Studenten OV tijdens vrij reizen volgens mij niet. We hadden pas ook discussie met een conductrice over hele gebeuren en conclusie die we trokken was dat we niet uit hoeven te checkenquote:
Zo veelquote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En 60 cent op mijn rekening!
als een baas.
Zie mijn post boven die van jouquote:Op zondag 15 januari 2012 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Studenten OV tijdens vrij reizen volgens mij niet. We hadden pas ook discussie met een conductrice over hele gebeuren en conclusie die we trokken was dat we niet uit hoeven te checkenTenzij je dus overstapt nog.
In de trein wel, maar in een bus moet je altijd, dus in elk voertuig, in- en uitchecken, om het makkelijker te maken!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:57 schreef Myraela het volgende:
Uitchecken alleen bij de eindhalte toch of overstap met een andere vervoerder?
Ergens heb ik het gevoel dat ze alleen maar redenen zoeken om meer geld te kunnen krijgen. Inchecken verplicht terwijl je gratis reist is gewoon 1 van die maniertjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
Ze blokkeren 'm na 20 keer niet uitchecken. Dat hebben ze toen bij mij gedaan. Kan je 3 weken wachten op een nieuwe kaart en je ondertussen scheel betalen omdat je geen studenten/kortingskaart hebt. Terugbetalen, ho maar.
Jeej de OV chipkaart
Ook dan helaas. Ken er al enkelen wie dit lot ten deel is gevallen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Studenten OV tijdens vrij reizen volgens mij niet. We hadden pas ook discussie met een conductrice over hele gebeuren en conclusie die we trokken was dat we niet uit hoeven te checkenTenzij je dus overstapt nog op andere vervoerder.
Julia's is ranzig hahaquote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef SiIk het volgende:
Ik ga straks maar eens een kroket eten op Den Haag centraal
Of in Leiden naar Julia's.. Hmm
Leidenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef SiIk het volgende:
Ga je mij meeten in leiden?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef SiIk het volgende:
Goh, zou het?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ergens heb ik het gevoel dat ze alleen maar redenen zoeken om meer geld te kunnen krijgen. Inchecken verplicht terwijl je gratis reist is gewoon 1 van die maniertjes.
Hmkay.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook dan helaas. Ken er al enkelen wie dit lot ten deel is gevallen.
Jij denkt dat ze ook maar enigszins aan zelfreflectie doen?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmkay.
Naja zolang ze het verplicht inchecken voor studenten puur gebruiken om ook eens in te zien dat je 's ochtends niet fatsoenlijk 500 studenten kan proppen in een trein met 200 plekken én er dan eens wat aan doen, heeft het tenminste nog enig nut.
Wat is dat zelfreflectie?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze ook maar enigszins aan zelfreflectie doen?
Ik schetste even een utopie...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze ook maar enigszins aan zelfreflectie doen?
Sure. Denk dat ik er rond kwart over 6 ben.quote:
Ah ja daarom ben ik aan het SCen hier... SOGquote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef Myraela het volgende:
Anyhow, verder met mijn huiswerk voordat ik straks helemaal geen studentenreisrecht meer heb als ik van school geschopt ben.
Tis je geld niet waard manquote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet geprobeerd. Het is te duur en er staan te lange rijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |