Ik vind het prima, hoewel ik ERG druk ben dus ik weet niet of ik er bij kan zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:09 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Dan ben je op de goede weg(althans ik doe het zo en dat levert goede resultaten op) Ik heb het nu te druk om de plannen voor een track verder op te zetten nu, ik kom er dit weekend op terug in dit topic. Misschien een keer een skype sessie houden met iedereen die geinteresseerd is?
Ik ga eerst wat muziekles volgen. Lijkt me ook leuk als ik gewoon piano zou kunnen spelen, wat notenkennis heb die me kan helpen bij "produceren" en daarnaast leer ik op die manier ook weer mensen kennen in Australië.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:32 schreef StM het volgende:
Thera geeft (betaald) lesA-Lusion ook. Dat zijn overigens volgens mij wel de enigste 2.
Goffer...beetje A&B verkrachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
Hierzo
Sun & Moon intro kick by TheConflictMusic
Niet het leren, eerder om ideeen te bespreken en daadwerkelijk meteen een goede track maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef RiKe het volgende:
Een skype sessie over het leren produceren?
I'm in!
Ik zie het niet als verkrachten ik zie het als een ode want ik ben fan van A&B, ook zie ik het als een leersessie zodat ik nieuwe dingen leer over het produceren.quote:
Ik weet van niks ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:35 schreef NLS04 het volgende:
Iemand de moeite genomen om dat nieuwe concept van A-lusion uit te checken? Zoja is het wat? Moet zeggen dat ik het al lange tijd helemaal niks vind dat werk van A-lusion, alleen die remix van on your way was wel puik..
Idd, daar hoef ik niets over te lezenquote:[img]http://i.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Levitas het volgende:
Maar heren, nogmaals.. We hebben hier een productie topic. Nu merk ik dat weinig van ons daar ook actief zijn, is het misschien toch beter om dit soort dingen daar te bespreken.
OF, een aparte hardstyle producer topic?
Hmm klopt ja, die zit alleen in UVT waardoor ik dat altijd vergeet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:25 schreef Levitas het volgende:
Maar heren, nogmaals.. We hebben hier een productie topic. Nu merk ik dat weinig van ons daar ook actief zijn, is het misschien toch beter om dit soort dingen daar te bespreken.
OF, een aparte hardstyle producer topic?
Mocht het zo ver komen, ik ook welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef RiKe het volgende:
Een skype sessie over het leren produceren?
I'm in!
Wat noem je een goed bodquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mijn 3x gebruikte midicontroller mag ook weg tegen een goed bod (is wat goedkoper), had niet verwacht dat hardstyle zo snel kut zou gaan wordenen mixen is toch niks voor mij, ik ga liever wat produceren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef mstx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind zijn sound wel ok van A-lusion, maar het springt er niet uit. Je mist gewoon iets.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:35 schreef NLS04 het volgende:
Iemand de moeite genomen om dat nieuwe concept van A-lusion uit te checken? Zoja is het wat? Moet zeggen dat ik het al lange tijd helemaal niks vind dat werk van A-lusion, alleen die remix van on your way was wel puik..
Voorderest ook maar eens dat frontliner album beluisterd. Positieve uitschieter daarbij vond ik toch wel Whatever.Nu maar eens dat toneshifterz album..
Elton Johnquote:
Echt een heeeeeeerlijke plaat jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF wist niet dat deze track al uit 2010 was... Kon em helemaal niet :/
![]()
Alphaverb - Q-dance presents: The Substream Show #08
![]()
Het verschil tussen kennen kannen kun jij niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
O M Gquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
![]()
yupquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef haakon het volgende:
Volgens mij heb ik die zo vaak gepost dat ik er om bekend sta
| Forum Opties | |