Heb Venter even opgezocht en beluisterd. Damn, maar goed dat die niet gewonnen heeft, wat een gezapig, nietszeggend nummer, zeg. Zou ideaal voor Nederland zijn, daar houden wij van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel een leuke winnaar!
Maar had zelf liever Venter gezien geloof ik. Hoewel deze winnaar iets moderner is.
Denk dat het beter is dan wat we op het NSF gaan horenquote:Op zondag 22 januari 2012 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb Venter even opgezocht en beluisterd. Damn, maar goed dat die niet gewonnen heeft, wat een gezapig, nietszeggend nummer, zeg. Zou ideaal voor Nederland zijn, daar houden wij van.
Don't say that!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dan wat we op het NSF gaan horen![]()
Het ging er om dat ik dat een echt Eurovisienummer vond, gezapig of nietMisschien juist wel daardoor. Maar deze die nu gewonnen had stond ook in mijn top 3. Deze winnaar zou ik zelf veel eerder nog een paar keer op youtube luisteren dan die andere. Maar die vond ik meer Eurovisie.
Ik probeer realistisch te zijn (op basis van eerder geleverde 'prestaties' van de afgelopen jarenquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer realistisch te zijn (op basis van eerder geleverde 'prestaties' van de afgelopen jaren) zodat ik niet huilend afgevoerd word uit Hilversum op 26 februari
Je pikt de producties van Thomas Gustafsson er echt zo uitquote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Peter het volgende:
Ik vond deze juist erg leuk ( goed geproduceerd, niet echt heel erg er uit springen..)
quote:My father, the German one-man-band Gee Gee Kettel, who has been a professional busker for over 30 years, introduced me to music at an early age.
By age 4 I was passing the hat around for him, by age 5 I joined him on the drums, by age 7 I was singing along, by age 10 I picked up the electric bass and a few years ago I started playing the double bass.
Waarom dan een ander topje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze hadden die vrouw bij de basgitaar wel een ander topje aan kunnen trekken.
Het jiggelde alle kanten op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |