Havefunquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Phantomesse het volgende:
Schatjes, ik ben zonnebanken en gymnastieken.
En hoe zit het nu?quote:
Euh, die 'pony' van me was gewoon 1 lange lok geworden dus die is nu weer kort en schuin, en dode haarpunten eraf jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe zit het nu?
Ik ben vanochtend ook maar weer eens geweest. Heb nu bijna hetzelfde haar nog, maar dan zonder dode punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
godver wat zal jij stinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Whehe, truequote:
Kankerlekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelijk daarna zoenen![]()
Juminelle en d'r hamsters, het mocht 1 dagje durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juminelle en d'r hamsters, het mocht 1 dagje duren.
Omg waarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik ben weer een soort van up en running, omdat ik gek word van in bed liggen. Maar ik heb een afkeer voor eten en mijn hongergevoel is ook nog steeds wegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Voel je je al wat beter dan gister Ally?
Mooiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben weer een soort van up en running, omdat ik gek word van in bed liggen. Maar ik heb een afkeer voor eten en mijn hongergevoel is ook nog steeds weg.
Zomaar laat je me in de steekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga de komende weken in een isolement leven, moet echt suuuper veel leren. Tot ooit.
Never.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Never.Ik ben super upset nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |