Vrouwlijk overkomen maakt iemand nog geen homoquote:Op zondag 15 januari 2012 19:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik adviseer je om nog eens goed naar dat interview te kijken.
Mannen plassen uit hun piemel, ik blijf daar ook altijd bij uit de buurt.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Meisjes poepen ook, aan dat gat ga ik dus niet likken voor de gein
Die rimt graagquote:
Oh pleaze.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vrouwlijk overkomen maakt iemand nog geen homo
Zal vooral komen omdat ie alleen door zn moeder is opgevoed. Wat je terugziet in dat interview is gewoon de manier van praten van zn moeder die ie heeft overgenomen.
Dat is vloeibaar, dat spoel je gemakkelijk weg. Wat er van achter uitkomt is wel eens wat ehm, taaier, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen plassen uit hun piemel, ik blijf daar ook altijd bij uit de buurt.
O die ken ik niet. Maar ach wie niet maagden daargelaten (ookal geven ze het niet zo snel toe)quote:
Bovendien zegt het weinig over de toekomst, hij was een ballet danser maar mensen veranderen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vrouwlijk overkomen maakt iemand nog geen homo
Zal vooral komen omdat ie alleen door zn moeder is opgevoed. Wat je terugziet in dat interview is gewoon de manier van praten van zn moeder die ie heeft overgenomen.
Jij houdt niet van lekkere aangekoekte restjes, dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is vloeibaar, dat spoel je gemakkelijk weg. Wat er van achter uitkomt is wel eens wat ehm, taaier, zullen we maar zeggen![]()
Wat niet toe?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O die ken ik niet. Maar ach wie niet maagden daargelaten (ookal geven ze het niet zo snel toe)
Eng ding ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen plassen uit hun piemel, ik blijf daar ook altijd bij uit de buurt.
Lekker gegeten?quote:
Burger King in Den Haag uiteindelijk. Was ok, nogsteeds hongerig wel.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eng ding ook.
[..]
Lekker gegeten?
Mensen die zichzelf niet goed schoonhoudenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is vloeibaar, dat spoel je gemakkelijk weg. Wat er van achter uitkomt is wel eens wat ehm, taaier, zullen we maar zeggen![]()
Goeie keuze!quote:Op zondag 15 januari 2012 19:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Burger King in Den Haag uiteindelijk. Was ok, nogsteeds hongerig wel.
Ik zou het wel doen alleen gaat niet bij mezelfquote:
Als ze het goed schoonmaakt komt het allemaal goed.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze tussen het wassen en de overige activiteiten in per ongeluk en praktisch ongemerkt een ietwat nattig scheetje laat. Stel het je gewoon eens even voorquote:Op zondag 15 januari 2012 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze het goed schoonmaakt komt het allemaal goed.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze tussen het wassen en de overige activiteiten in per ongeluk en praktisch ongemerkt een ietwat nattig scheetje laat. Stel het je gewoon eens even voor
Ransaap. Dit soort dingen verzin je niet tenzij je je er zelf aan schuldig maaktquote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze tussen het wassen en de overige activiteiten in per ongeluk en praktisch ongemerkt een ietwat nattig scheetje laat. Stel het je gewoon eens even voor
Mwah.quote:
Shit happens man, iedere dag weerquote:
soms zelfs 2 keer per dagquote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Shit happens man, iedere dag weer
Stel je eens voor dat er vlak voor dat je gepijpt wordt wat pis uit je leuter druppelt, stel je het gewoon eens even voor.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kom op zegquote:Op zondag 15 januari 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of je een bizar verknipte geest hebt. Het eerste kan ik ontkennen, het tweede nietquote:Op zondag 15 januari 2012 19:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ransaap. Dit soort dingen verzin je niet tenzij je je er zelf aan schuldig maakt
Doe geen moeite, hij weet er niks vanquote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zeg
Verder niet zo preuts doen. Alsof seks zelf lekker schoon is
Een paar druppels pis komen niet ineens ongemerkt kiekeboe zeggen. Een scheetje wel. Althans, bij mij welquote:Op zondag 15 januari 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat er vlak voor dat je gepijpt wordt wat pis uit je leuter druppelt, stel je het gewoon eens even voor.
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang ik maar niet hoef te beffen als ze ongesteld is. Of baffen als er nog poep aan zit.
Oh ja, zal wel maagd zijn ja. Die komen altijd met dit soort puberale 'seks is viessssss'-opmerkingen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij weet er niks van
Fair deal.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang ik maar niet hoef te beffen als ze ongesteld is. Of baffen als er nog poep aan zit.
Plenty instructievideo's bekeken andersquote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, hij weet er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |