quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Nee, dit is een toffe OP, die wordt niet volgebaggerd.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:07 schreef Anne het volgende:
Zoek maar vast een nieuwe, we gaan deze even volbaggeren.
Je moet iets.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wordfeuddat mensen daarmee tijd kunnen vullen.
Ook nog nieuwe stickurz??!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef Tjabbo het volgende:
De kerstvrouw gaf me afgelopen jaar een 62mm turbo cadeau met 10% clipping!
Daarom maar bigass intercooler, grote wilwood track brake set en wat meer go-faster parts gekocht!
btw denk ook niet dat stickurz nodig zijn. maat van me zei dat ik makkelijk over de 400whp (dus aan de wielen, niet krukas!) moet draaien met dat ding.quote:
Tuurlijk. Scheelt bij jouw bak zeker 50 pk!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:02 schreef Tjabbo het volgende:
X
nee geen pk stickers. moet nog denk je?
400 whp.... hoeveel is dat aan de krukas!? Is dit trouwens nog voor de MKIII, of heb je inmiddels een MKIV?!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
btw denk ook niet dat stickurz nodig zijn. maat van me zei dat ik makkelijk over de 400whp (dus aan de wielen, niet krukas!) moet draaien met dat ding.
Ben benieuwd
Paul en zijn bankzaken kunnen wat mij betreft door de stront zakkenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die Paulbanner is fucking irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
wordfeud is pure aids.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef Anne het volgende:
864 punten, eerste woord bij Wordfeud.
Voor mijn tegenstander![]()
.
Voor wat voor formaat personen is een transalp dan? Voor Anne was hij lager gemaakt toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
V-twins rule![]()
Twins zijn redelijk prijzig, en best groot; als je niet zo groot bent kun je ook prima uit de voeten met een Transalp, die zijn een stuk betaalbaarder
Zoek dan maar een AT, je mag wel effe komen passen op de mijne, maar die nogal ruimquote:Op maandag 16 januari 2012 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor wat voor formaat personen is een transalp dan? Voor Anne was hij lager gemaakt toch?
Ik ben zelf ook 188, maar heb nogal lange benen. Ik zit al vrij snel kut op een motor.
Ja, zijn best prijzig voor al wat oudere motoren. Welk jaar is die van u?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoek dan maar een AT, je mag wel effe komen passen op de mijne, maar die nogal ruim![]()
Als ik op een standaard AT ga zitten voel ik me een beetje opgevouwen![]()
Had je al prijzen gecheckt?
Ik vind het serieus een puike motor. Tegen de tijd dat er serieus naar zoiets ga kijken zal ik je zeker voor hulp vragenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
'97, heeft oudere kleuren origineel, maar die heb ik aangepast
Ik hoor net dat ik tegen die tijd waarschijnlijk al een BMW én een Harley hebquote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het serieus een puike motor. Tegen de tijd dat er serieus naar zoiets ga kijken zal ik je zeker voor hulp vragen
Bepaalde BMW's en Harley's zijn best tofquote:Op maandag 16 januari 2012 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik tegen die tijd waarschijnlijk al een BMW én een Harley heb
Want? en wat zoek je?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef 2cv het volgende:
Hoi. Ik zoek een andere baan. Als iemand wat weet: lat het me weten.
Neh; een BMW is een vervoersmiddel, koop je niet voor de fun imho, en een Harley is een poetsbak, en motoren zijn om op te rijdenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bepaalde BMW's en Harley's zijn best tof
bij een harley heb je hetzelfde als frans verhoeven had, en dan ligt het niet aan de monteurquote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh; een BMW is een vervoersmiddel, koop je niet voor de fun imho, en een Harley is een poetsbak, en motoren zijn om op te rijden
Want: geen doorgroeimogelijkheden en geen tot weinig waardering. Wat ik zoek: iets technisch maar ik sta ook open voor eventuele andere suggesties.quote:
Nee, aan een gebrek aan Loctitequote:Op maandag 16 januari 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
[..]
bij een harley heb je hetzelfde als frans verhoeven had, en dan ligt het niet aan de monteur
Met zo weinig eisen moet er toch wat te vinden zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Want: geen doorgroeimogelijkheden en geen tot weinig waardering. Wat ik zoek: iets technisch maar ik sta ook open voor eventuele andere suggesties.
bij een harley trapson heb je dit nodigquote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, aan een gebrek aan Loctite
[..]
Met zo weinig eisen moet er toch wat te vinden zijn?
Het is moeilijk concrete eisen te formuleren. Het moet me gewoon aanstaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met zo weinig eisen moet er toch wat te vinden zijn?
Da's ook goed, bestaan er verchroomde kroonmoeren?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
bij een harley trapson heb je dit nodig
[ afbeelding ]
loctite rammelt nog los
Iets in de autoknutselarij niks voor je? als leerling monteur ofzo? dagje in de week naar l'ecole?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is moeilijk concrete eisen te formuleren. Het moet me gewoon aanstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |