Enig idee hoe duur dat is? In de bussen waar ik in reis hebben ze de prijzen voor papieren kaartjes verviervoudigd zodat mensen de OV chipkaart gebruiken (die tijdens de introductie duurder was dan de papieren kaartjesquote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaartje kan je altijd nog kopen aan het loket of in de bus bij de chauffeur
Hier is nog maar 1 kaartje te krijgen, en die is 3eu.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
1 halte is gewoon 1,50 hier hoor
Met de bus dan
Bron?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur dat is? In de bussen waar ik in reis hebben ze de prijzen voor papieren kaartjes verviervoudigd zodat mensen de OV chipkaart gebruiken (die tijdens de introductie duurder was dan de papieren kaartjes)
Met de ov-chip betaal je minder dan een euro hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of de prijs anders niet veel te hoog is.
Hier hadden ze eerst alleen kaartjes van 2.50 voor alleen de bus voor 2 uur ofzo. Nu hebben ze ze 3 euro gemaakt, maar dan mag je ook met de metro met zo'n kaartje. Opzich handig, maar niet als je dus maar 1 halte hoeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
1 halte is gewoon 1,50 hier hoor
Met de bus dan
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
Volgens de ns is het 'zodat je ook niet vergeet in en uit te checken op dagen dat je wel moet betalen.'
Kutargument natuurlijk
Onzin, want als ik wel moet betalen haal ik gewoon een kaartje en doe ik dat niet met mijn OV-chip.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
Volgens de ns is het 'zodat je ook niet vergeet in en uit te checken op dagen dat je wel moet betalen.'
Kutargument natuurlijk
Ik kan de oude prijzen nergens terugvinden, maar zal het de buschauffeur vragen en een filmpje hier plaatsen. Die buschauffeurs vinden het zelf ook onverkoopbaar en veel chauffeurs bieden hun excuses aan als iemand een kaartje kooptquote:
Hier hadden ze eerst een eurokaartje een 3 en een 5, nu weet ik het niet meer want ik bus bijna nooit meerquote:Op zondag 15 januari 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de ov-chip betaal je minder dan een euro hoor.
[..]
Hier hadden ze eerst alleen kaartjes van 2.50 voor alleen de bus voor 2 uur ofzo. Nu hebben ze ze 3 euro gemaakt, maar dan mag je ook met de metro met zo'n kaartje. Opzich handig, maar niet als je dus maar 1 halte hoeft.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bijna al mijn treinkaartjes van de afgelopen 2 jaar nog.
Exactquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin, want als ik wel moet betalen haal ik gewoon een kaartje en doe ik dat niet met mijn OV-chip.
Papieren treinkaartjes ftw.
Maar dat mocht niet meer ofzo sinds januari toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onzin, want als ik wel moet betalen haal ik gewoon een kaartje en doe ik dat niet met mijn OV-chip.
Waarom zou je posts willen krikken, terwijl je met hoe meer posts je alleen maar zieliger wordt gevondenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ach.
Onnodig posts opkrikken tot daaraan toe.
http://www.ns.nl/reizigers/campagnes/studentquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijpt moet dat dus ook als je gebruik wil maken van je korting tijdens je niet-vrij-reizen-periodequote:Vanaf 1 januari 2012 checken alle studenten bij NS verplicht in- én uit wanneer zij reizen met een Studentenreisproduct op de OV-chipkaart;
Check in- én uit wanneer je reist op saldo en tijdens je vrij-reizen periode;
Dat kan niet. Je kaart wordt na een aantal keer niet uitchecken geblokkeerdquote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef SiIk het volgende:
Ik zou ook gewoon alleen inchecken met studentenov, en nooit uitchecken. Gewoon, omdat het kan
Toen m'n OV gestolen was heb ik daarna DRIE weken op nieuwe moeten wachten. In die tijd dus idd af en toe busje moeten nemen a 3 euro heen, 3 euro terug terwijl me die retour normaal 2 euro zou kostenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur dat is? In de bussen waar ik in reis hebben ze de prijzen voor papieren kaartjes verviervoudigd zodat mensen de OV chipkaart gebruiken (die tijdens de introductie duurder was dan de papieren kaartjes)
Ik heb die ziekte ook, en niet alleen met treinkaartjes. Overige attracties en alles van wanneer ik op vakantie ben geweest. Tot bonnetjes van de buitenlandse McDonalds aan toe.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bijna al mijn treinkaartjes van de afgelopen 2 jaar nog.
Zozo, enkele tripjes Socios I presume?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat allemaal nog in mn portemonnee.
In je vrij-reis periode moet je inchecken, zolang er kaartjes-automaten staan mag ik gewoon een kaartje halen. Ik betaal gewoon voor de reis, ze moeten niet zo zeiken.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar dat mocht niet meer ofzo sinds januari toch?
En je checkt soms dan per ongeluk uit als je denkt dat je incheckt en dat kan vervelend zijn tijdens buscontrolesquote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kaart wordt na een aantal keer niet uitchecken geblokkeerd
En oh ja, papieren treinkaartjes worden eind dit jaar afgeschaftquote:
Vrouwenportemonnee's 2 keer zo weinig geld 2 keer zo'n grote portemonneequote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, en dat staat er ook niet. Maar ze gaan er gewoon vanuit dat je nooit meer kaartjes koopt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reizigers/campagnes/student
Ik vind het een beetje vreemd geformuleerd en moet het nog eens gaan vragen aan een NS-medewerker, maar:
[..]
Als ik het goed begrijpt moet dat dus ook als je gebruik wil maken van je korting tijdens je niet-vrij-reizen-periode
Paar er in laten. Doet het altijd goed als je gecontroleerd wordt en je bent kaartje vergeten oid. Als ze dan zien dat je normaal wel koopt heb je kleinere kans dat ze je bekeurenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omg ik krijg echt de neiging om die troep weg te gooien als ik dat zo ziequote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De reisjes Leeuwarden ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zozo, enkele tripjes Socios I presume?
Geen geld.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwenportemonnee's 2 keer zo weinig geld 2 keer zo'n grote portemonnee
Wat voor kaartjes?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Joysa het volgende:
Ik heb nog veel meer kaartjes in mn portemonnee
Je bent rijkquote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen geld.Alleen een aantal 5 centjes en 1 10 centje.
Dan sta ik altijd te schelden bij de Dirk.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen geld.Alleen een aantal 5 centjes en 1 10 centje.
Dan blokkeren ze hem.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef SiIk het volgende:
Ik zou ook gewoon alleen inchecken met studentenov, en nooit uitchecken. Gewoon, omdat het kan
En daar heb ik wel een bron van: http://www.studentenreisproduct.nl/veelgestelde-vragen.aspxquote:Op zondag 15 januari 2012 16:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan niet. Je kaart wordt na een aantal keer niet uitchecken geblokkeerd
quote:Wat gebeurt er als ik vergeet in-/uit te checken?
Als je incheckt bij het instappen, dan moet je ook altijd weer uitchecken bij het uitstappen!
Als je meerdere malen vergeet in- en/of uit te checken, worden de producten op je OV-chipkaart geblokkeerd. Je kunt dan niet meer inchecken.
In principe is het je eigen verantwoordelijkheid dat je altijd uitcheckt. In enkele gevallen (bijvoorbeeld als de poortjes/kaartlezers defect zijn) kom je in aanmerking voor (gedeeltelijke) restitutie. Kijk hier voor algemene informatie over restitutie. Of neem contact op met het OV-bedrijf waarmee je reisde.
Studenten OV tijdens vrij reizen volgens mij niet. We hadden pas ook discussie met een conductrice over hele gebeuren en conclusie die we trokken was dat we niet uit hoeven te checkenquote:
Zo veelquote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En 60 cent op mijn rekening!
als een baas.
Zie mijn post boven die van jouquote:Op zondag 15 januari 2012 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Studenten OV tijdens vrij reizen volgens mij niet. We hadden pas ook discussie met een conductrice over hele gebeuren en conclusie die we trokken was dat we niet uit hoeven te checkenTenzij je dus overstapt nog.
In de trein wel, maar in een bus moet je altijd, dus in elk voertuig, in- en uitchecken, om het makkelijker te maken!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef Myraela het volgende:
Uitchecken alleen bij de eindhalte toch of overstap met een andere vervoerder?
Ergens heb ik het gevoel dat ze alleen maar redenen zoeken om meer geld te kunnen krijgen. Inchecken verplicht terwijl je gratis reist is gewoon 1 van die maniertjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ze blokkeren 'm na 20 keer niet uitchecken. Dat hebben ze toen bij mij gedaan. Kan je 3 weken wachten op een nieuwe kaart en je ondertussen scheel betalen omdat je geen studenten/kortingskaart hebt. Terugbetalen, ho maar.
Jeej de OV chipkaart
Ook dan helaas. Ken er al enkelen wie dit lot ten deel is gevallen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Studenten OV tijdens vrij reizen volgens mij niet. We hadden pas ook discussie met een conductrice over hele gebeuren en conclusie die we trokken was dat we niet uit hoeven te checkenTenzij je dus overstapt nog op andere vervoerder.
Julia's is ranzig hahaquote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef SiIk het volgende:
Ik ga straks maar eens een kroket eten op Den Haag centraal
Of in Leiden naar Julia's.. Hmm
Leidenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef SiIk het volgende:
Ga je mij meeten in leiden?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef SiIk het volgende:
Goh, zou het?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat ze alleen maar redenen zoeken om meer geld te kunnen krijgen. Inchecken verplicht terwijl je gratis reist is gewoon 1 van die maniertjes.
Hmkay.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook dan helaas. Ken er al enkelen wie dit lot ten deel is gevallen.
Jij denkt dat ze ook maar enigszins aan zelfreflectie doen?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmkay.
Naja zolang ze het verplicht inchecken voor studenten puur gebruiken om ook eens in te zien dat je 's ochtends niet fatsoenlijk 500 studenten kan proppen in een trein met 200 plekken én er dan eens wat aan doen, heeft het tenminste nog enig nut.
Wat is dat zelfreflectie?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze ook maar enigszins aan zelfreflectie doen?
Ik schetste even een utopie...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze ook maar enigszins aan zelfreflectie doen?
Sure. Denk dat ik er rond kwart over 6 ben.quote:
Ah ja daarom ben ik aan het SCen hier... SOGquote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, verder met mijn huiswerk voordat ik straks helemaal geen studentenreisrecht meer heb als ik van school geschopt ben.
Tis je geld niet waard manquote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet geprobeerd. Het is te duur en er staan te lange rijen
Ik vind ze juist helemaal niet duur. 5 euro voor een fatsoenlijke maaltijd. Als je friet enzo haalt op het station ben je dat ook wel kwijt.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet geprobeerd. Het is te duur en er staan te lange rijen
Jointje?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:06 schreef SiIk het volgende:
So, een treingitaarspeler er bij die Bob Marley doet. Wordt nog gezellig hier.
Dat is goedkoopquote:Op zondag 15 januari 2012 17:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind ze juist helemaal niet duur. 5 euro voor een fatsoenlijke maaltijd. Als je friet enzo haalt op het station ben je dat ook wel kwijt.
Is hij on topic?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:06 schreef SiIk het volgende:
So, een treingitaarspeler er bij die Bob Marley doet. Wordt nog gezellig hier.
quote:
Ik herken je aan de roos?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sure. Denk dat ik er rond kwart over 6 ben.
Als hij nog leefde had hij hier het beste advies ooit kunnen geven.quote:
Zo erg zijn vrouwen heus niet, anders was de mensheid al lang uitgestorvenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Als hij nog leefde had hij hier het beste advies ooit kunnen geven.
Toen ik nog een klein benzinnetje (12) was deed ik aan vechtsport, toen heb ik eens in de auto meegereden bij een van de begeleiders en die had Bob Marley op CD.
Hij zij toen tijdens "No woman, no cry" tegen mij dat dat het beste advies ooit was en dat ik maar lekker lang vrijgezel moest blijven omdat meisjes altijd ellende opleverden. Toen snapte ik nog niets van dat advies, maar vrees dat hij gelijk had.
Vandaag natuurlijk aan mijn koffer.quote:
Maar je hoefde pas in te checken sinds 1 januari dit jaar. Hoe kan je dan al 20 keer vergeten zijn uit te checken?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ze blokkeren 'm na 20 keer niet uitchecken. Dat hebben ze toen bij mij gedaan. Kan je 3 weken wachten op een nieuwe kaart en je ondertussen scheel betalen omdat je geen studenten/kortingskaart hebt. Terugbetalen, ho maar.
Jeej de OV chipkaart
Ga gewoon keihard Silk roepenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vrouw met de koffer op het station. Dat zal geen probleem zijn.![]()
Veelgemaakte fout.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein benzinnetje (12) was deed ik aan vechtsport, toen heb ik eens in de auto meegereden bij een van de begeleiders en die had Bob Marley op CD.
Hij zij toen tijdens "No woman, no cry" tegen mij dat dat het beste advies ooit was en dat ik maar lekker lang vrijgezel moest blijven omdat meisjes altijd ellende opleverden. Toen snapte ik nog niets van dat advies, maar vrees dat hij gelijk had.
Mijn koffer valt wel op.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vrouw met de koffer op het station. Dat zal geen probleem zijn.![]()
Of omdat ze dat gewoon deed, of omdat ze met de bus/metro/tram reist?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je hoefde pas in te checken sinds 1 januari dit jaar. Hoe kan je dan al 20 keer vergeten zijn uit te checken?
Ik vind het wel irritant trouwens. Ben al zo gewend geworden aan niet inchecken dat ik het nu geheid een keer ga vergeten.
Heb je geen zin om weer die vechtsport op te pakken?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ah ja, dat laatste zou goed kunnen. Ik maak nooit gebruik van de bus/tram/metro, alleen trein.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Of omdat ze dat gewoon deed, of omdat ze met de bus/metro/tram reist?
Wou je met benzin worstelen in de slaapkamer?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je geen zin om weer die vechtsport op te pakken?
The original line of the song is "No, Woman, Nuh cry." Nuh is Jamacian for "don't," so what is meant by the lyric is No, Woman, Don't cry... He's leaving and reassuring her that the slum they live in won't get her down, that everything will be alright and "don't shed no tear." (thanks, Thom - Plymouth, United Kingdom)quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Veelgemaakte fout.
Er wordt iets heel anders bedoeld in dat lied.
Aah, ik zie:quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Veelgemaakte fout.
Er wordt iets heel anders bedoeld in dat lied.
Als ik hem ooit nog tegenkom dan zal ik het doorgevenquote:Het woord "nuh", dat korter uitgesproken wordt dan "no", staat gelijk aan het Engelstalige "don't".[3] Een voetstoots vertaling van "No woman, no cry" in het Jamaicaans-Engels is: "Nee, meisje, huil niet"
Heh, nja, mijn genenpoel dreigt wel uit te stervenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg zijn vrouwen heus niet, anders was de mensheid al lang uitgestorven
Naah, mijn conditie en lichaam is niet meer wat het geweest was. Moet wel gaan sporten though, voordat ik echt in de breedte ontplofquote:Op zondag 15 januari 2012 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je geen zin om weer die vechtsport op te pakken?
Dan moet je wel iets verzinnen om je dreads te verstoppen, want die vallen wel op. Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga ik op in de mensen zodat ik totaal niet opval, en dan ga ik je stiekem bespieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt al een stuk.
Ik stap wel niet uit in Leidenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga ik op in de mensen zodat ik totaal niet opval, en dan ga ik je stiekem bespieden.
Je hebt een treinstation vlakbij je huis en op de campus van je universiteit?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah ja, dat laatste zou goed kunnen. Ik maak nooit gebruik van de bus/tram/metro, alleen trein.
Juistquote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef l3east het volgende:
[..]
The original line of the song is "No, Woman, Nuh cry." Nuh is Jamacian for "don't," so what is meant by the lyric is No, Woman, Don't cry... He's leaving and reassuring her that the slum they live in won't get her down, that everything will be alright and "don't shed no tear." (thanks, Thom - Plymouth, United Kingdom)
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel iets verzinnen om je dreads te verstoppen, want die vallen wel op. Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt al een stuk.
Perfect.
En om de aandacht van mijn stralende ogen af te leiden draag ik ook deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She'll neven know I've been there.![]()
Wat is die dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, nja, mijn genenpoel dreigt wel uit te sterven
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel iets verzinnen om je dreads te verstoppen, want die vallen wel op. Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt al een stuk.
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dat was pas veel laterquote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Juist
Maar ik dacht dat het was omdat ie was gediagnostiseerd met kanker?
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.
Niet eens op geletquote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Perfect.
En om de aandacht van mijn stralende ogen af te leiden draag ik ook deze:Wat is dat dan voor een ding...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She'll neven know I've been there.Wie dit leest is een lezer van dit.
Monocle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Monocle.Daar krijg je echt rimpels vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Monocle.Ok, dan ga ik gewoon nqar huis toe. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Och ik ben niet een enorme Bob Marley fan ofzo hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:26 schreef l3east het volgende:
[..]
How is it possible that you don't know that?
Jammer, maar ik dacht meer van;quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Och ik ben niet een enorme Bob Marley fan ofzo hoor.
Haha. Omdat: /carequote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef l3east het volgende:
[..]
Jammer, maar ik dacht meer van;
[ afbeelding ]
Of je moet even willen wachtenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik gewoon nqar huis toe. Jammer.
Staat je cam aan?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
elke keer al die guests in de tc die er dan ook weer direct uit gaan
Ja, geef mij en ik geef jouquote:Op zondag 15 januari 2012 17:45 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel heeft weer ff aandacht nodig.
Nee ikquote:
Nothing isquote:
Ja en?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedereen wil iedere keer afspreken als er een meet is. Jammer, dit soort dingen.
Geile oogseks tussen drommel en Murmur, klinkt als mijn natte droom van vannacht.
Of ontlastendequote:Op zondag 15 januari 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
We moeten het even hebben over het naar buiten brengen van mogelijk belastende feiten.
Serieus we zitten echt zo op 1 lijn vanavond ik kan het haast niet gelovenquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Serieus we zitten echt zo op 1 lijn vanavond ik kan het haast niet geloven
I want to get freaky with youquote:
Dat ben je toch al?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks zijn wij nog de hoes en bitches
That's how women roll.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik krijg het merendeel van de tijd niet eens geld man!
Uhm hoezo dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik blijf het een beetje raar vinden, vrouwen die rappen. Vooral als het over seks gaat.
Heb je min 5 dat je je beeldscherm niet kunt zien?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mn lenzen al 3 dagen in heb![]()
Ik dacht ook al wat zie ik weer HD zonder mn lenzen in
Ik bedoel buitenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je min 5 dat je je beeldscherm niet kunt zien?
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:39 schreef VacaLoca het volgende:
Ah je kwam dus voor het eerst in 3 dagen buiten
Want?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:19 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik blijf het een beetje raar vinden, vrouwen die rappen. Vooral als het over seks gaat.
Omdat het een gangster wereldje is. Dat is niet echt een vrouwen wereld last time i checked.quote:
Dit denkenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:39 schreef VacaLoca het volgende:
Ah je kwam dus voor het eerst in 3 dagen buiten
quote:Op zondag 15 januari 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het een gangster wereldje is. Dat is niet echt een vrouwen wereld last time i checked.
Haha mooie is dit ja.quote:
Gat-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-dammequote:
Aydingens2 deed dat toch ookquote:
Maagd in da housequote:Op zondag 15 januari 2012 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gat-verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-damme
Oquote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij. Duh.
Van jou weet ik dat je van de vrouwtjes bent
Ik adviseer je om nog eens goed naar dat interview te kijken.quote:Op zondag 15 januari 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O![]()
Laatst zag ik nog een porno clip met tupac erin.. Volgens mij is hij ook van de vrouwtjes.
Wat maakt dat nou uit? Meisjes poepen ook, aan dat gat ga ik dus niet likken voor de geinquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik adviseer je om nog eens goed naar dat interview te kijken.
Vrouwlijk overkomen maakt iemand nog geen homoquote:Op zondag 15 januari 2012 19:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik adviseer je om nog eens goed naar dat interview te kijken.
Mannen plassen uit hun piemel, ik blijf daar ook altijd bij uit de buurt.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Meisjes poepen ook, aan dat gat ga ik dus niet likken voor de gein
Die rimt graagquote:
Oh pleaze.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vrouwlijk overkomen maakt iemand nog geen homo
Zal vooral komen omdat ie alleen door zn moeder is opgevoed. Wat je terugziet in dat interview is gewoon de manier van praten van zn moeder die ie heeft overgenomen.
Dat is vloeibaar, dat spoel je gemakkelijk weg. Wat er van achter uitkomt is wel eens wat ehm, taaier, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen plassen uit hun piemel, ik blijf daar ook altijd bij uit de buurt.
O die ken ik niet. Maar ach wie niet maagden daargelaten (ookal geven ze het niet zo snel toe)quote:
Bovendien zegt het weinig over de toekomst, hij was een ballet danser maar mensen veranderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vrouwlijk overkomen maakt iemand nog geen homo
Zal vooral komen omdat ie alleen door zn moeder is opgevoed. Wat je terugziet in dat interview is gewoon de manier van praten van zn moeder die ie heeft overgenomen.
Jij houdt niet van lekkere aangekoekte restjes, dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is vloeibaar, dat spoel je gemakkelijk weg. Wat er van achter uitkomt is wel eens wat ehm, taaier, zullen we maar zeggen![]()
Wat niet toe?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O die ken ik niet. Maar ach wie niet maagden daargelaten (ookal geven ze het niet zo snel toe)
Eng ding ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen plassen uit hun piemel, ik blijf daar ook altijd bij uit de buurt.
Lekker gegeten?quote:
Burger King in Den Haag uiteindelijk. Was ok, nogsteeds hongerig wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eng ding ook.
[..]
Lekker gegeten?
Mensen die zichzelf niet goed schoonhoudenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is vloeibaar, dat spoel je gemakkelijk weg. Wat er van achter uitkomt is wel eens wat ehm, taaier, zullen we maar zeggen![]()
Goeie keuze!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Burger King in Den Haag uiteindelijk. Was ok, nogsteeds hongerig wel.
Ik zou het wel doen alleen gaat niet bij mezelfquote:
Als ze het goed schoonmaakt komt het allemaal goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze tussen het wassen en de overige activiteiten in per ongeluk en praktisch ongemerkt een ietwat nattig scheetje laat. Stel het je gewoon eens even voorquote:Op zondag 15 januari 2012 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze het goed schoonmaakt komt het allemaal goed.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze tussen het wassen en de overige activiteiten in per ongeluk en praktisch ongemerkt een ietwat nattig scheetje laat. Stel het je gewoon eens even voor
Ransaap. Dit soort dingen verzin je niet tenzij je je er zelf aan schuldig maaktquote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze tussen het wassen en de overige activiteiten in per ongeluk en praktisch ongemerkt een ietwat nattig scheetje laat. Stel het je gewoon eens even voor
Mwah.quote:
Shit happens man, iedere dag weerquote:
soms zelfs 2 keer per dagquote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Shit happens man, iedere dag weer
Stel je eens voor dat er vlak voor dat je gepijpt wordt wat pis uit je leuter druppelt, stel je het gewoon eens even voor.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kom op zegquote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of je een bizar verknipte geest hebt. Het eerste kan ik ontkennen, het tweede nietquote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ransaap. Dit soort dingen verzin je niet tenzij je je er zelf aan schuldig maakt
Doe geen moeite, hij weet er niks vanquote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zeg
Verder niet zo preuts doen. Alsof seks zelf lekker schoon is
Een paar druppels pis komen niet ineens ongemerkt kiekeboe zeggen. Een scheetje wel. Althans, bij mij welquote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat er vlak voor dat je gepijpt wordt wat pis uit je leuter druppelt, stel je het gewoon eens even voor.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang ik maar niet hoef te beffen als ze ongesteld is. Of baffen als er nog poep aan zit.
Oh ja, zal wel maagd zijn ja. Die komen altijd met dit soort puberale 'seks is viessssss'-opmerkingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij weet er niks van
Fair deal.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang ik maar niet hoef te beffen als ze ongesteld is. Of baffen als er nog poep aan zit.
Plenty instructievideo's bekeken andersquote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij weet er niks van
Van de rest ben ik helemaal niet vies. Maar van stront welquote:Op zondag 15 januari 2012 19:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, zal wel maagd zijn ja. Die komen altijd met dit soort puberale 'seks is viessssss'-opmerkingen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Sperma is overigens ook gewoon nasty. Seks is gewoon vies, deal with it.
Of wil jij dat wel dan?quote:
Het is echt niet alsof het een soort koekhappen isquote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van de rest ben ik helemaal niet vies. Maar van stront wel
Gewoon doorslikken niet eerst uitgebreid proevenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Nou, dat was dus ook het hele puntquote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is echt niet alsof het een soort koekhappen isAls er nog klonten aan hangen zou ik er ook van weg blijven ja
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
Sperma, alleen die geur alleen al, gadverdamme.
Zaadliefhebber?quote:
Samen vies doen?quote:
Ik moet de eerste nog tegenkomen waar dit het geval is. Mensen die hun reet niet fatsoenlijk afvegen en wassen hebben ook wel andere zichtbare mankementen waardoor ze niet in mijn bed zullen belandenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat was dus ook het hele punt
Point taken. Laat ik het dan zo zeggen: het is wat mij betreft niet iets voor de eerste paar keren met iemandquote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen waar dit het geval is. Mensen die hun reet niet fatsoenlijk afvegen en wassen hebben ook wel andere zichtbare mankementen waardoor ze niet in mijn bed zullen belanden
Dat is wel weer waarquote:Op zondag 15 januari 2012 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Point taken. Laat ik het dan zo zeggen: het is wat mij betreft niet iets voor de eerste paar keren met iemand
Kudo's voor jouw zaad dan, dat van mij is geen feestmaal.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Kudo's voor jouw zaad dan, dat van mij is geen feestmaal.
Ik weet niet hoor, maar ik vind mijn zaad ook niet bijzonder raar ruiken ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Kudo's voor jouw zaad dan, dat van mij is geen feestmaal.
Ruikt dat niet altijd naar kipquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier moest ik wel even om lachen. Vooral omdat ik hetzelfde dacht, maar niet wilde zeggen
Het smaakt vast niet naar watermeloenquote:
Revenge is like the sweetest joy next to getting pussy.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
I'm the reason why these bitches trynna get cute
Only rap bitch pussy taste like fruit
Cute is niet het woord waarvoor ik ga.quote:
Wat dan wel?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cute is niet het woord waarvoor ik ga.
Vreemdquote:
Liefde is overratedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |