Dat was pas veel laterquote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Juist
Maar ik dacht dat het was omdat ie was gediagnostiseerd met kanker?
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.
Niet eens op geletquote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Prachtig ook dat ie van 'silk top hats' afkomt.
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Perfect.
En om de aandacht van mijn stralende ogen af te leiden draag ik ook deze:Wat is dat dan voor een ding...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She'll neven know I've been there.Wie dit leest is een lezer van dit.
Monocle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Monocle.Daar krijg je echt rimpels vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Monocle.Ok, dan ga ik gewoon nqar huis toe. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik durf niet meer silk.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Och ik ben niet een enorme Bob Marley fan ofzo hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:26 schreef l3east het volgende:
[..]
How is it possible that you don't know that?
Jammer, maar ik dacht meer van;quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Och ik ben niet een enorme Bob Marley fan ofzo hoor.
Haha. Omdat: /carequote:Op zondag 15 januari 2012 17:34 schreef l3east het volgende:
[..]
Jammer, maar ik dacht meer van;
[ afbeelding ]
Of je moet even willen wachtenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik gewoon nqar huis toe. Jammer.
Staat je cam aan?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:44 schreef Drommeldaris het volgende:
elke keer al die guests in de tc die er dan ook weer direct uit gaan
Ja, geef mij en ik geef jouquote:Op zondag 15 januari 2012 17:45 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel heeft weer ff aandacht nodig.
Nee ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |