Ze moeten toch hun innerlijke falen ergens mee compenserenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Iedereen is hier nu opeens een gymmer geworden
Klopt als een bus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch hun innerlijke falen ergens mee compenseren. Laat de mannen maar lekker trainen.
Zelfs ik erger me dood aan de vrouwen meisjes in de sportschool.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ben blij dat ik bij een gym zit waar alleen TBS'ers en ex-gedetineerden trainen, zonder giechelende kutwijven.
Good luck!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
ZoNaar 7 clubs gemaild voor vacatures
Werkze!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga economisch verantwoord doen.
Later y'all.
Ik was daar 1x geweest man, stond ook zo'n kale beer achter de balie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ben blij dat ik bij een gym zit waar alleen TBS'ers en ex-gedetineerden trainen, zonder giechelende kutwijven.
Maar een loopband is toch ook vet kut? Als ik een sportschool abonnement zou hebben zou ik gewoon een uurtje bodypump of zo doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, alleen ga ik nooit. En de sportschool hier heeft sauna en zwembad dus was daar meer te vinden dan op de loopband.
Ik deed wel meer hoor, noemde gewoon een random iets op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar een loopband is toch ook vet kut? Als ik een sportschool abonnement zou hebben zou ik gewoon een uurtje bodypump of zo doen.
En ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef Sala-adin het volgende:
Iedereen is hier nu opeens een gymmer geworden
Ah oké. Een zwembad bij je sportschool lijkt me fucking chill. Zwemmenquote:
Boksen met vrouwen vind ik echt heeeel hinderlijk, en dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso mensen die aan sport beweren te doen en gewoon beetje slap lopen te lullen en giechelen. Heb ook weleens vrouwelijke partners gehad bij thaiboksen die gewoon echt niks kunnen en zo slap als wat zijn en gaan piepen als ik hard schopJadude, je bent hier niet voor je nagels
Ja is het ook, lekker baantjes trekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké. Een zwembad bij je sportschool lijkt me fucking chill. Zwemmen
[..]
Boksen met vrouwen vind ik echt heeeel hinderlijk, en dat doe ik dan ook nietOp de een of andere manier ga ik nooit voluit als ik met vrouwen aan het boksen ben.
Ah, daar kan ik echt niet tegen. Met 7 man intrappen op één jongen die al op de grond ligtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand dit filmpje al gezien? Staat nu ook bovenaan op GeenStijl.
This Is So Wrong: Helpless Asian Boy Attacked & Jumped By 7 Others Behind Chicago School!
http://www.worldstarhipho(...)wshhF2Xo2mpXl8eo3WXX
Snap alleen niet waarom wat Chinezen en latino's een andere Chinees 'nigga' noemen. Wel sad though.
Met z'n 7e en geen 1 die hem ko slaat. Sad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
This Is So Wrong: Helpless Asian Boy Attacked & Jumped By 7 Others Behind Chicago School!
Snap alleen niet waarom wat Chinezen en latino's een andere Chinees 'nigga' noemen. Wel sad though.
Hoe vaak zulke dingen wel niet gebeurden. Kansloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met z'n 7e en geen 1 die hem ko slaat. Sad.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zitten er hier echt mensen die bodybuilden?Zo doelloos. Wordt je zo'n vies dik mannetje die zijn eigen kont niet meer kan afvegen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze moeten toch hun innerlijke falen ergens mee compenseren. Laat de mannen maar lekker trainen.
Zag het net al op youtube. Triest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met z'n 7e en geen 1 die hem ko slaat. Sad.
Ik vind zijn hand op die ander z'n arm als 'ie weer rechtop staat lijp, alsof hij zo heel Chinees nederig het nu wel ok vindt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind hem wel een bikkeltje. Hij staat er ook zo bij van 'Ey man.. serieus? Kom op joh... dit is echt niet cool van jullie.'
Wij sranan snesi niets van dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind zijn hand op die ander z'n arm als 'ie weer rechtop staat lijp, alsof hij zo heel Chinees nederig het nu wel ok vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |