren. Laat de mannen maar lekker trainen.
Deathlift or Die.![]()
Zelfs ik erger me dood aan de vrouwen meisjes in de sportschool.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ben blij dat ik bij een gym zit waar alleen TBS'ers en ex-gedetineerden trainen, zonder giechelende kutwijven.
![]()
Zitten een beetje op die fietsen om zich heen te kijken of er iemand naar hen kijkt en de hele tijd te giechelen en alles en iedereen te keuren. Vervolgens gaan ze aan de rand van het zwembad zitten, ipv ook echt te gaan zwemmen.
In mijn eentje sporten vind ik veel beter ook, dan sport ik gewoon en kijk de hele tijd gewoon recht voor me uit, naar ruggen van mannen of naar de tv, afgesloten van contact met tweeden, als een ware autist.![]()
Ik ga economisch verantwoord doen.
Later y'all.
Good luck!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
ZoNaar 7 clubs gemaild voor vacatures
Werkze!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga economisch verantwoord doen.
Later y'all.![]()
Ik was daar 1x geweest man, stond ook zo'n kale beer achter de balie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Jajong het volgende:
![]()
![]()
Maar een loopband is toch ook vet kut? Als ik een sportschool abonnement zou hebben zou ik gewoon een uurtje bodypump of zo doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, alleen ga ik nooit. En de sportschool hier heeft sauna en zwembad dus was daar meer te vinden dan op de loopband.![]()
Ik deed wel meer hoor, noemde gewoon een random iets op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar een loopband is toch ook vet kut? Als ik een sportschool abonnement zou hebben zou ik gewoon een uurtje bodypump of zo doen.
En ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Iedereen is hier nu opeens een gymmer geworden.
![]()
Sowieso mensen die aan sport beweren te doen en gewoon beetje slap lopen te lullen en giechelen. Heb ook weleens vrouwelijke partners gehad bij thaiboksen die gewoon echt niks kunnen en zo slap als wat zijn en gaan piepen als ik hard schopJadude, je bent hier niet voor je nagels
![]()
Ah oké. Een zwembad bij je sportschool lijkt me fucking chill. Zwemmenquote:
Boksen met vrouwen vind ik echt heeeel hinderlijk, en dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso mensen die aan sport beweren te doen en gewoon beetje slap lopen te lullen en giechelen. Heb ook weleens vrouwelijke partners gehad bij thaiboksen die gewoon echt niks kunnen en zo slap als wat zijn en gaan piepen als ik hard schopJadude, je bent hier niet voor je nagels
Op de een of andere manier ga ik nooit voluit als ik met vrouwen aan het boksen ben.
Ja is het ook, lekker baantjes trekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké. Een zwembad bij je sportschool lijkt me fucking chill. Zwemmen
[..]
Boksen met vrouwen vind ik echt heeeel hinderlijk, en dat doe ik dan ook nietOp de een of andere manier ga ik nooit voluit als ik met vrouwen aan het boksen ben.
Iemand dit filmpje al gezien? Staat nu ook bovenaan op GeenStijl.
This Is So Wrong: Helpless Asian Boy Attacked & Jumped By 7 Others Behind Chicago School!
http://www.worldstarhipho(...)wshhF2Xo2mpXl8eo3WXX
Snap alleen niet waarom wat Chinezen en latino's een andere Chinees 'nigga' noemen. Wel sad though.
![]()
Ah, daar kan ik echt niet tegen. Met 7 man intrappen op één jongen die al op de grond ligtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This Is So Wrong: Helpless Asian Boy Attacked & Jumped By 7 Others Behind Chicago School!
Snap alleen niet waarom wat Chinezen en latino's een andere Chinees 'nigga' noemen. Wel sad though.
Ik word echt boos als ik dit zie.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Met z'n 7e en geen 1 die hem ko slaat. Sad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe vaak zulke dingen wel niet gebeurden. Kansloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deathlift or Die.![]()
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met z'n 7e en geen 1 die hem ko slaat. Sad.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch hun innerlijke falen ergens mee compenseren. Laat de mannen maar lekker trainen.
.
Zag het net al op youtube. Triest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met z'n 7e en geen 1 die hem ko slaat. Sad.Sad maar ik moest wel lachen hierom
![]()
Ik vind hem wel een bikkeltje. Hij staat er ook zo bij van 'Ey man.. serieus? Kom op joh... dit is echt niet cool van jullie.'![]()
Ik vind zijn hand op die ander z'n arm als 'ie weer rechtop staat lijp, alsof hij zo heel Chinees nederig het nu wel ok vindt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind hem wel een bikkeltje. Hij staat er ook zo bij van 'Ey man.. serieus? Kom op joh... dit is echt niet cool van jullie.'![]()
Wij sranan snesi niets van dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind zijn hand op die ander z'n arm als 'ie weer rechtop staat lijp, alsof hij zo heel Chinees nederig het nu wel ok vindt.
http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=3431full stops and exclamation marks![]()
Ja, precies dat bedoel ik. Zo van Eyh, dankjewel. Zo was het wel genoeg tho, fijne dag gewenst meneren. Ni hao.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind zijn hand op die ander z'n arm als 'ie weer rechtop staat lijp, alsof hij zo heel Chinees nederig het nu wel ok vindt.![]()
En dat was weer aanleiding om hem nog meer knallen voor z'n kop te geven, sad sad sadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, precies dat bedoel ik. Zo van Eyh, dankjewel. Zo was het wel genoeg tho, fijne dag gewenst meneren. Ni hao.![]()
![]()
'Kap'partij ook echtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Wij sranan snesi niets van dat.
http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=3431. En die stem met zwaar accent, ineens verschijnt later bijbehorend Aziatische kop
! Een jonge Chinees die Nederlands praat met een Surinaams accent, en een oude Chinees die Surinaams praat
.
![]()
Namen van de verdachten:
quote:
WESLEY WU - grey hoodie, main kid attacking the man, deleted facebook.
EASLEY WU - big puffy jackey with fur hood, blue striped adidas pants
RAYMOND PALOMINO - white guy with no mask
TODD RAMOS - grey and black hoodie
JOHNNY LI - blue hoodie and blue snap back on
DANNY HUI - dressed in all black
Oke, opgelost![]()
![]()
ik heb medelijden met die chineesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Wij sranan snesi niets van dat.
http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=3431I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die facebook van die mensen ook echtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Namen van de verdachten:
quote:
Oke, opgelost
Easly Wu
Werk: one of seven bij I'm a motherfucker fighter
against all you motherfuckers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hier was niet gekapt idd, maar gebeurt daar wel toch, best hardcore.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Kap'partij ook echt. En die stem met zwaar accent, ineens verschijnt later bijbehorend Aziatische kop
! Een jonge Chinees die Nederlands praat met een Surinaams accent, en een oude Chinees die Surinaams praat
.
En die boi heeft echt ballen, daar tussen weetikhoeveel marrons bost ie hem gewoon.
Ja, is kut, maar ze laten niet met zich sollen hoor.quote:full stops and exclamation marks![]()
Whehe, alleen die chick die de camera vasthield (die zelf ook aziatisch is) heeft d'r facebook nog. Die van easley wu moet wel nep zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die facebook van die mensen ook echt
Easly Wu
Werk: one of seven bij I'm a motherfucker fighter
against all you motherfuckers.
AMY HOLLY FENG -- Holding Camera
amyhollyfeng.tumblr.com/ask
www.youtube.com/user/52oHateLove/feed?filter=1
www.facebook.com/amyhollyfeng![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Namen van de verdachten:
quote:
Oke, opgelostStop the yellow on yellow crime.quote:[..]
Whehe, alleen die chick die de camera vasthield (die zelf ook aziatisch is) heeft d'r facebook nog. Die van easley wu moet wel nep zijn
www.facebook.com/amyhollyfeng
Zijn alle sjwarte op bokoe-lijkende mensen in Su nou marrons of hoe maak je dat onderscheid?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef krioro het volgende:
Hier was niet gekapt idd, maar gebeurt daar wel toch, best hardcore.En die boi heeft echt ballen, daar tussen weetikhoeveel marrons bost ie hem gewoon.
quote:!
![]()
Die reacties op haar youtube accountquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, alleen die chick die de camera vasthield (die zelf ook aziatisch is) heeft d'r facebook nog. Die van easley wu moet wel nep zijn
www.facebook.com/amyhollyfeng
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die reacties op haar youtube account0.o!quote:YOU'RE A FUCKING SLAG. YOU MULAN LOOKING UFLY PIECE OF SHIT. I HOPE YOU FUCKING ROT IN HELL AND I HOPE YOU GET GANGBANGED BY A BUNCH OF GIRLS YOU LITTLE BITCH. YOU'RE DEFENDING THEM THUGS WHO BRUTALY ATTACKED A POOR INNOCENT BOY. FOB? I HOPE THE ''MOB'' COMES AFTER YOU, KILL YOU AND YOUR FAMILY. AND URE FRIENDS TOO![]()
Marrons = busi nengre, maar ja, degenen die al generaties lang in de stad wonen, dunno. Gewoon aanspreken met 'ey zwarte'.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn alle sjwarte op bokoe-lijkende mensen in Su nou marrons of hoe maak je dat onderscheid?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:27 schreef tliciouz het volgende:
Zo geniaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Je was wel erg gretig en snel ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef tliciouz het volgende:
Te laat met je edit, maar fijn om te weten dit.full stops and exclamation marks![]()
Dat wil ik ook wel weten. Ik weet dat vrouwen onder elkaar echt zieke monsters kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo is verkracht worden door vrouwen erger dan door mannen?Nog een reactie daarover
![]()
Ik zal mijn kansen eens laten schieten. [/diepzinnig]quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja he zo'n kans kan ik niet laten schieten he.![]()
Havefunquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Phantomesse het volgende:
Schatjes, ik ben zonnebanken en gymnastieken.
Heeft er eigenlijk niemand van jullie nu tentamens/presentaties/etc?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
En hoe zit het nu?quote:
Ik ben vanochtend ook maar weer eens geweest. Heb nu bijna hetzelfde haar nog, maar dan zonder dode punten.![]()
![]()
Euh, die 'pony' van me was gewoon 1 lange lok geworden dus die is nu weer kort en schuin, en dode haarpunten eraf jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe zit het nu?
Ik ben vanochtend ook maar weer eens geweest. Heb nu bijna hetzelfde haar nog, maar dan zonder dode punten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
godver wat zal jij stinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Whehe, truequote:
Ik heb het er voor over tho
Ik heb net trouwens echt een halve koe op gegeten, in de vorm van 2 biefstukken van 2 en half ons. Voel me zo slecht.
En het was toch godvergeten lekker.![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Kankerlekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk daarna zoenen![]()
![]()
Juminelle en d'r hamsters, het mocht 1 dagje durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juminelle en d'r hamsters, het mocht 1 dagje duren.
!
Volgens mij heb je minstens 20 hamsters nodig om zoveel vlees te krijgen
Omg waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Ik ben weer een soort van up en running, omdat ik gek word van in bed liggen. Maar ik heb een afkeer voor eten en mijn hongergevoel is ook nog steeds wegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Voel je je al wat beter dan gister Ally?.
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben weer een soort van up en running, omdat ik gek word van in bed liggen. Maar ik heb een afkeer voor eten en mijn hongergevoel is ook nog steeds weg.
.
Ik ga de komende weken in een isolement leven, moet echt suuuper veel leren. Tot ooit.![]()
Zomaar laat je me in de steekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga de komende weken in een isolement leven, moet echt suuuper veel leren. Tot ooit..
![]()
Never.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Never.Ik ben super upset nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehehehe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben er voor je hoor skatje.quote:
Tevens kekke instrumentale mixtape: http://www.youtube.com/dropxlife
The Weeknd (aka Abel Tesfaye) shares “Initiation” co-producer DropxLife’s mixtape “Furthur.” Diehard Drake fans will also note that he thanked DropxLife in the liner notes of his latest album Take Care. If you enjoy the laid back production of The Weeknd tapes, Further should work well for your collection.full stops and exclamation marks![]()
Whehequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij inderdaad niet lang blijft leven hierM'n hond likt letterlijk haar bek af zodra ze de hamster ziet lopen
Thanks krio, ga 'm binnenkort zeker luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehehehe.
[..]
Ik ben er voor je hoor skatje.
Tevens kekke instrumentale mixtape: http://www.youtube.com/dropxlife
The Weeknd (aka Abel Tesfaye) shares ?Initiation? co-producer DropxLife?s mixtape ?Furthur.? Diehard Drake fans will also note that he thanked DropxLife in the liner notes of his latest album Take Care. If you enjoy the laid back production of The Weeknd tapes, Further should work well for your collection.. Kusje.
![]()
Volgensmij gaat er iets niet goed als ik sit ups doen want na de training had ik aan de rechterkant in mn rug pijn, en nu weerEn niet het soort van spierpijn.
![]()
![]()
Ik heb vandaag onder de zonnebank gelegen. Like an aesthetic mawfakkah.
Jijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]!? Was je zo bleek dan?
Nu ben je bruiner dan ik?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Haha pas maar op, dadelijk haalt ie net als mijn hond de hamster door de tralie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik denk dat hij inderdaad niet lang blijft leven hierM'n hond likt letterlijk haar bek af zodra ze de hamster ziet lopen
Dan trek je misschien teveel aan je nek, heb je een verkeerde houding (holle rug) of is je rug niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij gaat er iets niet goed als ik sit ups doen want na de training had ik aan de rechterkant in mn rug pijn, en nu weerEn niet het soort van spierpijn.
Deathlift or Die.![]()
Ik moest even effen worden zeg maar.quote:
Ai, had ik ook toen ik m'n rug overbelast had. Bij mij lag het niet aan de situps maar als ik die deed voelde ik het wel. Voorzichtig doen vasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Whut, hoe danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha pas maar op, dadelijk haalt ie net als mijn hond de hamster door de tralie.?
Nah, ze is wel heel lief voor hem tho. Ze geeft hem telkens kusjes, maar ik ben bang dat ze opeens een keer 'hap' zegt en dat die hamster dan verdwenen is
Dont hate bruh.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Meh, maar ik doe helemaal niet zoveel ofzo dat het overbelast kan zijn. Wel slaap ik in een rare houding dat ik m'n rug wel voel 's ochtendsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, had ik ook toen ik m'n rug overbelast had. Bij mij lag het niet aan de situps maar als ik die deed voelde ik het wel. Voorzichtig doen vasje.![]()
![]()
Ah, moet ik ook nog doen ja. Mijn bil is gewoon spierwit tegenover de restquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moest even effen worden zeg maar.
pquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, moet ik ook nog doen ja. Mijn bil is gewoon spierwit tegenover de rest
i
c
s
.![]()
That can't be good.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, maar ik doe helemaal niet zoveel ofzo dat het overbelast kan zijn. Wel slaap ik in een rare houding dat ik m'n rug wel voel 's ochtendsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dont hate bruh.'t Is dat jij het bent anders had ik een Azis video gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds bouwvakkerstanlines van september/oktober.![]()
Met poot en bek door de tralies getrokken en opgevreten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, hoe dan?
Nah, ze is wel heel lief voor hem tho. Ze geeft hem telkens kusjes, maar ik ben bang dat ze opeens een keer 'hap' zegt en dat die hamster dan verdwenen isAll good things are wild and free.![]()
Oh ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, moet ik ook nog doen ja. Mijn bil is gewoon spierwit tegenover de restOh en ik heb vandaag ook mijn borstels laten epileren en mijn nagels gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef krioro het volgende:
't Is dat jij het bent anders had ik een Azis video gepost.
Aw, arm beestjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met poot en bek door de tralies getrokken en opgevreten.
Doe ik allemaal zelf. Al overweeg ik de brows te gaan laten doen, zo'n kutwerk is dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh en ik heb vandaag ook mijn borstels laten epileren en mijn nagels gedaan. [ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Thanks Krio voor die YouTube, is muziek waar ik me wel mee kan concentreren als ik met serieuze dingen bezig moet.![]()
Dus niet op Fok! Zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Thanks Krio voor die YouTube, is muziek waar ik me wel mee kan concentreren als ik met serieuze dingen bezig moet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe ik allemaal zelf. Al overweeg ik de brows te gaan laten doen, zo'n kutwerk is dat.
Neem dit, dat is kenkah smooth![]()
Iets dwingt mij om af en toe even op FOK! te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus niet op Fok! Zitten
[..]
[ afbeelding ]
Neem dit, dat is kenkah smooth![]()
Mooi dat het je bevalt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Thanks Krio voor die YouTube, is muziek waar ik me wel mee kan concentreren als ik met serieuze dingen bezig moet.Downloadlink voor die mixtape staat eronder hè.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem dit, dat is kenkah smooth
Godver, iemand stuurt me net een naaktfoto van een meisje die ik in d'r luiers heb meegemaakt
14 jaar, wat doet dat kind toch.Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
Godver, iemand stuurt me net een naaktfoto van een meisje die ik in d'r luiers heb meegemaakt
14 jaar, wat doet dat kind toch.
En moest jij niet leren.![]()
![]()
Ah, weer zo'n naief kindje. Ik snap dat niet joh, je word toch voorgelicht of watquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:05 schreef Ethanolic het volgende:
14 jaar, wat doet dat kind toch.![]()
Ik vraag me wel eens af wie die foto's van mijn 14-jarige anabolenlijfje nog heeft, was net een directe afstammeling van Apollo daar.![]()
Hoevaak ben je gekomen Mais?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
Hoevaak ben je gekomen Mais?negatief oneindigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gekomen, ik ben vooral heel snel weggegaan![]()
Hoi schatjes.
Ik zou gaan sporten maar eindstand heb ik alleen maar gezellig in de sauna gelegen en gezwommen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Phantomesse op 18-01-2012 00:09:31 ]![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:03 schreef Phantomesse het volgende:
Hoi schatjes.
Ik zou gaan sporten maar eindstand heb ik alleen maar gezellig in de sauna gelegen en gezwommen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat peer.![]()
SOPA, wtf..
Dus als iemand op het FOKforum een link post met een verwijzing naar copyright materiaal kan heel FOK gesloten worden?
Really america?![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:03 schreef Phantomesse het volgende:
Hoi schatjes.
Ik zou gaan sporten maar eindstand heb ik alleen maar gezellig in de sauna gelegen en gezwommen.Gezamelijke douche. Zo kut als het oude mensen zijn die je niet naakt wilt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geniet daar altijd van. Lekker met je 140 cm opgepompte bicepsen zwaaien in die doucheruimte, terwijl je net een gladiator lijkt zo met je handdoek om je ass. Jong en oud, alle toeschouwers zijn welkom. Gooi de poorten open en laat die leeuwen binnenkomen, doet me niets.![]()
Je bedoelt helikopteren met z'n allenquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:59 schreef Panzermaus het volgende:
Ik geniet daar altijd van. Lekker met je 140 cm opgepompte bicepsen zwaaien in die doucheruimte.![]()
![]()
![]()
Freedom of speech zeggen ze danquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:21 schreef Sinji het volgende:
SOPA, wtf..
Dus als iemand op het FOKforum een link post met een verwijzing naar copyright materiaal kan heel FOK gesloten worden?
Really america?.
MiddagC'est la vie
Biologie kan je thuis ook doen, denk ik altijd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Scheisse, ik heb maar 2 uurtjes biologie maar totaal geen zin. Skippen of..?Omdat peer.![]()
True, ik blijf gewoon hierquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Biologie kan je thuis ook doen, denk ik altijd.![]()
![]()
Je had vandaag recht toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker uurtje wachten voor een extra collegeFML.
![]()
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat tochquote:
Ging wel oke tho.Deathlift or Die.![]()
En je deed welke opleiding ookalweer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat toch
Ging wel oke tho.![]()
![]()
CE, HES Bijlmer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je deed welke opleiding ookalweer?Deathlift or Die.![]()
Altijd fijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker uurtje wachten voor een extra collegeFML.
Omdat peer.![]()
Commerciele Economie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neenee niet welke school je zit alleen de opleiding. Wat is CE?Deathlift or Die.![]()
Goedemorgen boefjes.
Ik ben niet lui, ik heb gewoon een andere levensstijl.quote:![]()
Die smoes zou ik ook gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, ik heb gewoon een andere levensstijl.![]()
Welke dagen heb je eigenlijk school? (m.a.w. die paar uurtjes bio)
![]()
Volgens mijn biologische klok niet.quote:Maandag: Half 7 's avonds.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die smoes zou ik ook gebruikenWelke dagen heb je eigenlijk school? (m.a.w. die paar uurtjes bio)
Vrijdag: Half 11 's ochtends.
Wrijf het er nog even inquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarbij kan ik me wel voorstellen dat je recht hebt tho
't Is echt een pretopleiding
Deathlift or Die.![]()
School is wel een feest, een beetje series kijken tot half 6.
C'est la vie
Dit is niet de instelling die wij zoeken, jongeman.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
School is wel een feest, een beetje series kijken tot half 6.Deathlift or Die.![]()
Chille tijden hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Maandag: Half 7 's avonds.
Vrijdag: Half 11 's ochtends.Dat ene dagje dat je voor 12 uur je bed uit moet.
Vind je ja? M'n vriendin doet toerisme aan inholland diemen en dát is pas een pretopleiding ik zeg 't jequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in
't Is echt een pretopleiding
En als je sarcastisch was..FU![]()
![]()
Ligt eraan welke series.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
School is wel een feest, een beetje series kijken tot half 6.Omdat peer.![]()
Ik moest eerst de avond daarvoor altijd werken tot 1 uur, eer ik thuis was en in mijn bed lag was het dan 3/4 uur. Shit werkte niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chille tijden hoorDat ene dagje dat je voor 12 uur je bed uit moet.
Er zijn presentaties, een mens moet wat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is niet de instelling die wij zoeken, jongeman.C'est la vie
quote:
C'est la vie
Nooit gekeken, ben ik nu raar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Blue Mountain State
[ afbeelding ]Omdat peer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: