quote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Miniem het volgende:
Heb trouwens voor het eerst een broodje doner op![]()
Hehe, drollekequote:
Wat zit haar haar leuk zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Temp is naar beneden, hij reutelt niet meer zo en heeft heerlijk liggen slapen, tot de chinees op tafel kwam, toen stond hij vooraan.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Sorry!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Het wachten is echt op het nieuws dat ze zwanger is he....quote:
Ons een beetje foppen dat zij eerst wilt trouwenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het wachten is echt op het nieuws dat ze zwanger is he....
En de kleine prinses, maar goed, Kees is echt one of the guysquote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef Pagan het volgende:
Nee, we kijken geen TV, we zitten in de keuken na te tafelen, mooie muziek erbij. Baas B. op 4 toch.
Leuke foto van Tessa en de boyz.![]()
Tashi ligt als vanouds te snurken.
Ik hoor hem echt keihard liegen over iets netquote:Op zondag 15 januari 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ons een beetje foppen dat zij eerst wilt trouwen
Ik heb helaas het eerste rijtje dilemma's gemist, de waterkoker stond net te loeienquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoor hem echt keihard liegen over iets net
quote:
Ik ken echt geen indrukwekkender mens dan senior, als ik hem zo op tv zie, pff, tranen hier hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is ook het enige waarbij hij een beetje uit "zijn rol" glipt in interviews...
Nee...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Had je nu die hele uitzending wel eens gezien eigenlijk?
Jaaquote:
quote:
Laat het Qwea maar niet horenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Tering wat een sterk biertje.
[ afbeelding ]
Waar wordt dat gist voor dit bier gemaakt, onder de rook van Tsjernobyl?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik deze week een biertje in huis van 32% Had het er donderdag over met de slijter, er zou een batch binnen zijn deze week.
Slapen dusquote:Op maandag 16 januari 2012 00:10 schreef Miniem het volgende:
Soft kitty, warm kitty, little bal of fur.
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur.
Oh, die twee zo samen!quote:
Ow, die schatjes en dat leuke haar van Thessa!quote:
Nee, het wordt gegist tot 10%, en vervolgens bevroren, de alcohol en een deel van het water bevriezen niet, en dan doe je dat een paar keer en dan heb je sterk bier.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waar wordt dat gist voor dit bier gemaakt, onder de rook van Tsjernobyl?
quote:In the last couple of years we have brought beer aficionados Sink the Bismarck! At 41% and the epic End of History at 55%. These alcohol contents were achieved by the extreme freezing of an already very strong beer. Ghost Deer achieves 28% ABV simply from the normal fermentation process. We used a variety of yeast strains during the elephantine process and drip fed the fermented masterpiece exotic sugars to ensure the yeast lived long enough to continue the fermentation.
Volgens mij heb jij een leuk weekend gehadquote:Op maandag 16 januari 2012 07:39 schreef Ynske het volgende:
Ik neem je meeeeeeee, k neem je mee op reis.....
lallalallalaaaaaaaa![]()
![]()
Wat lief samenquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:05 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
Tashi liep/rende weer vooraan op het laatste rondje, nog wat knorren bij inspanning, maar geen koorts! Dus voorzichtig Hoera!
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 08:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een leuk weekend gehad
Jaquote:Op maandag 16 januari 2012 00:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Ow, die schatjes en dat leuke haar van Thessa!![]()
En dan de 24e alweer een feestje voor " de Keizer" toch?
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:05 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
Tashi liep/rende weer vooraan op het laatste rondje, nog wat knorren bij inspanning, maar geen koorts! Dus voorzichtig Hoera!
Wat doe jij in die weekenden?quote:Op maandag 16 januari 2012 07:39 schreef Ynske het volgende:
Ik neem je meeeeeeee, k neem je mee op reis.....
lallalallalaaaaaaaa![]()
![]()
Nope. Althans, nog niet. Ben benieuwd wat ze zelf zegt. Maar dat zeg ik, wond ziet er enkel dik uit en er komt pus uit. Maar die pijnquote:Op maandag 16 januari 2012 08:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een leuk weekend gehad
[..]
Wat lief samen
[..]![]()
![]()
[..]en op je kop gehad
Hebbie gebeld om 8 uur???quote:Op maandag 16 januari 2012 09:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Althans, nog niet. Ben benieuwd wat ze zelf zegt. Maar dat zeg ik, wond ziet er enkel dik uit en er komt pus uit. Maar die pijnEn 37,9 dus we gaan lekker
En keelpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pleister is net 3 min nieuw
En daar bij dat pijltjeen die rondjes
PIJNNNN. Aanraken is echt pijnlijk. Tenen wiebelen gaat ook amper
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
uhu. 14u moet ik heen. Had eigenlijk gelijk moeten komen, maar Mo zit in Amsterdam. Dus die gaat daar om 11:10 weg.quote:
Ziet er niet echt lekker uit he?quote:
lolquote:
Oh wat goed, je gaat véél lekkerder slapen dan, als baasjequote:Op maandag 16 januari 2012 01:05 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
quote:
Ah, ja dat snap ik. Jij moet andere leuke topieks postenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk soms even, maar dan gaat het over honden/dieren en daar kan ik niet over meepraten.
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zit mis, het is de laatste maandag van de week!!
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste maandagmiddag van de week komt er dan wel weer aan.
Boodschap is duidelijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk soms even, maar dan gaat het over honden/dieren en daar kan ik niet over meepraten.
Kon je er niet mee naar een lokalere instantie, jezusmina Qquote:Op maandag 16 januari 2012 11:57 schreef Qwea het volgende:
hoerige touwtyfusHet begint steeds erger te worden
Mo isser over een half u
Ja doei. Die weten niet eens wat ze doenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kon je er niet mee naar een lokalere instantie, jezusmina Q
Nou, jij weet ook niet goed wat je doet nu hoor, alles weer zo lang laten gaan tot het echt niet meer kanquote:Op maandag 16 januari 2012 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei. Die weten niet eens wat ze doen
Mijn voet staat in spits. En ik krijg hem er niet uit. NIet vanwege de kuitspier, maar vanwege de fucking hevige pijn op de bovenvoet
Ik zou ook best zo'n werkje willen priegelen, vind ze vaak erg mooi.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga schrijven over iemand die maquettes verkoopt. Ik vind die bouwers best wel helden.
Welnee, we hebben gewoon wat nieuwe mensen en toevallig allemaal F&F'ers (met dierenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boodschap is duidelijk.
Dagen van de week maar lekker door![]()
Wat kut Qweaquote:Op maandag 16 januari 2012 11:57 schreef Qwea het volgende:
hoerige touwtyfusHet begint steeds erger te worden
Mo isser over een half u
Bedoel je zo'n pakje of hebben ze echt van die vormpjesquote:Op maandag 16 januari 2012 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhhh ik zag vorige week paddestoelenvormpjes bij de Appie voor cakes, lijkt me zo tofAl vraag ik me af of je dat er wel uit kunt halen met een egaal stukje cake
Of je moet ze daarna gaan stippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |