Dan moet je wel iets verzinnen om je dreads te verstoppen, want die vallen wel op. Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga ik op in de mensen zodat ik totaal niet opval, en dan ga ik je stiekem bespieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt al een stuk.
Ik stap wel niet uit in Leidenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ga ik op in de mensen zodat ik totaal niet opval, en dan ga ik je stiekem bespieden.
Je hebt een treinstation vlakbij je huis en op de campus van je universiteit?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah ja, dat laatste zou goed kunnen. Ik maak nooit gebruik van de bus/tram/metro, alleen trein.
Juistquote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef l3east het volgende:
[..]
The original line of the song is "No, Woman, Nuh cry." Nuh is Jamacian for "don't," so what is meant by the lyric is No, Woman, Don't cry... He's leaving and reassuring her that the slum they live in won't get her down, that everything will be alright and "don't shed no tear." (thanks, Thom - Plymouth, United Kingdom)
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel iets verzinnen om je dreads te verstoppen, want die vallen wel op. Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt al een stuk.
Perfect.
En om de aandacht van mijn stralende ogen af te leiden draag ik ook deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She'll neven know I've been there.![]()
Wat is die dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, nja, mijn genenpoel dreigt wel uit te sterven
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel iets verzinnen om je dreads te verstoppen, want die vallen wel op. Bijvoorbeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt al een stuk.
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dat was pas veel laterquote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Juist
Maar ik dacht dat het was omdat ie was gediagnostiseerd met kanker?
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.
Niet eens op geletquote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Perfect.
En om de aandacht van mijn stralende ogen af te leiden draag ik ook deze:Wat is dat dan voor een ding...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She'll neven know I've been there.Wie dit leest is een lezer van dit.
Monocle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Monocle.Daar krijg je echt rimpels vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Monocle.Ok, dan ga ik gewoon nqar huis toe. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Och ik ben niet een enorme Bob Marley fan ofzo hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:26 schreef l3east het volgende:
[..]
How is it possible that you don't know that?
Jammer, maar ik dacht meer van;quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Och ik ben niet een enorme Bob Marley fan ofzo hoor.
Haha. Omdat: /carequote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef l3east het volgende:
[..]
Jammer, maar ik dacht meer van;
[ afbeelding ]
Of je moet even willen wachtenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik gewoon nqar huis toe. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |