Gofferquote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
ING rekening zo te zien, moet ik het op mn werk even op echtheid controlerenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
hooggeleid zeker?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
Bwhahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hier bewijs jonge
[ afbeelding ]
Altijd al een hekel aan die track gehad. Donkey's hebben zoveel betere tracks.,quote:Op maandag 16 januari 2012 12:42 schreef mstx het volgende:
Niks kan tippen aan de moeder aller anti-climaxen.
Godslastering!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Altijd al een hekel aan die track gehad. Donkey's hebben zoveel betere tracks.,
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Altijd al een hekel aan die track gehad. Donkey's hebben zoveel betere tracks.,
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Het is dat je Hardstylekenner van 2011 bent geworden en we je hier dus niet op mogen tegenspreken...
quote:
Remix?quote:Technoboy
The First Cut.
Like · · Share · 6213 · 16 minutes ago via mobile ·
Moet je aan Miquel vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. heb nu al een paar keer je set met San Miquel geluisterd
16. Artic - Fuck The Fake Shit
17. Ironite - Trust in Me
Is echt baas, heb je dat nou door elkaar gemixed?
Hoop op wat oude TBY sounds, dat zou geniaal zijnquote:
+quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef Levitas het volgende:
Ik citeer: "We hebben veel nieuwe dingen gemaakt, die we gaan draaien. Maar ook de oude klappertjes natuurlijk" - Noisecontrollers
XQ gaat wel goed komen voor de meesten als ik 't mag gelovenquote:Noisecontrollers
175.000 facebook fans :-) U rule.
Now the last week before X-qlusive Noisecontrollers. A lot of preparations. We want to play as much history as possible. Our upcoming album with our sound of 2012 will also be played :-) Can't wait.. Can't wait. To be honest the nerves kick in now....
Artists always show their "greatest" moments, here is one of our less finer moments ;-) The power failed but we are also perfectly capable of pressing wrong buttons and stuff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |