Wij snappen elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
lijkt me namelijk erg vet om een nummer te maken die voor altijd blijft bestaan in ieders hoofd
Is met het 250e topic ook al langsgekomen maar niet van de grond gekomenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Wat produceer je zoal dan? We moeten een keer een FOK! Allstars plaat makeneen early tribute ofzo
Patje kan meedoen, jij, ik en misschien zijn er nog meer producerende mensen hiero
We hebben toch BH en Hhz en MCDV8 voor de vocals.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef StM het volgende:
[..]
Is met het 250e topic ook al langsgekomen maar niet van de grond gekomenEr is maar 1 echt goede producer in dit topic en nog 1 die het volgens mij ook heel aardig doet. Zijn er meer, dan moet die eens wat laten horen
Misschien kunnen we beter iets kunnen opzetten dat alle mensen die er niks van bakken/net beginnen een beetje samenwerken en elkaar vooruit stuwen?
Ik doe niet mee, maar ik pleit voor reverse bass anders luister ik hem nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef StM het volgende:
Is met het 250e topic ook al langsgekomen maar niet van de grond gekomenEr is maar 1 echt goede producer in dit topic en nog 1 die het volgens mij ook heel aardig doet. Zijn er meer, dan moet die eens wat laten horen
Misschien kunnen we beter iets kunnen opzetten dat alle mensen die er niks van bakken/net beginnen een beetje samenwerken en elkaar vooruit stuwen?
Binnenkort kunnen jullie van mijn nieuwe track een preview verwachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef StM het volgende:
[..]
Dat is een heel goed idee, echter ben ik al een stukje verder dan de begin fase en het leek mij wel leuk om gelijk een kwaliteits release te maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef StM het volgende:
Is goed, ik heb nog niet superveel gedaan, ben bezig verder die kick aan het kloten maar klink nog niet erg lekker. Zal hem ff op soundcloud rammen heb hem toevallig bijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:43 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]top, als je wil kan ik je binnenkort wel ff bellen op skype, kun je m'n vooruitgang horen
Zelfs in de huidige kicks zit reversed bassquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef StM het volgende:
Misschien zoals de hhz kicks uit 2006? Reversed bass maar een 'moderne' tok + licht pitched?
Volgens mij is die hele tail nog een pure reversedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:45 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Zelfs in de huidige kicks zit reversed bassDat heb je gewoon nodig voor die extra "drive" in een track.
Niet zo bescheiden patje, op de kicks na klinkt je muziek gewoon prima!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
Hierzo
Sun & Moon intro kick by TheConflictMusic
Kick is toch wel een essentieel onderdeel van hardstyle, en verder ben ik nooit tevreden over mijn eigen spulquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:51 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden patje, op de kicks na klinkt je muziek gewoon prima!
Het is een kick, dan subbass, en een laag met distortion, die laatste word gekopieerd en er omgedraaid nog eens onder gezetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef StM het volgende:
[..]
Volgens mij is die hele tail nog een pure reversedIig het lijkt er sterk op als je de wavevorm gaat bestuderen aangezien je de kenmerkende whoop ziet.
Da's waar, de aanhouder wintquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kick is toch wel een essentieel onderdeel van hardstyle, en verder ben ik nooit tevreden over mijn eigen spul
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef StM het volgende:
Ok jij zegt hetZoveel weet ik er nu ook weer niet vanaf.
Grapjas, voorlopig ben ik nog niet van de grond hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef StM het volgende:
Er is maar 1 echt goede producer in dit topic en nog 1 die het volgens mij ook heel aardig doet.
Ik had het over jou en Theraquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Grapjas, voorlopig ben ik nog niet van de grond hoorVerwacht niet echt dat het gaat gebeuren ook.
Althans ik neem maar even aan dat je het hierbij over mij hebt aangezien er niet veel andere "producers" zitten
Heb trouwens nog wel iets in mijn hoofd waar we aan kunnen gaan werken voor de gein. Kijken of ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Da's waar, de aanhouder wint
[..]Waar kijk je naar als je de waveforms bekijkt dan? Vergeet niet dat in de waveforms misschien ook wat reverb zit, wat delay en allerlei compressors en limiters. Althans als je kijkt naar de wavform van een kick die je uit een track hebt gesampled.
Ik heb het ook al tegen patje gezegd, verdiep je eens in het kicks maken met een synth, dat geeft je veel bewegingsvrijheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef StM het volgende:
Meestal pak ik outro kicks want die zijn volgens mij het 'puurst'. Aan ze sampelen doe ik niet.
[..]
Ik had het over jou en TheraMI hebben we dan ook nog maar die laat nooit wat horen bedenk ik me net.
Dan ben je op de goede wegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:06 schreef StM het volgende:
Doe ik ook, het gaat alleen puur om ze te analyserenSpectrum analyse enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |