Hij is niet eens te verstaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:01 schreef grazz het volgende:
Howie D lol...is ie daar nog steeds populair ofzo?
Zo populair dat ze zijn microfoon maar uit hebben gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:01 schreef grazz het volgende:
Howie D lol...is ie daar nog steeds populair ofzo?
Geen van de drie liedjes in de winter was een winnaar, vond ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Vind het een waardeloos nummer. Hopelijk blijft het achter in de halve finale. Ik dacht dat Denemarken graag eens een keer zou willen winnen!
In de winter? Heb je weer te lang in de sneeuw gelegen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Geen van de drie liedjes in de winter was een winnaar, vond ik
Haha, hoe kom ik daar nou bij? In de finale dan...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In de winter? Heb je weer te lang in de sneeuw gelegen?
Anna was schattigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind het niks, echt niks. Gevalletje Anna Bergendahl.
Anna Bergendahl was geweldig, maar ik bedoel meer dat ik denk dat dit een zelfde geval wordt (goed voor publiek, niet voor televoters; net niet doorquote:
twitter:TimSchouOnline twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 23:46:11@Roadeurovision @howie_d DR had technical prob They will fix it and they will send the show again w the real sound. And he sounded amazing:) reageer retweet
twitter:TimSchouOnline twitterde op zondag 22-01-2012 om 00:03:28@Roadeurovision @howie_d thx. Be sure to watch it tomorrow for the rerun with the right sound and all
reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |