quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja, ik heb morgenochtend ook weer afgesproken om te gaan sporten, dan even twee dagen rust en vrijdag weer.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Is verslavend hè? Nu ik weer fanatiek aan het sporten ben wil ik elke dag naar de sportschool
Ik herken dit gevoel. Voordat ik in bed ga liggen druk ik mij altijd 50x op om een of andere manierquote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Is verslavend hè? Nu ik weer fanatiek aan het sporten ben wil ik elke dag naar de sportschool
Dan val je wel fijner in slaapquote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik herken dit gevoel. Voordat ik in bed ga liggen druk ik mij altijd 50x op om een of andere manier.
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik heb morgenochtend ook weer afgesproken om te gaan sporten, dan even twee dagen rust en vrijdag weer.
Ontzettend fucking verslavend ja. Nu ik een beetje conditie heb opgebouwd wil ik niet meer van de loopband en crosstrainer af.
Dat wel. Maar heeft ook te maken met dat je motivatie voor het sporten en het goed omgaan met je lichaam groeit zodra je resultaten zietquote:
loopband idd, doodsaai. Sportschool is echt niks voor mij. Ik moet gepusht worden, schreeuwende trainers allesquote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelen
Bij ons hangen er lcd's voor die op Nat geo enzo staan dus dat hou ik wel ff vol.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelen
Dat is echt chill ja, vooral als het mooi weer begint te wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:51 schreef o.us het volgende:
Kan aan mij liggen maar de loopband is zwaar vervelend. Ik loop liever buiten rond in het park oid.
Ga ik morgen sowieso doen. In de sportschool krijg ik het snel benauwd als ik aan cardiodingen moet doen. Nee, mij zie je alleen maar met dumbbells, bankdrukken, cables en apparaten bezig zijn in de sportschool. En een overheerlijke hammam achterafquote:Op maandag 16 januari 2012 23:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt chill ja, vooral als het mooi weer begint te worden![]()
Goed idee wel dat, misschien dat ik het morgen ga doen.
Ah, gewoon een slobbershirt aan en dan moet het wel kunnen toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga hardlopen. In de zomer skeeler ik altijd nogal fanatiek. Vroeger deed ik ook aan trampolinespringen
Maar de sportschool zie ik nu een beetje op met mn lichaam enzo
58 per maand, heb een regio-abo bij HealthCity.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?
45.-quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
45 euro, maar dan mag ik daar ook meedoen met de MMA- en kickbokstrainingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Dan vliegen 'ze' eruit denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, gewoon een slobbershirt aan en dan moet het wel kunnen toch?
Heu dat heb ik ook allemaal gemist dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een meet, roddeltjes, ruzietjes, ditdat.
Indeed, damn.quote:
Hoe kom je opeens aan hamsters?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:17 schreef Juminelle het volgende:
Ik had er even niet aan gedacht dat hamsters nachtdieren zijnJeez, wat een lawaai.
Whehe. Maar ze zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:17 schreef Juminelle het volgende:
Ik had er even niet aan gedacht dat hamsters nachtdieren zijnJeez, wat een lawaai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |