quote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
Heb trouwens voor het eerst een broodje doner op![]()
Hehe, drollekequote:
Wat zit haar haar leuk zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Temp is naar beneden, hij reutelt niet meer zo en heeft heerlijk liggen slapen, tot de chinees op tafel kwam, toen stond hij vooraan.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Sorry!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Het wachten is echt op het nieuws dat ze zwanger is he....quote:
Ons een beetje foppen dat zij eerst wilt trouwenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het wachten is echt op het nieuws dat ze zwanger is he....
En de kleine prinses, maar goed, Kees is echt one of the guysquote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef Pagan het volgende:
Nee, we kijken geen TV, we zitten in de keuken na te tafelen, mooie muziek erbij. Baas B. op 4 toch.
Leuke foto van Tessa en de boyz.![]()
Tashi ligt als vanouds te snurken.
Ik hoor hem echt keihard liegen over iets netquote:Op zondag 15 januari 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ons een beetje foppen dat zij eerst wilt trouwen
Ik heb helaas het eerste rijtje dilemma's gemist, de waterkoker stond net te loeienquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor hem echt keihard liegen over iets net
quote:
Ik ken echt geen indrukwekkender mens dan senior, als ik hem zo op tv zie, pff, tranen hier hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is ook het enige waarbij hij een beetje uit "zijn rol" glipt in interviews...
Nee...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Had je nu die hele uitzending wel eens gezien eigenlijk?
Jaaquote:
quote:
Laat het Qwea maar niet horenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Tering wat een sterk biertje.
[ afbeelding ]
Waar wordt dat gist voor dit bier gemaakt, onder de rook van Tsjernobyl?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik deze week een biertje in huis van 32% Had het er donderdag over met de slijter, er zou een batch binnen zijn deze week.
Slapen dusquote:Op maandag 16 januari 2012 00:10 schreef Miniem het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little bal of fur.
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur.
Oh, die twee zo samen!quote:
Ow, die schatjes en dat leuke haar van Thessa!quote:
Nee, het wordt gegist tot 10%, en vervolgens bevroren, de alcohol en een deel van het water bevriezen niet, en dan doe je dat een paar keer en dan heb je sterk bier.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waar wordt dat gist voor dit bier gemaakt, onder de rook van Tsjernobyl?
quote:In the last couple of years we have brought beer aficionados Sink the Bismarck! At 41% and the epic End of History at 55%. These alcohol contents were achieved by the extreme freezing of an already very strong beer. Ghost Deer achieves 28% ABV simply from the normal fermentation process. We used a variety of yeast strains during the elephantine process and drip fed the fermented masterpiece exotic sugars to ensure the yeast lived long enough to continue the fermentation.
Volgens mij heb jij een leuk weekend gehadquote:Op maandag 16 januari 2012 07:39 schreef Ynske het volgende:
Ik neem je meeeeeeee, k neem je mee op reis.....
lallalallalaaaaaaaa![]()
![]()
Wat lief samenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:05 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
Tashi liep/rende weer vooraan op het laatste rondje, nog wat knorren bij inspanning, maar geen koorts! Dus voorzichtig Hoera!
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een leuk weekend gehad
Jaquote:Op maandag 16 januari 2012 00:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ow, die schatjes en dat leuke haar van Thessa!![]()
En dan de 24e alweer een feestje voor " de Keizer" toch?
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:05 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
Tashi liep/rende weer vooraan op het laatste rondje, nog wat knorren bij inspanning, maar geen koorts! Dus voorzichtig Hoera!
Wat doe jij in die weekenden?quote:Op maandag 16 januari 2012 07:39 schreef Ynske het volgende:
Ik neem je meeeeeeee, k neem je mee op reis.....
lallalallalaaaaaaaa![]()
![]()
Nope. Althans, nog niet. Ben benieuwd wat ze zelf zegt. Maar dat zeg ik, wond ziet er enkel dik uit en er komt pus uit. Maar die pijnquote:Op maandag 16 januari 2012 08:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een leuk weekend gehad
[..]
Wat lief samen
[..]![]()
![]()
[..]en op je kop gehad
Hebbie gebeld om 8 uur???quote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Althans, nog niet. Ben benieuwd wat ze zelf zegt. Maar dat zeg ik, wond ziet er enkel dik uit en er komt pus uit. Maar die pijnEn 37,9 dus we gaan lekker
En keelpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pleister is net 3 min nieuw
En daar bij dat pijltjeen die rondjes
PIJNNNN. Aanraken is echt pijnlijk. Tenen wiebelen gaat ook amper
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
uhu. 14u moet ik heen. Had eigenlijk gelijk moeten komen, maar Mo zit in Amsterdam. Dus die gaat daar om 11:10 weg.quote:
Ziet er niet echt lekker uit he?quote:
lolquote:
Oh wat goed, je gaat véél lekkerder slapen dan, als baasjequote:Op maandag 16 januari 2012 01:05 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ah, ja dat snap ik. Jij moet andere leuke topieks postenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk soms even, maar dan gaat het over honden/dieren en daar kan ik niet over meepraten.
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zit mis, het is de laatste maandag van de week!!
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste maandagmiddag van de week komt er dan wel weer aan.
Boodschap is duidelijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk soms even, maar dan gaat het over honden/dieren en daar kan ik niet over meepraten.
Kon je er niet mee naar een lokalere instantie, jezusmina Qquote:Op maandag 16 januari 2012 11:57 schreef Qwea het volgende:
hoerige touwtyfusHet begint steeds erger te worden
Mo isser over een half u
Ja doei. Die weten niet eens wat ze doenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kon je er niet mee naar een lokalere instantie, jezusmina Q
Nou, jij weet ook niet goed wat je doet nu hoor, alles weer zo lang laten gaan tot het echt niet meer kanquote:Op maandag 16 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei. Die weten niet eens wat ze doen
Mijn voet staat in spits. En ik krijg hem er niet uit. NIet vanwege de kuitspier, maar vanwege de fucking hevige pijn op de bovenvoet
Ik zou ook best zo'n werkje willen priegelen, vind ze vaak erg mooi.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga schrijven over iemand die maquettes verkoopt. Ik vind die bouwers best wel helden.
Welnee, we hebben gewoon wat nieuwe mensen en toevallig allemaal F&F'ers (met dierenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boodschap is duidelijk.
Dagen van de week maar lekker door![]()
Wat kut Qweaquote:Op maandag 16 januari 2012 11:57 schreef Qwea het volgende:
hoerige touwtyfusHet begint steeds erger te worden
Mo isser over een half u
Bedoel je zo'n pakje of hebben ze echt van die vormpjesquote:Op maandag 16 januari 2012 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhh ik zag vorige week paddestoelenvormpjes bij de Appie voor cakes, lijkt me zo tofAl vraag ik me af of je dat er wel uit kunt halen met een egaal stukje cake
Of je moet ze daarna gaan stippen
Aha, uitvriezen dus. Zo maken ze in Rusland DIY wodka.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, het wordt gegist tot 10%, en vervolgens bevroren, de alcohol en een deel van het water bevriezen niet, en dan doe je dat een paar keer en dan heb je sterk bier.
Alhoewel ze van dat merk ook wel eens bier van 28% hebben gehad, dat wel puur door gisting kwam.
[..]
Zo'n siliconen vorm met 4 of 6 van die kleine vormpjesquote:Op maandag 16 januari 2012 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n pakje of hebben ze echt van die vormpjes?
tofquote:Op maandag 16 januari 2012 13:19 schreef Pagan het volgende:
Kunnen die vleesetende planten die poot van Q niet schoonknabbelen?
[..]
Aha, uitvriezen dus. Zo maken ze in Rusland DIY wodka.
* Pagan heeft in het verleden in een distilleerderij gewerkt.
Leuk! Bij onze AH hadden ze ze niet vorige week (althans, ik heb ze niet zien liggen), maar zal deze week eens kijken bij de XL. Thnx.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo'n siliconen vorm met 4 of 6 van die kleine vormpjes
Ja het was hier bij de XL!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leuk! Bij onze AH hadden ze ze niet vorige week (althans, ik heb ze niet zien liggen), maar zal deze week eens kijken bij de XL. Thnx.
Lenteterugval of zoquote:Op maandag 16 januari 2012 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht dat Sjon het de laatste tijd wat beter deed?
Dat zijn de voorjaarshormonen, de katten menen ook al dat het lente isquote:Op maandag 16 januari 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Sjon net bijna vermoord, nog 1 zo een actie vandaag en ik sta echt niet meer voor mezelf in. Naja, hij deed of ik m vermoorde, in principe trok ik m alleen maar onder mn bureau vandaan aan zn kuif en smeet hem op zijn rug.
Hij rende weg vanmiddag, ik hoopte werkelijk dat ie onder een auto zou knallen.
Net met eten ongelooflijke ruzie met Billy, echt, grommen, bijten, lopen kloten.
En als toetje rende hij luid blaffend op de klusjesman af net, echt semi lelijk, terwijl ik telefoon had.
En vanmorgen was ie zo braaf![]()
Ik haat m soms echt zoooooooo erg![]()
Ze hebben echt de lente in hun kop ook ineens.
Chico heeft zo goed gelopen vandaag, dat was dan wel weer fijn![]()
Pisces, gaat het zo slecht daar?
Boh, echt rot is dat. Chico heeft weer een opleving nu, maar ik heb nog steeds zijn verjaardag als heilig doel voor ogen, gek genoeg, zo van als ie dat maar redt dan komen we wel weer de winter door...
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
Even m'n nieuwe roommate door de mangel gehaald
[ afbeelding ]
Hormonen schmormonen, ik ben echt in staat op hem naar het asiel te brengen, das lang niet gebeurdquote:Op maandag 16 januari 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zijn de voorjaarshormonen, de katten menen ook al dat het lente is![]()
Enne Chico wordt minimaal 20
Als ze hem hebben vind ik hem wel, ik struin die afdeling meestal nogal goed afquote:Op maandag 16 januari 2012 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het was hier bij de XL!Het was een rode, als ik het goed herinner (heb het halve keukenassortiment in handen gehad, dus begin nu te twijfelen
).
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ze hem hebben vind ik hem wel, ik struin die afdeling meestal nogal goed af![]()
Ik heb er de laatste keer dat ik er was ook zo'n gave koektrommel uit de gouden boekjes serie gevonden voor nog geen 2 euro... koopjes
Gaat het niet zo lekker met Chico dan, oh-oh? Dat had ik helemaal niet meegekregen
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ach, als tie sukkelt slijt hij ook langzamer
Ja die heb ik ook, misschien hebben we dezelfdequote:Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er de laatste keer dat ik er was ook zo'n gave koektrommel uit de gouden boekjes serie gevonden voor nog geen 2 euro... koopjes
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
Even m'n nieuwe roommate door de mangel gehaald
[ afbeelding ]
Ja, ik denk al drie winters dat het z'n laatste isquote:
Ik hoop dat hij in stijgende lijn doorgaatquote:Op maandag 16 januari 2012 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft weer een opleving nu, maar ik heb nog steeds zijn verjaardag als heilig doel voor ogen, gek genoeg, zo van als ie dat maar redt dan komen we wel weer de winter door...
Herkenbaarquote:Op maandag 16 januari 2012 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik denk al drie winters dat het z'n laatste isMaar hij rent 's morgens nog graag wat rondjes en voor de rest is het echt zo'n oud mannetje.
We zijn het laatste weekend van alles aan het opruimen, toen kwam ik oude foto's tegen van Kundun, en nu zie ik wel dat hij echt een dagje ouder word. Maar ik steek daarvoor ook mijn kop in het zand. Zou niet echt weten wat ik moet zonder m'n Koentje. Die is vanaf dag één echt mijn hond geweest. Die hond heeft me wat getroost.
Oh bah, dat klinkt echt heel erg rot... Maar ze mankeert van alles toch, of is het enkel de leeftijd?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij in stijgende lijn doorgaat
Hoe doet hij het nu qua eten?
En Sjon![]()
Ja hier is het kut, ik heb gister tijdens het lopen 30 minuten gedaan om thuis te komen, terwijl het 3 minuten lopen is, ze ging 2 keer op straat liggen van de pijn, en optillen doet ook pijn, dus dat kon ook niet. Ze blijft vaak gewoon een half uur staan, midden in de kamer, staart helemaal strak naar beneden over de billen... Kan niet liggen, kan niet lopen... Ik hoop dat het gewoon een aantal slechte dagen zijn.
Ze wordt wel over 2 maanden 8, maar het is puur het mankeren zelf, het is allemaal qua gewrichten wat niet goed meer zit... ze staat dagelijks wel op 3 pootjes op het gras, maar dan trekt het bij. Ff rusten en het is oke. Heel gedoseerd wandelen. Verder nog heel vrolijk en sportief. En dit soort dagen komen vaker voor, maar dan trekt het meestal na 2 dagen weg, ik laat haar ook niet lopen, vanochtend heeft ze letterlijk voor de deur geplast.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, dat klinkt echt heel erg rot... Maar ze mankeert van alles toch, of is het enkel de leeftijd?
Kan ik me ook wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
God ik zag Chico op foto's met pup Bil, als "jonge God" 9 jaar, je herkent hem niet meer![]()
Maar Chico is echt mn soulmate, mn schaduw, ik heb hem gered en hij mij.
Plus dat Chico de laatste is die over is nu, van de oude garde. Voor mn gevoel zou ik daarna alleen Billy nog hebben, met Kees en Sjon heb ik die band echt nog niet zo erg
Yups, Frits heb ik echt zelf gekozen als pup, en Billy, de rest kwam aanwaaien, allemaal op een andere manierquote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen
Was Frits eigenlijk jouw allereerste hond?
Honden, kraaien en egelsquote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, Frits heb ik echt zelf gekozen als pup, en Billy, de rest kwam aanwaaien, allemaal op een andere manier
quote:
Daartje heeft nu snoepjesachtige tabletjes. De eerste keer moest ik dwingen, nu eet ze ze uit zichzelf gelukkig. Een stuk duurder dan de pot met poeder die ik wilde gaan gebruiken uiteraard, maar ja, dat lust ze niet en om nou dat spul te gaan dwangvoeren.... hoe krijgt Chico ze?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Pff, pittig hoor.
Overigens slik ik zelf nu ook die glucosamine, ik heb met zitten altijd last van 1 knie, niet met lopen of staan, alleen met zitten, en dat spul helpt dus wel.
Jullie willen niet weten hoe Chico ze nu dagelijks toegediend krijgt, na een paar dagen experimenteren en falen
Ja die!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, misschien hebben we dezelfdeIs hij rood met een wandelende peperkoek?
quote:
Ik zou ook aanwaaien bij jou als ik een dier wasquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daartje heeft nu snoepjesachtige tabletjes. De eerste keer moest ik dwingen, nu eet ze ze uit zichzelf gelukkig. Een stuk duurder dan de pot met poeder die ik wilde gaan gebruiken uiteraard, maar ja, dat lust ze niet en om nou dat spul te gaan dwangvoeren.... hoe krijgt Chico ze?
[..]
Ja die!
Alleen maar gekken die bellen, echt, opvallend veel.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook aanwaaien bij jou als ik een dier was![]()
Trouwens, nog spannende nieuwtjes of verhalen na de uitzending van gister?
Uhm, het zijn er 2quote:Op maandag 16 januari 2012 12:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe hoog is die ene Sarracenia die eenzaam boven de rest uit torent?
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen maar gekken die bellen, echt, opvallend veel.
Ja alleen aanbellenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Oh ik dacht meer aan je collega's en baas zelf
"Aanbellen is gratis"
Ik bedoelde die achterste, die leek hoger op de fotoquote:Op maandag 16 januari 2012 17:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uhm, het zijn er 2
2 verschillende soorten ook
Zal eens opmeten...
36cm zijn ze allebei.
Zijn allebei even hoogquote:Op maandag 16 januari 2012 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoelde die achterste, die leek hoger op de foto
Die leuke collega van jou uit de bus, kun je die ook aan de lijn krijgen, of krijg je jou automatisch?quote:
Mij, alleen als ik niet op mn plek zit heb je kans op haar.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die leuke collega van jou uit de bus, kun je die ook aan de lijn krijgen, of krijg je jou automatisch?
Die zou je wel goed kunnen jennen, bellen en vragen om een gesigneerd blaadje
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
zo maar eens de deur uit, een ernstig verlaat kerstdinee hebben
het is best ernstig, maar nogal een organisatorische nachtmerrie, we proberen al twee maanden iets te regelen maar niemand wil concessies doenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Lekker proppen op de dag dat we vieren dat het lijnen mislukt is
Nog geen maand later, op zich nog netjesquote:Op maandag 16 januari 2012 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is best ernstig, maar nogal een organisatorische nachtmerrie, we proberen al twee maanden iets te regelen maar niemand wil concessies doen
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Miniem het volgende:
Leuk als je overal de schuld van krijgt
Pisces heb je een hond en hoe oud is ze dan en welk ras, ik kom hier nog niet lang genoeg om alles te wetenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Sjon![]()
Ja hier is het kut, ik heb gister tijdens het lopen 30 minuten gedaan om thuis te komen, terwijl het 3 minuten lopen is, ze ging 2 keer op straat liggen van de pijn, en optillen doet ook pijn, dus dat kon ook niet. Ze blijft vaak gewoon een half uur staan, midden in de kamer, staart helemaal strak naar beneden over de billen... Kan niet liggen, kan niet lopen... Ik hoop dat het gewoon een aantal slechte dagen zijn.
Thanks!quote:Op maandag 16 januari 2012 18:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Pisces heb je een hond en hoe oud is ze dan en welk ras, ik kom hier nog niet lang genoeg om alles te weten![]()
In ieder geval hoop ik dat het snel beter gaat
Niet heel oud, maar ze worden misschien gemiddeld 10.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef indaha het volgende:
Ach zo eentje, maar 8 jaar is toch niet zo oud voor dat ras of wel ?
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Sjon![]()
Wat voor eentje. Klinkt wel erg Pisces. Hoop dat ze snel weer goede dagen heeft. Doet mooi weer haar goed?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:54 schreef indaha het volgende:
Ach zo eentje, maar 8 jaar is toch niet zo oud voor dat ras of wel ?
Mooie plantjes Miniem!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Uhm, het zijn er 2
2 verschillende soorten ook
Zal eens opmeten...
36cm zijn ze allebei.
Ja dat is het preciesquote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Wat voor eentje. Klinkt wel erg Pisces. Hoop dat ze snel weer goede dagen heeft. Doet mooi weer haar goed?
Tja, we hebben heel wat om lief te hebben, maar ook heel wat te verliezen en loslaten is niet altijd mijn sterkste kant
Wat zeg je dat mooi, stregaquote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Wat voor eentje. Klinkt wel erg Pisces. Hoop dat ze snel weer goede dagen heeft. Doet mooi weer haar goed?
Tja, we hebben heel wat om lief te hebben, maar ook heel wat te verliezen en loslaten is niet altijd mijn sterkste kant
Nou zeg dat wel ja! Chico had vandaag wel echt een goede dag, liep als een treintje, at vanmorgen en tussen de middag goed. Thuis ook meteen zijn knakworst met pillen opgesmikkeld, maar hij wilde verder niks eten, dus 1 knakworst en 3 blokjes kaas, en dat was het.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Ik merk niet echt veel verschil met mooi weer, het is al snel weer veel te warm. Alleen de érg koude dagen (laatste 2 winters) zijn pittig, daarom heb ik een jas gekocht. Zo'n winddicht Hurtta ding, erg fijnquote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
[..]
Ahhh Chico... wel goed lopen, maar wat weinig eten...quote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel ja! Chico had vandaag wel echt een goede dag, liep als een treintje, at vanmorgen en tussen de middag goed. Thuis ook meteen zijn knakworst met pillen opgesmikkeld, maar hij wilde verder niks eten, dus 1 knakworst en 3 blokjes kaas, en dat was het.
En nog niet gepoept vandaag, dat is ook drama, van 2 tot 3 keer per dag naar 1 keer per dag en soms helemaal niet...
Chico (of Sjon)?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Hier is net de hele bank ondergepist, gelukkig op het dekbed, kon zo de was in...
Oh dat klinkt al een stuk beter met de brokjes erbijquote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, vanmorgen at ie een boterham met leverworst, en tussen de middag at ie een flinke hand brokken. Dus hij heeft wel wat op vandaag.Maar ik zie hem liever meer eten hoor.
Amai, ik kijk de Pfaffs trouwens
Wat rot van Chico.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel ja! Chico had vandaag wel echt een goede dag, liep als een treintje, at vanmorgen en tussen de middag goed. Thuis ook meteen zijn knakworst met pillen opgesmikkeld, maar hij wilde verder niks eten, dus 1 knakworst en 3 blokjes kaas, en dat was het.
En nog niet gepoept vandaag, dat is ook drama, van 2 tot 3 keer per dag naar 1 keer per dag en soms helemaal niet...
Is dit nog de moeite waard om later in te stappen als je eerdere afleveringen niet gezien hebt?quote:
Ik heb er 1 gezien en 1 gemist so farquote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit nog de moeite waard om later in te stappen als je eerdere afleveringen niet gezien hebt?
Ik trek het echt heel slecht, meteen na Karel is dat gerommel begonnen, kan ik er een beetje slecht bij hebbenquote:
Mwah, het is een goede miniserie, maar je hebt er twee van de vier gemist. Beter vanaf het begin kijken denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit nog de moeite waard om later in te stappen als je eerdere afleveringen niet gezien hebt?
Oke, zal eens online kijken!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mwah, het is een goede miniserie, maar je hebt er twee van de vier gemist. Beter vanaf het begin kijken denk ik.
Dat kan ik mij levendig voorstellen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik trek het echt heel slecht, meteen na Karel is dat gerommel begonnen, kan ik er een beetje slecht bij hebben
Seriously? Dat had ik echt niet achter jullie gezochtquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat kan ik mij levendig voorstellen.
Wij gaan Desperate Housewives kijken.
Nou ja, dat en het feit dat winter sowieso nooit zijn beste seizoen is. Als het dalijk weer wat warmer is dan issie ook meteen weer wat viefer hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
Arme ouwe Chico, de stress na de aanval op Karel heeft er vast ingehakt, dat hij nu zo krakkemikkig is
Claudia.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
24 uur met komt zo... met Claudia de Breij, nou heb ik niet veel met Claudia maar het programma zelf vind ik wel erg tof.
Al kan ik het ook later terugkijken.
Oh dan al, cool!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Oh-Oh zoals het er nu voorstaat wil ik 31 januari (dinsdags) naar Maastricht gaan..
Jawel man, dat programma is gewoon tof, ook bij mensen die je niet kentquote:Op maandag 16 januari 2012 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Als je haar amper kent is zo een programma toch ook niet echt de moeite?
Hier staat ie op 1
Okee. ja wel de laatste dag van die maand hequote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Nee je zei februari, maar nu is het al in januari
Help me er morgen even aan denken dat ik in de kantooragenda kijk, of het wat uitmaakt, voor een iets langere pauzequote:Op maandag 16 januari 2012 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. ja wel de laatste dag van die maand he
Ik had toen wel al die week in mijn hoofd zitten.. woensdag de 1ste is ook nog mogelijk, andere dagen ga ik iets anders plannen. Even afwachten of de begeleiding nog afspraken met me wil plannen en hoe belangrijk ik die vind...
Ik zal het proberen te herinneren...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Help me er morgen even aan denken dat ik in de kantooragenda kijk, of het wat uitmaakt, voor een iets langere pauze
Ik ook, ze is enorm hate/love. Maar vooral haarzelf.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Hah, de meeste mensen zitten altijd te haten op Claudia, vooral op de radio, ik vind dr echt awesome
Neuh, Braking Bad aan het kijken. Even de mediaspeler voeren met S04E11.quote:
Toen al wel ja.quote:
Wat mij betreft komt de 1e net iets beter uit dan de 31e ( als de baas weg is is het niet zo erg als ik wat later terug ben van pauzequote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te herinneren...
Jaquote:
Pas als er geen families meer bestaan denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, familiedrama in een vakantiepark, dat houdt ook nooit op![]()
Ik lees het nu ja. Blijft erg die "psychische aandoeningen" want daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
Jemig, familiedrama in een vakantiepark, dat houdt ook nooit op![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja. Blijft erg die "psychische aandoeningen" want daar lijkt het wel op.
En dit ook dieptriest
http://www.nu.nl/binnenla(...)-worden-genezen.html
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat laatste is hoopvol, mijn beste vriend roept al zo lang ik hem uit de kast geschopt heb dat ie zodra het kan die genezingskans aangrijpt en dat we dan gaan trouwen
![]()
quote:
Zoals ik al zei, lichte voorkeur, maakt niet heel veel uit, maar die dag is de baas pleite, dus dan is mn pauzetijd minder striktquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:49 schreef Bos81 het volgende:
O ja Oh-oh 31 januari, agenda kijken... .
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:01 schreef Bos81 het volgende:
Okee dat heb ik gemist. Dan wordt het dus gewoon die dag.
Ja zal ik doen!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]de 31e?
Ik noteer je in mn agendaZorg jij dat je rond 12.30 bij mn kantoor in de buurt bent?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zal ik doen!!
Ik weet het nog wel te vinden... Zo moeilijk is het niet..
Dan kan hij zich ziek melden op het werk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nee dat laatste is hoopvol, mijn beste vriend roept al zo lang ik hem uit de kast geschopt heb dat ie zodra het kan die genezingskans aangrijpt en dat we dan gaan trouwen
![]()
Verkeerde link? Want Oh-OH's reactie ging al over die link..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dan kan hij zich ziek melden op het werk.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-worden-genezen.html
Ik ook nietquote:
Speciaal voor oh-ohquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja ik zie wat het is ja, nou ik vind hem ook niet erg grappig![]()
![]()
Ben ook geen Queen liefhebber, zou dat het zijn?
Does een andere?
Ik vind ze vooral niet grappig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:29 schreef Miniem het volgende:
Sommige snappen hem gelijk en sommigen niet![]()
Maar kijk waar de afbeeldingen voor staan
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zag vanochtend zo'n mooie Mini rijden, zwarte cabrio, echt een plaatje
Ja als ik van élke Mini een foto moet gaan makenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef Miniem het volgende:
[..]pics
Heb nog steeds de nieuwe roadster nog niet gezien irl.
Dan komt ie wel in mijn fobo hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als ik van élke Mini een foto moet gaan makenIk zat op de fiets, het was k-o-u-d vanmorgen
Okequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
Geparkeerd en oudjes zet ik ze wel op de foto
Ja hij reed ook voorbij, dus dan is het onmogelijkquote:
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik moest op Nu.nl kijken om te weten wie het was
Jong dingetje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik moest op Nu.nl kijken om te weten wie het was
Wij zagen vanmorgen een mini ( zo een nieuwe hele grote die echt ver van mini isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zag vanochtend zo'n mooie Mini rijden, zwarte cabrio, echt een plaatje
Als klein meisje heb jij hem vast wel als Zwarte Piet gezien, alleen wist je toen niet dat het acteurs waren...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ken hem wel, maar nooit hem ergens in zien spelen op korte stukjes na, waren allemaal mijn series niet.
Chago kerel...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als klein meisje heb jij hem vast wel als Zwarte Piet gezien, alleen wist je toen niet dat het acteurs waren...
Van het lijstje of toch zelf bedacht?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Al die oude mensen gaan maar dood joh!
Ik heb net echt als een gek door de stad gerend, maar ik heb de kadootjes voor mn nichtje klaar, en ook nog een kleinigheidje voor Q voor dr B-day, wat een stress
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Van het lijstje of toch zelf bedacht?
WIE ZAL AMSTERDAM NU BEWAKEN.quote:
Met C o c k!quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb 3 dingen van het lijstje gekocht ( een cars beker bij de Xenos, een nepdrol en een schetenkussen, omdat ik die laatste twee dingen wel leuk vond
) en een boel nog van mezelf
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zoal verbaas ik me dan wel weer over de lijst, niet aankomen met troep of iets van die strekking, maar er dan wel een nepdrol en schetenkussen op zetten?
![]()
Ik moest zelfs 2 keer lezen om dat stukje ja, geen troep maar wel een nepdrolquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zoal verbaas ik me dan wel weer over de lijst, niet aankomen met troep of iets van die strekking, maar er dan wel een nepdrol en schetenkussen op zetten?
![]()
Bipserdquote:
Ah gezelligquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij zagen vanmorgen een mini ( zo een nieuwe hele grote die echt ver van mini is) een scholier van zn fiets af racen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest zelfs 2 keer lezen om dat stukje ja, geen troep maar wel een nepdrol
Nja, het was niet de schuld van die auto, die kinderen fietsen met zo een hele bubs over de hele breedte van de straat, en gingen al slingerend heel langzaam aan de kantquote:
Rednose (of zo'n blauwe) zie je amper in Nederlandquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en er lag een hond buiten bij de Hema, op een tas, heel sneu, een hele mooie lieve, staff of pitje, ik zie dat verschil vaak nietMensen die erbij stonden waren de dierenambulance aan het bellen, dus of ie er al heel lang lag of dat ze m zielig vonden, geen idee.
Ik heb ieg weer een leuke foto erbij, zo ff uppen
In Belgie zie je wel veel pitjes en hier komen veel belgen, vriendin van me daar heeft er een paar, maar ik zie gewoon het verschil moeilijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rednose pit zie je amper in Nederland
Engelse Staff is een ukkie, Amerikaanse de grote.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja in België hebben ze ook weer die winkeltjes waar ze allemaal in een bakje verkocht worden. In Nederland is het geen erkend ras, geen idee of het in België wel zo is, die prutsers verkopen het gewoon vaak onder die naam omdat het toffer klinkt. In Rotterdam staan ook die knuppels met een tas in de Koopgoot, zijn het gewoon stamboomloze Staffords.
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja in België hebben ze ook weer die winkeltjes waar ze allemaal in een bakje verkocht worden. In Nederland is het geen erkend ras, geen idee of het in België wel zo is, die prutsers verkopen het gewoon vaak onder die naam omdat het toffer klinkt. In Rotterdam staan ook die knuppels met een tas pups in de Koopgoot, zijn het gewoon stamboomloze Staffords.
War verkeerde foto, zat nog onder de knopquote:
Ja ze lopen ook niet rond als de jongens die een Telegraaf krantje uitdelen natuurlijkquote:
ooooooh, wat zeur je dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze lopen ook niet rond als de jongens die een Telegraaf krantje uitdelen natuurlijk
quote:
Ik vind die blauwe echt heel mooi. En een goed gefokte rednose ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt?
Hmm, nou die vriendin van me die fokte ze, echte, in België dan. Inmiddels fokt ze al jaren chineesjes, maar ze had nog wat ouwe pittjes rondlopen.
Het zijn mijn rassen niet. Ik vind alleen de bullterriër leuk, de grote en de kleinequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe echt heel mooi. En een goed gefokte rednose ook
Och wat een leukerdquote:
Ja zie, mss is het wel een mix natuurlijk, dat kan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och wat een leukerdDas een moeilijke, zeker liggend
Ja.quote:
Whahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
En omdat ie bijna vol is en omdat ik het niet kan laten...
[ afbeelding ]
Ow jaaaaaaa, straks nog es een poging wagenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Die moet je met je fish-dingetje op je camera vastleggen
Ik koop daar alleen in de salequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Haarclipjes en strikjes bij Claire's, is dat een beetje gemiddelde prijs of juist prijzig?
Ik kom er nooit, ook maar eens even gaan kijken.
Klaar voor het strandquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
En omdat ie bijna vol is en omdat ik het niet kan laten...
[ afbeelding ]
Was bij de Hemaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Klaar voor het strand![]()
En die hond bij de halte ligt gewoon die tas te bewaken totdat baasje terugkomt (na enkele haltes verder uitgestapt te zijn en te denken "ik had toch een tas en een hond bij me".)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |