SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
![]()
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamster
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb nog een cavia. Interesse?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamsterDeathlift or Die.![]()
Altijd leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
Hey hoi hallo!
Mijn nichtje heeft hier zojuist een hamster gedropt die ze niet meer wil, dus nu heb ik een hamster.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Best een leuk beest thoquote:Moet alleen nog een naam verzinnen.
Whehe nee, die zijn vervelend want die piepen telkens.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb nog een cavia. Interesse?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
But, need hugmaterial. Hamsters plet je gewoon dood, en ze piepen overal tussendoor en dan zijn ze foetsie!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:01 schreef Maisnon het volgende:
Hamsters zijn lief
Ze poepen wel in je hand enzo![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Jij vindt Tik Tok Van Ke$ha een vet nummerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe maak je van een hoerenkotsnummer een vet nummer?
Zo.?
Hij vind Tik Tok van kesha een hoerenkotsnummer en deze versie vind ie een vet nummerquote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij vindt Tik Tok Van Ke$ha een vet nummer?
![]()
![]()
Oh nevermind, ik had het verkeerd gelezenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij vind Tik Tok van kesha een hoerenkotsnummer en deze versie vind ie een vet nummer
Die cover is zeeer tof inderdaad.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nog steeds een hoerenkotsnummer. Alleen dan met vette drums eronder. Kan er nog steeds niet langer dan 20 seconden naar luisteren tho
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
nummer is precies hetzelfde als California Girls van Katy Perryje kan ze tegelijkertijd afspelen praktisch
![]()
Selah Suequote:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik vind Black Part Love wel leuk van haarKen dr al wel een hele tijd maar de laatste weken zit mn zusje alle nummers mee te bleren en dat verpest het allemaal een beetje
wordt er mee doodgegooid
![]()
Ohyeahquote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef o.us het volgende:
Van Vaseline_ moest ik me weer melden hier.Veels te lang weggeweest jij.
![]()
Klopt. Studie enzulks, heb mij moeten beperken tot baggeren en topics openen. SC'en zat er helaas ff niet inquote:Op maandag 16 januari 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhyeahVeels te lang weggeweest jij.
.
Heb ik veel gemist?
Feyenoord Rotterdam![]()
Een meet, roddeltjes, ruzietjes, ditdat.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt. Studie enzulks, heb mij moeten beperken tot baggeren en topics openen. SC'en zat er helaas ff niet in.
Heb ik veel gemist?![]()
Een meet? En ik was niet uitgenodigd?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een meet, roddeltjes, ruzietjes, ditdat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Een meet? En ik was niet uitgenodigd?Moet je er vaker zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, afkicktijdennnnnnn!! En zoals je ziet heb ik een hyperheidsaanval.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga dood. Heb nieteens meer energie om een fucking jonko te draaien...![]()
Houden zo.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga dood. Heb nieteens meer energie om een fucking jonko te draaien...Feyenoord Rotterdam![]()
Wssup?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga dood. Heb nieteens meer energie om een fucking jonko te draaien...There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nee want ik ga 'm lekker toch wel draaien! Moet alleen even energie vinden nog om het te gaan pakken.
Mijn vlecht was net helemaal stijf en bevroren.Begint nu allemaal naar L'oreál riekend water op mijn voet te druppelen.
Ik begin weer energie te krijgen ik typ weer allemaal blaatings, en gelijk even een vraag ertegenaan. Een niet reagerend scherm op le telephone, afwachten ofzo? Laten fiksen? Ik word geaaaakkkkkkkkk zonder mijn phone.![]()
![]()
Van 5 tot 7 vrijwel non stop aan de cardio geweest, tot half 8 krachtraining gedaan, daarna een uur zumba en toen nog ff 20 baantjes getrokken.quote:![]()
En ook als je opnieuw opstart?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Nee want ik ga 'm lekker toch wel draaien! Moet alleen even energie vinden nog om het te gaan pakken.
Mijn vlecht was net helemaal stijf en bevroren.Begint nu allemaal naar L'oreál riekend water op mijn voet te druppelen.
Ik begin weer energie te krijgen ik typ weer allemaal blaatings, en gelijk even een vraag ertegenaan. Een niet reagerend scherm op le telephone, afwachten ofzo? Laten fiksen? Ik word geaaaakkkkkkkkk zonder mijn phone.Gek, misschien door het vocht in de sportschool van het zweet en dergelijke.
![]()
Welke tattoo?quote:Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Ik word geaaaakkkkkkkkk zonder mijn phone.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zondequote:Op maandag 16 januari 2012 23:30 schreef Phantomesse het volgende:
Nee want ik ga 'm lekker toch wel draaien!
Wel dikke workout, btw![]()
![]()
Heb hem echt al 8 keer opgestart, ik kom steeds niet verder dan waar ik mijn pincode in moet voeren.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ook als je opnieuw opstart?Gek, misschien door het vocht in de sportschool van het zweet en dergelijke.
Denk ook van het zweet ja, had 'm in mijn bh gedaan. Vandeweek maar ff een mp3 speler en een broek met zak aanschaffen.![]()
Oh ja, vind je het gekquote:Op maandag 16 januari 2012 23:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb hem echt al 8 keer opgestart, ik kom steeds niet verder dan waar ik mijn pincode in moet voeren.
Denk ook van het zweet ja, had 'm in mijn bh gedaan. Vandeweek maar ff een mp3 speler en een broek met zak aanschaffen.Batterij eruithalen en een nachtje laten liggen
![]()
Ja serieus, begin die phone te fiksen hoor.quote:Ja ga ik nu doen. Heeeeeeeeeel soms reageert hij wel tho, een paar keer en dan weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, vind je het gekBatterij eruithalen en een nachtje laten liggen
Tsja, heerlijk lekker smoken en slapen!quote:![]()
Heb je hem nou nog stééds niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke tattoo?
[..]
Welkom in mijn wereld.![]()
Het ligt ingewikkeld, ik heb net eindelijk alle formulieren klaar liggen en ga ze morgen posten.quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
huh is dat bij jou na het telefoon verzopen incident? was ie toen echt kapot?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ligt ingewikkeld, ik heb net eindelijk alle formulieren klaar liggen en ga ze morgen posten.![]()
Lekker bezig!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Van 5 tot 7 vrijwel non stop aan de cardio geweest, tot half 8 krachtraining gedaan, daarna een uur zumba en toen nog ff 20 baantjes getrokken.
Is verslavend hè? Nu ik weer fanatiek aan het sporten ben wil ik elke dag naar de sportschool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Beter!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het ligt ingewikkeld, ik heb net eindelijk alle formulieren klaar liggen en ga ze morgen posten.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb morgenochtend ook weer afgesproken om te gaan sporten, dan even twee dagen rust en vrijdag weer.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Is verslavend hè? Nu ik weer fanatiek aan het sporten ben wil ik elke dag naar de sportschool
Ontzettend fucking verslavend ja. Nu ik een beetje conditie heb opgebouwd wil ik niet meer van de loopband en crosstrainer af.![]()
![]()
Ik herken dit gevoel. Voordat ik in bed ga liggen druk ik mij altijd 50x op om een of andere manierquote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lekker bezig!
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan val je wel fijner in slaapquote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik herken dit gevoel. Voordat ik in bed ga liggen druk ik mij altijd 50x op om een of andere manier.
![]()
![]()
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, ik heb morgenochtend ook weer afgesproken om te gaan sporten, dan even twee dagen rust en vrijdag weer.
Ontzettend fucking verslavend ja. Nu ik een beetje conditie heb opgebouwd wil ik niet meer van de loopband en crosstrainer af.
Dat wel. Maar heeft ook te maken met dat je motivatie voor het sporten en het goed omgaan met je lichaam groeit zodra je resultaten zietquote:.
Feyenoord Rotterdam![]()
loopband idd, doodsaai. Sportschool is echt niks voor mij. Ik moet gepusht worden, schreeuwende trainers allesquote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelen![]()
Kan aan mij liggen maar de loopband is zwaar vervelend. Ik loop liever buiten rond in het park oid.Feyenoord Rotterdam![]()
Bij ons hangen er lcd's voor die op Nat geo enzo staan dus dat hou ik wel ff vol.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik dus ook. Op de loopband niet tho, want dan ga ik me na 15 min. zwaar vervelen![]()
Dat is echt chill ja, vooral als het mooi weer begint te wordenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:51 schreef o.us het volgende:
Kan aan mij liggen maar de loopband is zwaar vervelend. Ik loop liever buiten rond in het park oid.![]()
Goed idee wel dat, misschien dat ik het morgen ga doen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik denk dat ik ook maar ga hardlopen. In de zomer skeeler ik altijd nogal fanatiek. Vroeger deed ik ook aan trampolinespringen
Maar de sportschool zie ik nu een beetje op met mn lichaam enzo![]()
![]()
Ga ik morgen sowieso doen. In de sportschool krijg ik het snel benauwd als ik aan cardiodingen moet doen. Nee, mij zie je alleen maar met dumbbells, bankdrukken, cables en apparaten bezig zijn in de sportschool. En een overheerlijke hammam achterafquote:Op maandag 16 januari 2012 23:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt chill ja, vooral als het mooi weer begint te worden![]()
Goed idee wel dat, misschien dat ik het morgen ga doen..
Feyenoord Rotterdam![]()
Ah, gewoon een slobbershirt aan en dan moet het wel kunnen toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ik ook maar ga hardlopen. In de zomer skeeler ik altijd nogal fanatiek. Vroeger deed ik ook aan trampolinespringen
Maar de sportschool zie ik nu een beetje op met mn lichaam enzo![]()
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
58 per maand, heb een regio-abo bij HealthCity.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?Feyenoord Rotterdam![]()
45.-quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?
M'n moeder dan hè.![]()
45 euro, maar dan mag ik daar ook meedoen met de MMA- en kickbokstrainingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe veel betalen jullie allemaal voor jullie gym?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dan vliegen 'ze' eruit denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, gewoon een slobbershirt aan en dan moet het wel kunnen toch?nouja, het wordt wat zwemmen en sporten enzo betreft gewoon een onhandig jaar, maar dat word vanzelf wel beter
![]()
![]()
Heu dat heb ik ook allemaal gemist dan.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een meet, roddeltjes, ruzietjes, ditdat.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Indeed, damn.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Chocolatebear op 17-01-2012 01:01:08 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik had er even niet aan gedacht dat hamsters nachtdieren zijnJeez, wat een lawaai.
Hoe kom je opeens aan hamsters?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:17 schreef Juminelle het volgende:
Ik had er even niet aan gedacht dat hamsters nachtdieren zijnJeez, wat een lawaai.
![]()
![]()
Whehe. Maar ze zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:17 schreef Juminelle het volgende:
full stops and exclamation marks![]()
Ik voel me vandaag een beetje krio.... Ik ben vandaag zo verschrikkelijk veel aan het eten.
Heb vanavond echt een berg spareribs gegeten. Anderhalf uurtje later was ik bij een mattie waar nog een gigantische pan andijviestamppot op het fornuis stond and I was like: "You gonna finish that?"
En nu ben ik weer een berg Roti aan het opwarmen.
M'n nichtje heeft haar hamster hier gedumpt omdat ze er na 2 dagen achterkwam dat ze hamsters toch niet zo leuk vindtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens aan hamsters?[ afbeelding ]
Klopt. Deze kruipt in m'n shirt en dan gaat ie daar slapenquote:
You make me proud, young grasshoppah.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik voel me vandaag een beetje krio.... Ik ben vandaag zo verschrikkelijk veel aan het eten.
Heb vanavond echt een berg spareribs gegeten. Anderhalf uurtje later was ik bij een mattie waar nog een gigantische pan andijviestamppot op het fornuis stond and I was like: "You gonna finish that?"
En nu ben ik weer een berg Roti aan het opwarmen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Deze kruipt in m'n shirt en dan gaat ie daar slapen
Ik ga zo nog even eten en naar bed, lobi voor allen.full stops and exclamation marks![]()
Train jezelf niet zo over, meer dan anderhalf uur is echt niet nodig.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Van 5 tot 7 vrijwel non stop aan de cardio geweest, tot half 8 krachtraining gedaan, daarna een uur zumba en toen nog ff 20 baantjes getrokken.Deathlift or Die.![]()
Dacht ik ook al idd. Dan moet je toch stijf staan van de spierpijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Train jezelf niet zo over, meer dan anderhalf uur is echt niet nodig.![]()
![]()
Mwa dit. Plus dat het herstel van je lichaam net zo belangrijk is voor de vooruitgang als de training.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook al idd. Dan moet je toch stijf staan van de spierpijn?Deathlift or Die.![]()
Goooooood morning Fernandesnam
Ik wilde ook eigenlijk stoppen rond kwart over 7 maar toen hoorde ik Zumba en ja Zumbaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 06:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Train jezelf niet zo over, meer dan anderhalf uur is echt niet nodig.Dus dat ook nog ff meegepakt joh.
Nee! Totaal geen last van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook al idd. Dan moet je toch stijf staan van de spierpijn?![]()
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.![]()
Die moet ik onthouden voor donderdag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee! Totaal geen last van.![]()
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kusjequote:Doen ja! Is echt heerlijk om geen spierpijn te hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden voor donderdag.![]()
Die zal ik onthouden. Hoewel ik altijd heet douche en toch spierpijn hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk stoppen rond kwart over 7 maar toen hoorde ik Zumba en ja ZumbaDus dat ook nog ff meegepakt joh.
[..]
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.![]()
Tevens heb ik school geskipt want dramadramadrama. Zouden naar een voorstelling maar ging opeens niet door, ik zonder boeken op school en had zoiets van fuck it ook maar.En nog lekker water en zeep in mn fissie gekregen doordat een of andere gek leuk denkt te doen en z'n ruitenwissers aanzet terwijl ie rijd. FUU.
![]()
Wekker om 10 uur zetten en pas om half 12 bed uit rollen.
Discipline waar ben je heenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ruitenwisservloeistof, zo smerig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zal ik onthouden. Hoewel ik altijd heet douche en toch spierpijn heb![]()
Tevens heb ik school geskipt want dramadramadrama. Zouden naar een voorstelling maar ging opeens niet door, ik zonder boeken op school en had zoiets van fuck it ook maar.En nog lekker water en zeep in mn fissie gekregen doordat een of andere gek leuk denkt te doen en z'n ruitenwissers aanzet terwijl ie rijd. FUU.
En douche je met of zonder zeep? Dat schijnt heel essentieel te zijn. Wellicht heeft duur van de douche er ook iets mee te maken, ik douche heel lang na het sporten.![]()
Nee met zeep. Maar dan bovenlichaam, oksels etc. Benen heb ik alsnog spierpijn danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ruitenwisservloeistof, zo smerig.
En douche je met of zonder zeep? Dat schijnt heel essentieel te zijn. Wellicht heeft duur van de douche er ook iets mee te maken, ik douche heel lang na het sporten.![]()
Hmmm frappant. Nee, danweet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee met zeep. Maar dan bovenlichaam, oksels etc. Benen heb ik alsnog spierpijn dan![]()
Zo essentieel is het denk ik niet. Spierpijn is gewoon het ontstaan van microscheurtjes in je spieren. Warm douchen verlicht dit misschien een klein beetje doordat de warmte de doorbloeding bevordert.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En douche je met of zonder zeep? Dat schijnt heel essentieel te zijn. Wellicht heeft duur van de douche er ook iets mee te maken, ik douche heel lang na het sporten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zijt gij een Belg?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hmmm frappant. Nee, danweet ik het ook niet meer.
Nee grapje. Moet maar eens tijgerbalsem smeren want soms loop ik echt alsof ik..eh..ja.![]()
Lijkt me eerder een placebo effect. Omdat spierpijn dus echt wordt veroorzaakt door microscheurtjes in je spieren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:44 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk stoppen rond kwart over 7 maar toen hoorde ik Zumba en ja ZumbaDus dat ook nog ff meegepakt joh.
[..]
Na het sporten goed heet douchen zonder zeep en thuis nog een keer heel heet douchen, wederom zonder zeep. Porien moeten open blijven anders krig je wel spierpijn. Geen idee hoe het werkt, een Surinaamse man vertelde het me een keer en sindsdien meestal geen en soms weinig spierpijn.Deathlift or Die.![]()
Traint iedereen hier ofzo?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: