Maar maak er dan op z'n minst een samenhangend geheel van. Die 'muzikanten' in de act zagen er volstrekt ongeloofwaardig uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef ranja het volgende:
Ik vond het gros van de 'muzikanten' (van alle landen) wel overduidelijk playbacken trouwens. Het is wel bekend dat alleen de zang live is, maar moet dat dan zo duidelijk gemaakt worden?
Een man met een hoodie en een petje maakt nog geen wigger.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar maak er dan op z'n minst een samenhangend geheel van. Die 'muzikanten' in de act zagen er volstrekt ongeloofwaardig uit.
Een cello spelende wigger past ook niet bij het nummer.
Dat zinnetje doet me dan weer denken aan 'like the desert misses rain' van nothing but the girl - And I miss youquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb dit liedje al de hele dag in mijn hoofd. Het blijft echt hangen. Vooral die regel: 'like Sahara misses Rain"
Zelfs buurland Zweden had niks over voor Denemarken.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:26 schreef ranja het volgende:
Ging er wat mis gister ofzo? Ze kreeg echt belachelijk weinig punten. En zelfs van Nederland 0 terwijl ik het idee heb dat ze op Fok best populair is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook al aan denken!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat zinnetje doet me dan weer denken aan 'like the desert misses rain' van nothing but the girl - And I miss you
Inderdaad, was zelfs een van m'n favorieten. Snap niet dat het zo laag geëindigd is.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik las dat mensen in het livetopic negatief over dit liedje waren ... waarom?
Het was een van de betere liedjes dit jaar. Had meer punten verdiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |