SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Triangle Of Life
By
Alphaverb & Intractable One
WAT EEN DRIVE!!!!!
[ Bericht 4% gewijzigd door Sc0tTy op 16-01-2012 11:18:30 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Wat een lekkere track! Zou 11 januari uitkomen, maar zie hem nergens staanquote:
Open Nieuw Deel en Versturenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:17 schreef haakon het volgende:
Sorry, ben aant werk en zit op de telefoon op internet. Veel werk om nieuwe te maken.
Jongen dat kost jaren aan oefening en toewijding voor je klaar bent om een nieuw topic in deze reeks te openen!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef Sc0tTy het volgende:
Je ziet in het begin nog wat fokkers rechts onderin, maar die waren al gouw weg..
Good riddance , meer plek voor mij!![]()
Hey daar stond ik ook zo'n beetje. Eerst naast de eerste paal daarna wat meer naar voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Being second is to be the first of the ones who lose.”
hahah geintje johquote:Op maandag 16 januari 2012 11:26 schreef haakon het volgende:
En de op erin kopiëren.
Maar weet k veel waar dat staat op de mobiel. Schijt ook. Ik ga weer wat doen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef Sc0tTy het volgende:
TT is baas!
Substream Show #8 is nog bazer
Maar je hebt altijd baas boven baas :
![]()
![]()
Je ziet in het begin nog wat fokkers rechts onderin, maar die waren al gouw weg..
Good riddance , meer plek voor mij!![]()
Had echt het gevoel dat het een stuk rustiger was tijdens die set van hun, maar het staat nog best wel volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Triangle Of Life
By
Alphaverb & Intractable One
WAT EEN DRIVE!!!!!![]()
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Daarnaast moet je een uitgebreide motivatiebrief schrijven waarom jou deze TT en bijbehorend nummer geschikt lijkt, dat type je niet zomaar even op je mobiel.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jongen dat kost jaren aan oefening en toewijding voor je klaar bent om een nieuw topic in deze reeks te openen!
Ik ook, zeker halverwege de zaal, daar had ik zeeën van ruimtequote:Op maandag 16 januari 2012 11:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Had echt het gevoel dat het een stuk rustiger was tijdens die set van hun, maar het staat nog best wel vol
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daarnaast moet je een uitgebreide motivatiebrief schrijven waarom jou deze TT en bijbehorend nummer geschikt lijkt, dat type je niet zomaar even op je mobiel.
Anticlimaxen, daar verpest je toch je volledig eigen nummer mee?quote:
Een goede anticlimax is niet lelijk imo.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Anticlimaxen, daar verpest je toch je volledig eigen nummer mee?
Het begin had namelijk wel potentie moet ik zeggen, ondanks cliche teksten.
En g-forcequote:Op maandag 16 januari 2012 12:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Een goede anticlimax is niet lelijk imo.
Bij platen als pattern 2 en countdown vind ik het goed gelukt.
Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:42 schreef mstx het volgende:
Niks kan tippen aan de moeder aller anti-climaxen.
Wou hem net postenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:42 schreef mstx het volgende:
Hij is alleen wel dubbel, beetje jammer:quote:
Met tracks als deze, mag dat gewoon!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij is alleen wel dubbel, beetje jammer:
[Hardstyle #197] I'm back with a new game! Remember my fucking name!
Oh en dat bepaal jij?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Met tracks als deze, mag dat gewoon!
Heeft nog nooit gemogen!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Truequote:
Het is dat je Hardstylekenner van 2011 bent geworden en we je hier dus niet op mogen tegenspreken...quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
NC setje van begin 2009 staat al een paar dagen in de hitlijst van lsdb, hopelijk zien de nc dat ook en begrijpen ze de hintquote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef Sethje het volgende:
zaterdaggg IN THE MARINE SIR! tutuutututuutu
Dit is hem denk ik:quote:Op maandag 16 januari 2012 16:01 schreef Sethje het volgende:
heeft iemand dit setje nog?
http://lsdb.nl/set/770/no(...)pecial-14-09-07.html
Tracklist
01. Noisecontrollers - Crump
02. Noisecontrollers - Creatures
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Noisecontrollers - Marlboro Man
05. Noisecontrollers - Feel It 2007
06. Noisecontrollers - Gaia
alle links zijn dood
Leuker dan de TTquote:
Dit dus.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het is dat je Hardstylekenner van 2011 bent geworden en we je hier dus niet op mogen tegenspreken...
quote:
Ik keur 'm goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef Levitas het volgende:
Die nieuwe Josh & Wesz.. Wat een plaatje
Niet het niveau van Like Thiz, maar hij viel mij ook zeer positief op in hun set! Hele vette plaatquote:
Gofferquote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
ING rekening zo te zien, moet ik het op mn werk even op echtheid controlerenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
hooggeleid zeker?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
Bwhahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
Altijd al een hekel aan die track gehad. Donkey's hebben zoveel betere tracks.,quote:Op maandag 16 januari 2012 12:42 schreef mstx het volgende:
Godslastering!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Altijd al een hekel aan die track gehad. Donkey's hebben zoveel betere tracks.,
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Altijd al een hekel aan die track gehad. Donkey's hebben zoveel betere tracks.,
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het is dat je Hardstylekenner van 2011 bent geworden en we je hier dus niet op mogen tegenspreken...
quote:
Remix?quote:Technoboy
The First Cut.
Like · · Share · 6213 · 16 minutes ago via mobile ·
Moet je aan Miquel vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. heb nu al een paar keer je set met San Miquel geluisterd
16. Artic - Fuck The Fake Shit
17. Ironite - Trust in Me
Is echt baas, heb je dat nou door elkaar gemixed?
Hoop op wat oude TBY sounds, dat zou geniaal zijnquote:
+quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef Levitas het volgende:
Ik citeer: "We hebben veel nieuwe dingen gemaakt, die we gaan draaien. Maar ook de oude klappertjes natuurlijk" - Noisecontrollers
XQ gaat wel goed komen voor de meesten als ik 't mag gelovenquote:Noisecontrollers
175.000 facebook fans :-) U rule.
Now the last week before X-qlusive Noisecontrollers. A lot of preparations. We want to play as much history as possible. Our upcoming album with our sound of 2012 will also be played :-) Can't wait.. Can't wait. To be honest the nerves kick in now....
Artists always show their "greatest" moments, here is one of our less finer moments ;-) The power failed but we are also perfectly capable of pressing wrong buttons and stuff.
Die ken ik toch niet!quote:
XXlerator vorig jaar was leuk, dit jaar is dan Hardclassics. Als ik ga weet ik niet of ik weer in pak gaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
wat hebben die gasten toch altijd geweldige foto's!
Wat doet de gemiddelde fokkert tijdens Carnaval?
Bier drinken op het strand met een temperatuur tussen de 20 en 30 gradenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier in het hoge noorden vieren we geen carnavalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik gok bier drinken en kut roepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Verplicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik gok bier drinken en kut roepen.
Dan ga ik denk toch maar met jou mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bier drinken op het strand met een temperatuur tussen de 20 en 30 graden
Carnaval introduceren in Portugal maar dan met Port ipv bier!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Wow dat zou erg goed nieuws zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef NLS04 het volgende:
Weetniet of er hier specifiek mensen zijn die tot de doelgroep behoren maar mocht je hiervan last hebben dan is dit wel erg goed nieuws:
Tinnitus misschien "geneesbaar"
Zaterdags Hard Classicsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, dat kennen ze daar wel hoor !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:18 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Carnaval introduceren in Portugal maar dan met Port ipv bier!
Ik kan mijn pruik wel weer op doen, komt wel in de buurt toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zaterdags Hard Classics
Zondag komt er 1 of andere popiejopie hardstyle/hardcore-DJ in mijn dorp (vorig jaar Paul Elstak![]()
)
Maandag Het Stuiterbal in Haghorst (dat was echt HEUL erg gezellig vorig jaar)
Dinsdag is meestal in Hilvarenbeek ook Hardstyle.
Wel zonder mijn chickie dit jaar. Wie vervangt haar?
Als je dan ook Claudia's jurkje aantrekt zijn we een Duits koppeltje!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kan mijn pruik wel weer op doen, komt wel in de buurt toch?
jazeker wel, staan volgens mij zelfs nog op m'n PFquote:
ge-wel-dig!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef Sethje het volgende:
zaterdaggg IN THE MARINE SIR! tutuutututuutu
ik ga mee met Bertquote:
Hehehe, heb je een linkje? Dan kijk ik of ik er op te vinden benquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jazeker wel, staan volgens mij zelfs nog op m'n PF
Ik ook niet, ook niet in Oldenzaal. Al die moeke's en papa's die helemaal los gaan op schnappiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Voor mij geen carnaval, vind daar niets aan...
die heb ik; https://partyflock.nl/album/257520/4348415.htmlquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Hehehe, heb je een linkje? Dan kijk ik of ik er op te vinden ben
makkelijker om Remco te quoten dan zelf overal op te reageren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
+ oude NC-plaatjes
+ oude DR-plaatjes
+ anti-climax van Fusion Of Sound
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |