quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Nee, dit is een toffe OP, die wordt niet volgebaggerd.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:07 schreef Anne het volgende:
Zoek maar vast een nieuwe, we gaan deze even volbaggeren.
Je moet iets.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wordfeuddat mensen daarmee tijd kunnen vullen.
Ook nog nieuwe stickurz??!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef Tjabbo het volgende:
De kerstvrouw gaf me afgelopen jaar een 62mm turbo cadeau met 10% clipping!
Daarom maar bigass intercooler, grote wilwood track brake set en wat meer go-faster parts gekocht!
btw denk ook niet dat stickurz nodig zijn. maat van me zei dat ik makkelijk over de 400whp (dus aan de wielen, niet krukas!) moet draaien met dat ding.quote:
Tuurlijk. Scheelt bij jouw bak zeker 50 pk!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Tjabbo het volgende:
X
nee geen pk stickers. moet nog denk je?
400 whp.... hoeveel is dat aan de krukas!? Is dit trouwens nog voor de MKIII, of heb je inmiddels een MKIV?!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
btw denk ook niet dat stickurz nodig zijn. maat van me zei dat ik makkelijk over de 400whp (dus aan de wielen, niet krukas!) moet draaien met dat ding.
Ben benieuwd
Paul en zijn bankzaken kunnen wat mij betreft door de stront zakkenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die Paulbanner is fucking irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
wordfeud is pure aids.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef Anne het volgende:
864 punten, eerste woord bij Wordfeud.
Voor mijn tegenstander![]()
.
Voor wat voor formaat personen is een transalp dan? Voor Anne was hij lager gemaakt toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
V-twins rule![]()
Twins zijn redelijk prijzig, en best groot; als je niet zo groot bent kun je ook prima uit de voeten met een Transalp, die zijn een stuk betaalbaarder
Zoek dan maar een AT, je mag wel effe komen passen op de mijne, maar die nogal ruimquote:Op maandag 16 januari 2012 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor wat voor formaat personen is een transalp dan? Voor Anne was hij lager gemaakt toch?
Ik ben zelf ook 188, maar heb nogal lange benen. Ik zit al vrij snel kut op een motor.
Ja, zijn best prijzig voor al wat oudere motoren. Welk jaar is die van u?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek dan maar een AT, je mag wel effe komen passen op de mijne, maar die nogal ruim![]()
Als ik op een standaard AT ga zitten voel ik me een beetje opgevouwen![]()
Had je al prijzen gecheckt?
Ik vind het serieus een puike motor. Tegen de tijd dat er serieus naar zoiets ga kijken zal ik je zeker voor hulp vragenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
'97, heeft oudere kleuren origineel, maar die heb ik aangepast
Ik hoor net dat ik tegen die tijd waarschijnlijk al een BMW én een Harley hebquote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een puike motor. Tegen de tijd dat er serieus naar zoiets ga kijken zal ik je zeker voor hulp vragen
Bepaalde BMW's en Harley's zijn best tofquote:Op maandag 16 januari 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik tegen die tijd waarschijnlijk al een BMW én een Harley heb
Want? en wat zoek je?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef 2cv het volgende:
Hoi. Ik zoek een andere baan. Als iemand wat weet: lat het me weten.
Neh; een BMW is een vervoersmiddel, koop je niet voor de fun imho, en een Harley is een poetsbak, en motoren zijn om op te rijdenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bepaalde BMW's en Harley's zijn best tof
bij een harley heb je hetzelfde als frans verhoeven had, en dan ligt het niet aan de monteurquote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh; een BMW is een vervoersmiddel, koop je niet voor de fun imho, en een Harley is een poetsbak, en motoren zijn om op te rijden
Want: geen doorgroeimogelijkheden en geen tot weinig waardering. Wat ik zoek: iets technisch maar ik sta ook open voor eventuele andere suggesties.quote:
Nee, aan een gebrek aan Loctitequote:Op maandag 16 januari 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
bij een harley heb je hetzelfde als frans verhoeven had, en dan ligt het niet aan de monteur
Met zo weinig eisen moet er toch wat te vinden zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Want: geen doorgroeimogelijkheden en geen tot weinig waardering. Wat ik zoek: iets technisch maar ik sta ook open voor eventuele andere suggesties.
bij een harley trapson heb je dit nodigquote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, aan een gebrek aan Loctite
[..]
Met zo weinig eisen moet er toch wat te vinden zijn?
Het is moeilijk concrete eisen te formuleren. Het moet me gewoon aanstaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met zo weinig eisen moet er toch wat te vinden zijn?
Da's ook goed, bestaan er verchroomde kroonmoeren?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
bij een harley trapson heb je dit nodig
[ afbeelding ]
loctite rammelt nog los
Iets in de autoknutselarij niks voor je? als leerling monteur ofzo? dagje in de week naar l'ecole?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is moeilijk concrete eisen te formuleren. Het moet me gewoon aanstaan.
Machinebankwerker niks?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:38 schreef 2cv het volgende:
Ik ga nog liever dood dan dat ik terug ga naar school. Ik zoek werk. Een cursusje dit/dat oke, maar geen echte opleiding.
Zowieso begin je bij een opleiding automonteur gelijk met computers enzovoorts. Niets voor mij.
1 van de weinige harley's die ik puik vind.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh; een BMW is een vervoersmiddel, koop je niet voor de fun imho, en een Harley is een poetsbak, en motoren zijn om op te rijden
En een NSX en een Elisequote:Op maandag 16 januari 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik tegen die tijd waarschijnlijk al een BMW én een Harley heb
Geen hotels in de buurt die onderhoudspersoneel nodig hebben?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:49 schreef 2cv het volgende:
Iets van onderhoudsmonteur/manusje-van-alles lijkt me ook wel wat. Dan het liefst niet in en fabriek maar liever bij een woningbouwcooperatie ofzo.
Vereist nog steeds technische kennis en logisch redeneren om storingen in auto's op te lossen heb ik vandaag geleerdquote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef Paladijn het volgende:
In dat geval zul je zelf een hobbyautobedrijfje moeten starten of verhuizen naar een lagelonenland 2cv
Wat is er mis met automonteurs die een computer uitlezen trouwens? Die mensen sleutelen nog steeds aan auto's, niet alles aan een moderne auto is met een computer opgezet.
Klopt maar wij moeten beide samen kunnen gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:54 schreef Paladijn het volgende:
Ook bij oude auto's zonder computer(s) heb je dat nodig Sjoegerd
Vereist ALTIJD kennis en gezond verstand om een storing op te lossen. Een diagnosecomputer lost niets op, nooit niet. Geeft alleen een richting die je op kunt kijken bij een probleem.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vereist nog steeds technische kennis en logisch redeneren om storingen in auto's op te lossen heb ik vandaag geleerd
suicide rocketquote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef densmee het volgende:
[ http://img831.imageshack.us/img831/2565/dsc6867kl.jpg (copy/paste deze link) ]
bruut klapper machine
[ http://img853.imageshack.us/img853/6775/vermogenstandaardenturb.jpg (copy/paste deze link) ]
Toch ken ik wel een paar bedrijven die met oude auto's omfriemelen hoor. Die ga ik dus (ook) aanspreken.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:51 schreef Paladijn het volgende:
In dat geval zul je zelf een hobbyautobedrijfje moeten starten of verhuizen naar een lagelonenland 2cv
Wat is er mis met automonteurs die een computer uitlezen trouwens? Die mensen sleutelen nog steeds aan auto's, niet alles aan een moderne auto is met een computer opgezet.
ok dan doe ik ook wat snelle stickers binnenkort. eerst voor sparen natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tuurlijk. Scheelt bij jouw bak zeker 50 pk!
[..]
400 whp.... hoeveel is dat aan de krukas!? Is dit trouwens nog voor de MKIII, of heb je inmiddels een MKIV?!
(400 is trouwens wel reteveel....! Doe je wel een beetje voorzichtig met je rechtervoetje?)
Weet je wat me nou verbaasd? Ik geloof nog dat je voorzichtig doet ook!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ok dan doe ik ook wat snelle stickers binnenkort. eerst voor sparen natuurlijk
whp = wheel horse power. Verlies zo'n 15 procent dus dat moet 60 pk schelen ongeveer.
400 is best leuk inderdaad.Maar goed te controleren als je voorzichtig doet.
En idd allemaal nog in de ouwe mk3 supra. ik heb nu voor ongeveer 2000 euro aan onderdelen in huis liggen. Als dat er allemaal op zit hoop ik de supra nog beter te hebben dan ze was.
Geen douche, niks?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb niet veel tijd nodig in de ochtend. Opstaan en gaan.
Soms wel, maar meestal douche ik in de avond.quote:
Ja ik doe erg voorzichtig. Hele ziel en zaligheid zit in dat ding, samen met meer dan 12.000 euroquote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je wat me nou verbaasd? Ik geloof nog dat je voorzichtig doet ook!
Was er niet het plan de MKIII in te ruilen voor een MKIV? Kon je geen goede MKIV vinden, of geen nieuw baasje voor de MKIII?
Tandpasta tussen je brood en wegwezenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb niet veel tijd nodig in de ochtend. Opstaan en gaan.
Ja, dat wel, maar da's nog altijd meer dan opstaan en wegwezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Soms wel, maar meestal douche ik in de avond.
En dan nog; Douchen kan maar 5-10 minuten hoeven duren.
Ik ontbijt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Tandpasta tussen je brood en wegwezen
zolang hij jou poesje mag voeren doet'ie gratis je katten erbijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:28 schreef Anne het volgende:
En de katten eten geven heeft SD ook al gedaan.
10 geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zolang hij jou poesje mag voeren doet'ie gratis je katten erbij
Don´t worry, Tjabbo is ouder dan 10.quote:
Ik was vanmorgen keivroeg op kantoor.quote:
Waarom? Wereld vergaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen keivroeg op kantoor.
Ik moet morgen om 7 uur beginnen. Da's keivroeg voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen keivroeg op kantoor.
Niet helemaal waar. In Eindhoven werkte ik 9 uur per dag (in plaats van de 8 die ik nu werk) en had ik een reistijd van een uur (in plaats van 25 minuten die ik nu rij). Dus ook al begon ik daar om 7 uur en hier om 8-9 uur, dan ben ik nog steeds eerder thuis tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kwestie van gewenning hè. Voordeel van vroeg beginnen is dat je ook vroeg klaar bent.
rightquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kwestie van gewenning hè. Voordeel van vroeg beginnen is dat je ook vroeg klaar bent.
En hoeveel ouder ben je ondertussen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:49 schreef Anne het volgende:
En dat terwijl ik jarenlang om 7 uur moest beginnen in Eindhoven. En het gekke was, dat ik toentertijd nooit echt moe was. Tegenwoordig slaap ik meer, werk ik minder en ben ik dus meer thuis en vind ik alles vermoeiender dan voorheen.
Hoe cryptisch, je hebt nu al weekend?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klaar naar huis; eind van de week dus
Ik snap die zin ook niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe cryptisch, je hebt nu al weekend?
Ja mijn stagebegeleider en ik helemaal blij maar da's wel weg nuquote:
Dat heb je met laat beginnen hè!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:16 schreef Anne het volgende:
Ik ga maar eens langzaamaan naar huis en afscheid nemen van mijn collega's.
Al zitten er niet veel meer.
Je kent de uitdrukking 'klaar -> naar huis' niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe cryptisch, je hebt nu al weekend?
Ja het is eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef Paladijn het volgende:
Ik vrees dat Dingest momenteel aan het overwerken is
http://www.autoblog.nl/au(...)n-geveild#post-48290
Waarom laat je lenzen maken bij de hoeren? Dan kun je verwachten dat je genaaid wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zijn die hoeren gestopt met het maken van mijn lenzen![]()
Kan ik weer overstappen op iets anders
Scherp.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom laat je lenzen maken bij de hoeren? Dan kun je verwachten dat je genaaid wordt.
Ik ben er in 2003 heen gereden met een 900 van 17 jaar oud.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb wel zelf foto's gemaakt + achter het stuur gezeten van de 9-5 station en de 9-4X, da's toch vrij uniek.
Speczever niet zo.quote:
Ik was op de RAI daarvoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben er in 2003 heen gereden met een 900 van 17 jaar oud.
Dat klopt. Was wel lache, nog tijd staan praten met iemand van Saab Nederland, ff bakkie gedronken enzo. Echt zonde dat het nu op de fles is gegaan.quote:
Volgens mij al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef Paladijn het volgende:
Brommerrijbewjis is toch een theoriecertificaatje?Dat stelt niet zoveel voor...
Mooi niet, honderden euro's aan praktijkexamen tegenwoordig!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef Paladijn het volgende:
Brommerrijbewjis is toch een theoriecertificaatje?Dat stelt niet zoveel voor...
Dat zijn een boel extra krantjes om te bezorgen eer ik daar aan komquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef Paladijn het volgende:
Ik vrees dat Dingest momenteel aan het overwerken is
http://www.autoblog.nl/au(...)n-geveild#post-48290
ik zei zaterag hetzelfde tegen je, je ziet er echt uit alsof je elk moment dood kunt gaan. ga minder werken dude.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef 2cv het volgende:
Ik kreeg vandaag een ... eh ... opmerking van een collega: "Jezus, wat zie jij er vertieft uit". Toegegeven, de laatste paar weken heb ik te weinig geslapen.
Hier alleen een stagiaire, en ik, maar ik moet zo weer weg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:48 schreef Anne het volgende:
Hier op kantoor is nog niemand. In het warehouse is het drukkie.
Smooiquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:21 schreef L0we het volgende:
jep, hier in Gouda ook, lekker paars paars
ik welquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil de kosten van mijn auto's niet weten.
Gouda! Tof!quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:21 schreef L0we het volgende:
jep, hier in Gouda ook, lekker paars paars
Nee dankje...quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:13 schreef Freezer het volgende:
Warmer is beter..... blauwe lucht en blauw strand zou helemaal perfect zijn.
Ja sorry... had wit moeten zijn.... maar ik bleef steken met blauw....quote:
nah, dit is niet fijn.. dan heb je slaap als het niet moet, en je bent klaar wakker als je moet maffen.. that sucks..quote:
Straks een kwartiertje denk ik, morgenvroeg effe als het meezit, en dan morgenavond weerquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Freezer het volgende:
Met deze tijden zien jullie elkaar ook niet echt...
Ooit gehoord van het bestellen via de interwebz?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:57 schreef Freezer het volgende:
ach ja... met deze uren heb je ook geen tijd om je geld op te maken
Ik ben vandaag toch ook vrij? en morgenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:57 schreef Freezer het volgende:
ach ja... met deze uren heb je ook geen tijd om je geld op te maken
Aan een weekschema als dit zitten geen positieve puntjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef Freezer het volgende:
tsjaaa. daar ging het laatste kleine positieve puntje...
Het verdient idd beter, maar voor één nachtje in de week schiet het niet op natuurlijk, heb daardoor wel 2 'slaap' dagen erbij, dus end of the line kost het me gewoon urenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja wel meer geld. En 's nachts werken lijkt me af en toe best lache.
gefeliciteerd slaapzequote:
en pieieieiezzzzzzzzaaaaaaquote:
eerst Koffiequote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef Duvel het volgende:
Nee, de tweede helft van de zuuuuuurrrrrrkoooooooltaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrt!
weer eens wat anders dan fietsers die gaan stilstaan omdat je stopt voor ze, met de knipper alvast uit omdat jje toevallig de kant uit moet waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Paladijn het volgende:
kutfietsers.
Zonder licht en zonder te kijken rotonde oprijden waardoor ik in de ABS moet remmen. Toeter je, gaan ze doorfietsen
Een voordeel, je bent wel meteen wakker door de adrenaline
in leeuwarden? niet op fietsersdoodrijdersquote:
Als ik voorrang heb, wil ik hem wel redelijk doordrukken hoor. Hier ook zo'n oversteek, rotonde waar de fietsers geen voorrang hebben, zodat de doorstroming bevordert wordt. Ik stop pas als ik daadwerkelijk iemand dreig te raken. Ik heb voorrang en dus lijkt het me redelijkerwijs dat de fietsers gewoon stoppen. Daar mag je ten slotte wel vanuit gaan. Ja, natuurlijk, als het vast loopt, dan kunnen ze gewoon doorrijden, dan geef ik ze wel de ruimte, maar als het gewoon rustig is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:17 schreef Paladijn het volgende:
Wat Lip zegt![]()
Verder, wat denk je zelf?
Had je ze echt kapot gereden als je niet geremd had ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:49 schreef Paladijn het volgende:
kutfietsers.
Zonder licht en zonder te kijken rotonde oprijden waardoor ik in de ABS moet remmen. Toeter je, gaan ze doorfietsen
Een voordeel, je bent wel meteen wakker door de adrenaline
Wat is het voor'n spel?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Mochten er mensen met een Android telefoon met 800x480 of 854x480 interesse hebben, de demo versie van mijn spel is straks al te downloaden en vanaf morgenavond/vrijdag in de market beschikbaar
Kedootje van vrindje ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef Anne het volgende:
Huh!
Ik kreeg vanmiddag een berichtje dat mijn WhatsApp over 14 dagen verlengd dient te worden.
En nu krijg ik een systeemberichtje "WhatsApp gebruik verlengd - New Date: 30 Jul. 2012".
Ik snap er geen zak meer van![]()
.
android of bb? Dan is dat standaard. De licentie staat standaard op een jaar, maar elke keer krijg je er een jaar bij zonder betaling.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef Anne het volgende:
Huh!
Ik kreeg vanmiddag een berichtje dat mijn WhatsApp over 14 dagen verlengd dient te worden.
En nu krijg ik een systeemberichtje "WhatsApp gebruik verlengd - New Date: 30 Jul. 2012".
.
Had ik een tijd geleden ook. Cadeautje van WhatsApp denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:36 schreef Anne het volgende:
Huh!
.
Omdat je gisteren zo moe was natuurlijk, van het vroege opstaan.quote:
Nee. Omdat ik mijn wekker niet heb aangezetquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat je gisteren zo moe was natuurlijk, van het vroege opstaan.
Kreeg dat berichtje ook gisteravond idd,,quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef blup het volgende:
Mijn whatsapp is ook zowaar plots weer een half jaar geldig.
Terecht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Betalen voor Whatsapp is kennelijk nep. Tenzij je een iphone hebt.
Kusje eropquote:Op donderdag 19 januari 2012 09:58 schreef Sounddragon het volgende:
Nu wel.. mooie tijden, ik reed om kwart voor 9 van de zaak weg, begon gisteravondmiddag om 17.00
![]()
De rotonde in de A326 bij Nimwegen heeft nu wel een allround LED-VRI, had wat voetejes in de aarde regen, maar het zit erop en het werkt heb ik net gezien op de terugweg naar huis; toen ik wegging zaten er nog wat knoopfouten in volgens de meetploeg, en moest er nog geschroefd worden![]()
Gofferdomme 14 uur in de zeikregen staan werken, ik ben verrot, maar wel mooi over mijn slaap heen inmiddels, en ik mag maar een kort slapie doen, want morgen moet ik de dag in; hoerige kutplanning, bah!
Slim!quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Omdat ik mijn wekker niet heb aangezet. Wel de tijd instellen, maar niet op aan drukken. Slim!
Is het al vrijdag?quote:
Donequote:
Huh? Het zou niet eens op een tablet geinstalleerd moeten kunnen worden (xlarge staat op false), of heb je zo'n budget ding met 1024x600?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:39 schreef Freezer het volgende:
Idd de block scalen wel naar scherm foto niet. Blocks verwijderen werkt dan ook niet. Morgen op de S2 testen.
Mja ?quote:
Ik niet.quote:
net als je kloontjequote:
jij bent kaalquote:
Heul niet!quote:
Arme jijquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Done
[..]
Huh? Het zou niet eens op een tablet geinstalleerd moeten kunnen worden (xlarge staat op false), of heb je zo'n budget ding met 1024x600?
Asus transformer... geen budget ding background scaled niet. Blocks wel keurig. Wist gisteren nog niet hoe het werkte. Misschien dat hij het zelfs doet op een tablet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Done
[..]
Huh? Het zou niet eens op een tablet geinstalleerd moeten kunnen worden (xlarge staat op false), of heb je zo'n budget ding met 1024x600?
Aha.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen. Vandaag geen 20 minuten vertraging omdat ik dit keer wel 8 uur vertrok ipv vijf over 8.
En op een ander forum plaatst hij exact hetzelfde over jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godverdomme klote projecten, wat zal ik blij zijn als ik daar van af ben... Stomme gezeik met die projectgenoot.
Ik denk dat zij daar te achterlijk voor isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:17 schreef Anne het volgende:
[..]
En op een ander forum plaatst hij exact hetzelfde over jou.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik denk dat zij daar te achterlijk voor isze kan alleen maar leraren bellen en verwijten verspreiden.
Dat scalen doet ie automagisch (x1.5 geloof ik), maar het zou uberhaupt niet geinstalleerd mogen worden op een dergelijk toestelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef Freezer het volgende:
[..]
[..]
Asus transformer... geen budget ding background scaled niet. Blocks wel keurig. Wist gisteren nog niet hoe het werkte. Misschien dat hij het zelfs doet op een tablet.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef Anne het volgende:
Voor wie het interessant vindt, zo wonen SD en ik tegenwoordig
[ afbeelding ]
Klein maar fijn zullen we maar zeggen!
Ja kloptquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Maar jullie zijn nog steeds op zoek naar iets groters toch?
Hoeveel m2 heb je nu dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja klopt. Dit is tijdelijk. Waarschijnlijk verhuizen we over een maand naar het appartement hiernaast
![]()
. Die zijn ze nu aan het verbouwen en die is iets groter (heeft ook een boven bijvoorbeeld, dat hebben we nu niet).
Ziet er leuk uit! lekker knusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef Anne het volgende:
Voor wie het interessant vindt, zo wonen SD en ik tegenwoordig
[ afbeelding ]
Klein maar fijn zullen we maar zeggen!
Hij doet het anders nog goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit! lekker knus![]()
Alleen die Zanussi wasmachine* Alfisti wordt daar niet vrolijk van
Vooral om die reden ja. Maar ook omdat bijvoorbeeld boven je gewoonweg niks doet met de 2 extra slaapkamers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
Wat ben ik toch blij dat het weekend is zeg![]()
Omdat je het ook moet schoonmaken Anne?
Ik wil best groot wonen hoor
Zoiets heb ik nu ook, volstaat op zich nog primaquote:
waar is jou badkamer?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:38 schreef Dingest het volgende:
O, er staat wel een plattegrondje op de site van de woningbouwvereniging. Ik herkende het alleen niet omdat het gespiegeld was tov mijn kant![]()
![]()
http://www.domesta.nl/uploads/blueprint/188-1.pdf
Is dat alles bij elkaar 42m2quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:38 schreef Dingest het volgende:
O, er staat wel een plattegrondje op de site van de woningbouwvereniging. Ik herkende het alleen niet omdat het gespiegeld was tov mijn kant![]()
![]()
http://www.domesta.nl/uploads/blueprint/188-1.pdf
die heb je... openbaar terrein heet datquote:
45 volgens mij, kom uit op zo'n 6,7x6,7. En ik heb nog een zolder van die afmetingen, wat je zou kunnen ombouwen tot een slaapkamer. Ik vind het iig groot zat voor mijzelf, want ik ben niet zo dol op schoonmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat alles bij elkaar 42m2?
Dat van ons is volgens mij veel kleiner. We hebben geeneens een keuken, berging of aparte wc.
En het is zeker te doen met zijn tweetjes. Één extra kamertje en een eigen keuken zou wel fijn zijn, maar veel groter hoeft het verder ook niet. Een buiten willen we.
Alleen een keer het verzoek of ik mijn gordijnen vroeger open wilde doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:23 schreef Paladijn het volgende:
En in tegenstelling tot Lexxx krijg je geen boze brieven dat je de boel schoon moet houden
maak je ook gelijk de nieuwe SC?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |