quote:Het YouTube-account DanskMGP is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als:
•EMI
•EMI
•EMI
Toch wel? Ik dacht dat alleen Denen via de officiële site konden kijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:52 schreef grazz het volgende:
Nu ik alle nummers volledig heb beluisterd zijn mijn favorieten voor vanavond; Best thing i got, Take our hearts en Venter.
Voor de geintresseerden, de finale kan vanavond vanaf 20uur live via http://www.dr.dk/melodigrandprix/forside.htm gevolgd worden
Dank je!quote:
Ja hij buffert hier wel erg vaak, zonde!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik typte 'hier loopt ie vloeiend' ... en toen ik dat typte begon ie te haperen! Bah.
Yep.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
Hier staat 3. onder in beeld terwijl het 't 2e nummer is (toch?), is dat omdat 2 was gediskwalificeerd?
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
Goffer, nu hapert ie weer, nu ik de auto updates weer aan heb gezet. Zou het dan toch met elkaar te maken hebben?
Maar nog steeds matig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:28 schreef grazz het volgende:
Nu ik dit nr live hoor en zie vind ik het beter
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Heb je hem al geprobeerd naar medium te zetten, de stream?
Ik vond het in het begin erg sterk, maar het is wel veel van hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:28 schreef grazz het volgende:
Nu ik dit nr live hoor en zie vind ik het beter
Heb de auto updates altijd uitstaan en ga 'm maar ook niet aan zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
![]()
Goeie kop, tof nummer.
Dat strakke broekje neem ik voor lief.
Goffer, nu hapert ie weer, nu ik de auto updates weer aan heb gezet. Zou het dan toch met elkaar te maken hebben?
Ik vind het nummer net iets leuker. Ik stond hier te dansen ja!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Overflow
2. Best thing I got
3. Take our hearts
4. Reach for the sky
Ahh! Dat vond ik echt een heel leuk lied! Miss you, 25 hours a day lalalaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja, met Le Freak.
De stream wordt steeds slechter!!!
Bang dat ze om zou vallen denk ik, beetje schouderbeschermingquote:
Nah die komt nogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:52 schreef grazz het volgende:
Hmm wel het meest toegankelijke nummer denk ik tot nu toe. Lijkt me echt iets voor de Denen om te sturen. Veilige keuze gok ik.
Mag van mij ook winnen! (ok, live performance nog ff afwachten..) En dan het liefst NIET vertalen naar het Engelsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nah die komt nogals laatste...
Iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe eerlijk die buitenlandse jury stemt...
Die willen toch dat hun eigen land wint?
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef grazz het volgende:
Voorspelling 3 superfinalisten:
Take our hearts, Should've known better en Venter (stiekem hoop ik op Best thing I got)
Mijn mening: Nee. Vorig jaar hadden ze een veel beter nummer waarvan ik dacht dat het een echte kanshebber was. Ik denk alleen dat Best thing I Got en Take our hearts de Denen een top 10 notering kunnen bezorgen..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er Eurovisiewinnaars bij?
Ik vond Venter wel écht echt echt een Eurovisienummerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er Eurovisiewinnaars bij?
Alles goed, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef grazz het volgende:
Voorspelling 3 superfinalisten:
Take our hearts, Should've known better en Venter (stiekem hoop ik op Best thing I got)
quote:
lol. Klopt. En twee waren voor de finale al vrij zeker van de superfinalequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]Maar het is een zeer voorspelbare uitslag (niet om af te doen aan de goede voorspelling hoor
)
Hij is niet eens te verstaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:01 schreef grazz het volgende:
Howie D lol...is ie daar nog steeds populair ofzo?
Zo populair dat ze zijn microfoon maar uit hebben gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:01 schreef grazz het volgende:
Howie D lol...is ie daar nog steeds populair ofzo?
Geen van de drie liedjes in de winter was een winnaar, vond ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Vind het een waardeloos nummer. Hopelijk blijft het achter in de halve finale. Ik dacht dat Denemarken graag eens een keer zou willen winnen!
In de winter? Heb je weer te lang in de sneeuw gelegen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Geen van de drie liedjes in de winter was een winnaar, vond ik
Haha, hoe kom ik daar nou bij? In de finale dan...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de winter? Heb je weer te lang in de sneeuw gelegen?
Anna was schattigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind het niks, echt niks. Gevalletje Anna Bergendahl.
Anna Bergendahl was geweldig, maar ik bedoel meer dat ik denk dat dit een zelfde geval wordt (goed voor publiek, niet voor televoters; net niet doorquote:
twitter:TimSchouOnline twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 23:46:11@Roadeurovision @howie_d DR had technical prob They will fix it and they will send the show again w the real sound. And he sounded amazing:) reageer retweet
twitter:TimSchouOnline twitterde op zondag 22-01-2012 om 00:03:28@Roadeurovision @howie_d thx. Be sure to watch it tomorrow for the rerun with the right sound and all
reageer retweet
Heb Venter even opgezocht en beluisterd. Damn, maar goed dat die niet gewonnen heeft, wat een gezapig, nietszeggend nummer, zeg. Zou ideaal voor Nederland zijn, daar houden wij van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een leuke winnaar!
Maar had zelf liever Venter gezien geloof ik. Hoewel deze winnaar iets moderner is.
Denk dat het beter is dan wat we op het NSF gaan horenquote:Op zondag 22 januari 2012 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb Venter even opgezocht en beluisterd. Damn, maar goed dat die niet gewonnen heeft, wat een gezapig, nietszeggend nummer, zeg. Zou ideaal voor Nederland zijn, daar houden wij van.
Don't say that!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dan wat we op het NSF gaan horen![]()
Het ging er om dat ik dat een echt Eurovisienummer vond, gezapig of nietMisschien juist wel daardoor. Maar deze die nu gewonnen had stond ook in mijn top 3. Deze winnaar zou ik zelf veel eerder nog een paar keer op youtube luisteren dan die andere. Maar die vond ik meer Eurovisie.
Ik probeer realistisch te zijn (op basis van eerder geleverde 'prestaties' van de afgelopen jarenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer realistisch te zijn (op basis van eerder geleverde 'prestaties' van de afgelopen jaren) zodat ik niet huilend afgevoerd word uit Hilversum op 26 februari
Je pikt de producties van Thomas Gustafsson er echt zo uitquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Peter het volgende:
Ik vond deze juist erg leuk ( goed geproduceerd, niet echt heel erg er uit springen..)
quote:My father, the German one-man-band Gee Gee Kettel, who has been a professional busker for over 30 years, introduced me to music at an early age.
By age 4 I was passing the hat around for him, by age 5 I joined him on the drums, by age 7 I was singing along, by age 10 I picked up the electric bass and a few years ago I started playing the double bass.
Waarom dan een ander topje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hadden die vrouw bij de basgitaar wel een ander topje aan kunnen trekken.
Het jiggelde alle kanten op.
Lekker toch. Votes +1000quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hadden die vrouw bij de basgitaar wel een ander topje aan kunnen trekken.
Het jiggelde alle kanten op.
Maar maak er dan op z'n minst een samenhangend geheel van. Die 'muzikanten' in de act zagen er volstrekt ongeloofwaardig uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef ranja het volgende:
Ik vond het gros van de 'muzikanten' (van alle landen) wel overduidelijk playbacken trouwens. Het is wel bekend dat alleen de zang live is, maar moet dat dan zo duidelijk gemaakt worden?
Een man met een hoodie en een petje maakt nog geen wigger.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar maak er dan op z'n minst een samenhangend geheel van. Die 'muzikanten' in de act zagen er volstrekt ongeloofwaardig uit.
Een cello spelende wigger past ook niet bij het nummer.
Dat zinnetje doet me dan weer denken aan 'like the desert misses rain' van nothing but the girl - And I miss youquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb dit liedje al de hele dag in mijn hoofd. Het blijft echt hangen. Vooral die regel: 'like Sahara misses Rain"
Zelfs buurland Zweden had niks over voor Denemarken.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:26 schreef ranja het volgende:
Ging er wat mis gister ofzo? Ze kreeg echt belachelijk weinig punten. En zelfs van Nederland 0 terwijl ik het idee heb dat ze op Fok best populair is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook al aan denken!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat zinnetje doet me dan weer denken aan 'like the desert misses rain' van nothing but the girl - And I miss you
Inderdaad, was zelfs een van m'n favorieten. Snap niet dat het zo laag geëindigd is.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik las dat mensen in het livetopic negatief over dit liedje waren ... waarom?
Het was een van de betere liedjes dit jaar. Had meer punten verdiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |