Bang dat ze om zou vallen denk ik, beetje schouderbeschermingquote:
Nah die komt nogquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:52 schreef grazz het volgende:
Hmm wel het meest toegankelijke nummer denk ik tot nu toe. Lijkt me echt iets voor de Denen om te sturen. Veilige keuze gok ik.
Mag van mij ook winnen! (ok, live performance nog ff afwachten..) En dan het liefst NIET vertalen naar het Engelsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nah die komt nogals laatste...
Iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me steeds af hoe eerlijk die buitenlandse jury stemt...
Die willen toch dat hun eigen land wint?
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef grazz het volgende:
Voorspelling 3 superfinalisten:
Take our hearts, Should've known better en Venter (stiekem hoop ik op Best thing I got)
Mijn mening: Nee. Vorig jaar hadden ze een veel beter nummer waarvan ik dacht dat het een echte kanshebber was. Ik denk alleen dat Best thing I Got en Take our hearts de Denen een top 10 notering kunnen bezorgen..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er Eurovisiewinnaars bij?
Ik vond Venter wel écht echt echt een Eurovisienummerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er Eurovisiewinnaars bij?
Alles goed, toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef grazz het volgende:
Voorspelling 3 superfinalisten:
Take our hearts, Should've known better en Venter (stiekem hoop ik op Best thing I got)
quote:
lol. Klopt. En twee waren voor de finale al vrij zeker van de superfinalequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]Maar het is een zeer voorspelbare uitslag (niet om af te doen aan de goede voorspelling hoor
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |