Die ken ik toch niet!quote:
XXlerator vorig jaar was leuk, dit jaar is dan Hardclassics. Als ik ga weet ik niet of ik weer in pak gaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
wat hebben die gasten toch altijd geweldige foto's!
Wat doet de gemiddelde fokkert tijdens Carnaval?
Bier drinken op het strand met een temperatuur tussen de 20 en 30 gradenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier in het hoge noorden vieren we geen carnavalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik gok bier drinken en kut roepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Verplicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik gok bier drinken en kut roepen.
Dan ga ik denk toch maar met jou mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bier drinken op het strand met een temperatuur tussen de 20 en 30 graden
Carnaval introduceren in Portugal maar dan met Port ipv bier!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Wow dat zou erg goed nieuws zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef NLS04 het volgende:
Weetniet of er hier specifiek mensen zijn die tot de doelgroep behoren maar mocht je hiervan last hebben dan is dit wel erg goed nieuws:
Tinnitus misschien "geneesbaar"
Zaterdags Hard Classicsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, dat kennen ze daar wel hoor !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:18 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Carnaval introduceren in Portugal maar dan met Port ipv bier!
Ik kan mijn pruik wel weer op doen, komt wel in de buurt toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zaterdags Hard Classics
Zondag komt er 1 of andere popiejopie hardstyle/hardcore-DJ in mijn dorp (vorig jaar Paul Elstak![]()
)
Maandag Het Stuiterbal in Haghorst (dat was echt HEUL erg gezellig vorig jaar)
Dinsdag is meestal in Hilvarenbeek ook Hardstyle.
Wel zonder mijn chickie dit jaar. Wie vervangt haar?
Als je dan ook Claudia's jurkje aantrekt zijn we een Duits koppeltje!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kan mijn pruik wel weer op doen, komt wel in de buurt toch?
jazeker wel, staan volgens mij zelfs nog op m'n PFquote:
ge-wel-dig!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef Sethje het volgende:
zaterdaggg IN THE MARINE SIR! tutuutututuutu
ik ga mee met Bertquote:
Hehehe, heb je een linkje? Dan kijk ik of ik er op te vinden benquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jazeker wel, staan volgens mij zelfs nog op m'n PF
Ik ook niet, ook niet in Oldenzaal. Al die moeke's en papa's die helemaal los gaan op schnappiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:01 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Voor mij geen carnaval, vind daar niets aan...
die heb ik; https://partyflock.nl/album/257520/4348415.htmlquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Hehehe, heb je een linkje? Dan kijk ik of ik er op te vinden ben
makkelijker om Remco te quoten dan zelf overal op te reageren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef ReMcOrE het volgende:
+ oude NC-plaatjes
+ oude DR-plaatjes
+ anti-climax van Fusion Of Sound
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |