Ik vind het prima, hoewel ik ERG druk ben dus ik weet niet of ik er bij kan zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Dan ben je op de goede weg(althans ik doe het zo en dat levert goede resultaten op) Ik heb het nu te druk om de plannen voor een track verder op te zetten nu, ik kom er dit weekend op terug in dit topic. Misschien een keer een skype sessie houden met iedereen die geinteresseerd is?
Ik ga eerst wat muziekles volgen. Lijkt me ook leuk als ik gewoon piano zou kunnen spelen, wat notenkennis heb die me kan helpen bij "produceren" en daarnaast leer ik op die manier ook weer mensen kennen in Australië.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:32 schreef StM het volgende:
Thera geeft (betaald) lesA-Lusion ook. Dat zijn overigens volgens mij wel de enigste 2.
Goffer...beetje A&B verkrachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
Hierzo
Sun & Moon intro kick by TheConflictMusic
Niet het leren, eerder om ideeen te bespreken en daadwerkelijk meteen een goede track maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef RiKe het volgende:
Een skype sessie over het leren produceren?
I'm in!
Ik zie het niet als verkrachten ik zie het als een ode want ik ben fan van A&B, ook zie ik het als een leersessie zodat ik nieuwe dingen leer over het produceren.quote:
Ik weet van niks ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:35 schreef NLS04 het volgende:
Iemand de moeite genomen om dat nieuwe concept van A-lusion uit te checken? Zoja is het wat? Moet zeggen dat ik het al lange tijd helemaal niks vind dat werk van A-lusion, alleen die remix van on your way was wel puik..
Idd, daar hoef ik niets over te lezenquote:[img]http://i.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Levitas het volgende:
Maar heren, nogmaals.. We hebben hier een productie topic. Nu merk ik dat weinig van ons daar ook actief zijn, is het misschien toch beter om dit soort dingen daar te bespreken.
OF, een aparte hardstyle producer topic?
Hmm klopt ja, die zit alleen in UVT waardoor ik dat altijd vergeet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Levitas het volgende:
Maar heren, nogmaals.. We hebben hier een productie topic. Nu merk ik dat weinig van ons daar ook actief zijn, is het misschien toch beter om dit soort dingen daar te bespreken.
OF, een aparte hardstyle producer topic?
Mocht het zo ver komen, ik ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef RiKe het volgende:
Een skype sessie over het leren produceren?
I'm in!
Wat noem je een goed bodquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mijn 3x gebruikte midicontroller mag ook weg tegen een goed bod (is wat goedkoper), had niet verwacht dat hardstyle zo snel kut zou gaan wordenen mixen is toch niks voor mij, ik ga liever wat produceren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind zijn sound wel ok van A-lusion, maar het springt er niet uit. Je mist gewoon iets.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:35 schreef NLS04 het volgende:
Iemand de moeite genomen om dat nieuwe concept van A-lusion uit te checken? Zoja is het wat? Moet zeggen dat ik het al lange tijd helemaal niks vind dat werk van A-lusion, alleen die remix van on your way was wel puik..
Voorderest ook maar eens dat frontliner album beluisterd. Positieve uitschieter daarbij vond ik toch wel Whatever.Nu maar eens dat toneshifterz album..
Elton Johnquote:
Echt een heeeeeeerlijke plaat jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF wist niet dat deze track al uit 2010 was... Kon em helemaal niet :/
![]()
Alphaverb - Q-dance presents: The Substream Show #08
![]()
Het verschil tussen kennen kannen kun jij niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
O M Gquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
yupquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef haakon het volgende:
Volgens mij heb ik die zo vaak gepost dat ik er om bekend sta
Staat aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef eQuaL het volgende:
Tijd voor wat happy shit:
Vanaf 22:30 livestream XQL
Lijkt me een opgave om de hele nacht te draaienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
22:30 - 00:00 Fanny West
00:00 - 01:30 Noisecontrollers & MC Renegade
01:30 - 02:45 Noisecontrollers & Wildstylez
02:45 - 03:15 Noisecontrollers LIVE
03:15 - 04:15 Noisecontrollers & D-Block & S-te-Fan
04:15 - 05:30 Noisecontrollers & Headhunterz
05:30 - 07:00 Noisecontrollers & Kasparov & Evil Activities
Ach zo moeilijk kan dat niet zijn, af en toe plaatje erop gooien, crossfadert over gooien, handjes in de lucht en dan weer opnieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lijkt me een opgave om de hele nacht te draaien![]()
Ja maar om de hele avond je kop erbij te houden om inderdaad niet te herhalen en dan ook nog de hele tijd bezig te zijn met mixen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:13 schreef RiKe het volgende:
Grotere uitdaging is om nummers niet te herhalen
Het is nog maar de opening dj.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:51 schreef T-Force het volgende:
Tot nu toe valt het wel tegen zeg, XQNC. Ik hoop dat Noisecontrollers zelf met oude klapperts openen
Klotezooi jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:54 schreef RiKe het volgende:
Isaac - Go Insane
VET!
En toen klapte de stream er uit
Mixtechnisch is het toch niet zo bijzonder allemaal, daarnaast draaien ze bijna de hele avond back to back met een ander. Valt best mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja maar om de hele avond je kop erbij te houden om inderdaad niet te herhalen en dan ook nog de hele tijd bezig te zijn met mixen.
Goed punt.. inderdaad een beetje sneu.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:57 schreef StM het volgende:
Ik vraag me toch altijd af waarom het voor hun toch zo extreem lastig is om een event te streamen... Ze hebben enorm veel meer mogelijkheden vergeleken met een 1 of ander hobby station en zitten qua techniek vandaag op 1 van de meest simpele locaties er voor en toch is het altijd ellende.
Maak het even erger dan het al isquote:Op zondag 22 januari 2012 00:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De stream ligt er precies op het verkeerde moment uit, nu komen waarschijnlijk oude NC klappers voorbij () en de rest van de avond is waarschijnlijk allemaal nieuwe shizzle
Ah, ze draaiden tussendoor even wat anders in de tijd dat hij dood lag. Ik snap het al.quote:
Jaydee van de NC vs Toneshifters.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Ik weet dat het geen populair nummer zal zijn hier, maar wil het wel graag weten
QFTquote:Op zondag 22 januari 2012 00:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat is de muziek van 2006-2009 toch geniaal
Niet op Fok!quote:
Daar zullen niet zoveel klassiekers te horen zijn helaas.....quote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef yosander het volgende:
Al luisterend naar XQ krijg ik me toch een partij zin in Hard Bass
Denk ik ook niet nee, al hoop ik wel dat Luna en Deepack voor wat klassiekers zorgenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar zullen niet zoveel klassiekers te horen zijn helaas.....
Die bass op het begin klinkt live zo vetquote:Op zondag 22 januari 2012 01:15 schreef Levitas het volgende:
Zojuist ingeschakeld @ XQ livestream. Eerste nummer die ik hoor is iets met "Barbara Streisand" erin???
Over een paar minuten met Wildstylez, Digital Age spul?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
DE-CI-BEL!
Dit kan toch niet de hele avond op dit kwaliteitsniveau doorgaan
Ik vind Renegade een vette MC!quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef Levitas het volgende:
Renegade is haast nog erger dan Ruffian vanavond.. Daar komt ook niet veel zinnigs uit hoor
Prutser, je hoorde duidelijk dat dit de re-amp versie wasquote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef RiKe het volgende:
Gadver, een edit/remix/refixx/remuxx...
Origineel is veel beter!
Een pareltje inderdaadquote:
Leuke discussie met je vriendin @ Facebookquote:
Ik heb 't door jah. Moet der hier af en toe van de grond afschrapenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke discussie met je vriendin @ Facebook![]()
Ik weet van niets :pquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef haakon het volgende:
[..]
O M G
Volgens mij heb ik die zo vaak gepost dat ik er om bekend sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |