Daar zullen niet zoveel klassiekers te horen zijn helaas.....quote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef yosander het volgende:
Al luisterend naar XQ krijg ik me toch een partij zin in Hard Bass
Denk ik ook niet nee, al hoop ik wel dat Luna en Deepack voor wat klassiekers zorgenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Daar zullen niet zoveel klassiekers te horen zijn helaas.....
Die bass op het begin klinkt live zo vetquote:Op zondag 22 januari 2012 01:15 schreef Levitas het volgende:
Zojuist ingeschakeld @ XQ livestream. Eerste nummer die ik hoor is iets met "Barbara Streisand" erin???
Over een paar minuten met Wildstylez, Digital Age spul?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
DE-CI-BEL!
Dit kan toch niet de hele avond op dit kwaliteitsniveau doorgaan
Ik vind Renegade een vette MC!quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef Levitas het volgende:
Renegade is haast nog erger dan Ruffian vanavond.. Daar komt ook niet veel zinnigs uit hoor
Prutser, je hoorde duidelijk dat dit de re-amp versie wasquote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef RiKe het volgende:
Gadver, een edit/remix/refixx/remuxx...
Origineel is veel beter!
Een pareltje inderdaadquote:
Leuke discussie met je vriendin @ Facebookquote:
Ik heb 't door jah. Moet der hier af en toe van de grond afschrapenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuke discussie met je vriendin @ Facebook![]()
Ik weet van niets :pquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef haakon het volgende:
[..]
O M G
Volgens mij heb ik die zo vaak gepost dat ik er om bekend sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |