Plenty instructievideo's bekeken andersquote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij weet er niks van
Van de rest ben ik helemaal niet vies. Maar van stront welquote:Op zondag 15 januari 2012 19:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, zal wel maagd zijn ja. Die komen altijd met dit soort puberale 'seks is viessssss'-opmerkingen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Sperma is overigens ook gewoon nasty. Seks is gewoon vies, deal with it.
Of wil jij dat wel dan?quote:
Het is echt niet alsof het een soort koekhappen isquote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van de rest ben ik helemaal niet vies. Maar van stront wel
Gewoon doorslikken niet eerst uitgebreid proevenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Nou, dat was dus ook het hele puntquote:Op zondag 15 januari 2012 19:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is echt niet alsof het een soort koekhappen isAls er nog klonten aan hangen zou ik er ook van weg blijven ja
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
Sperma, alleen die geur alleen al, gadverdamme.
Zaadliefhebber?quote:
Samen vies doen?quote:
Ik moet de eerste nog tegenkomen waar dit het geval is. Mensen die hun reet niet fatsoenlijk afvegen en wassen hebben ook wel andere zichtbare mankementen waardoor ze niet in mijn bed zullen belandenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat was dus ook het hele punt
Point taken. Laat ik het dan zo zeggen: het is wat mij betreft niet iets voor de eerste paar keren met iemandquote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen waar dit het geval is. Mensen die hun reet niet fatsoenlijk afvegen en wassen hebben ook wel andere zichtbare mankementen waardoor ze niet in mijn bed zullen belanden
Dat is wel weer waarquote:Op zondag 15 januari 2012 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Point taken. Laat ik het dan zo zeggen: het is wat mij betreft niet iets voor de eerste paar keren met iemand
Kudo's voor jouw zaad dan, dat van mij is geen feestmaal.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Kudo's voor jouw zaad dan, dat van mij is geen feestmaal.
Ik weet niet hoor, maar ik vind mijn zaad ook niet bijzonder raar ruiken ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Kudo's voor jouw zaad dan, dat van mij is geen feestmaal.
Ruikt dat niet altijd naar kipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |