Deel 1quote:Even n vraagje! Vooral voor de mannen
Hoe bedoelt een man het als 'ie tijdens t uitgaan een meisje aanspreekt met een opmerking als: "heb je het wel naar je zin, je danst niet echt!" of "wat kijk je moeilijk"? Of zoiets in die trant
Is dat bedoelt als "kritiek" of is het een poging om een praatje te beginnen?
Ik wil het nog wel eens als kritiek opvatten, dan denk ik: joh, hou je lekker met jezelf bezig ipv mij!!!
Maar omdat ik me ook niet kan voorstellen dat een man de moeite neemt om überhaupt te gaan kletsen met een meisje als hij haar echt 3x niks vindt, vraag ik me toch af hoe dit pcies wordt bedoeld.........
(ik kan idd een beetje moeilijk kijken of niet echt dansen als ik mn avond niet heb en er niet lekker inkom, maar dat terzijde)..
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je 1 zaadbal en 1 bijbal hebt.
Ik denk dat jij de spijker op zijn kop slaatquote:Op zondag 15 januari 2012 14:05 schreef Dagonet het volgende:
Wil je neuken.
Wat zouden ze er anders mee bedoelen?
Deel 1 niet gelezen, maar ja; 99 procent kans dat het gewoon een poging tot een praatje is. En de één pakt dat nu eenmaal wat anders aan dan de ander.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:56 schreef wientje23 het volgende:
Maar over het algemeen kan dus worden geconcludeerd dat het wel een poging tot een praatje is?
Ik ben 24 en het gebeurt me weleens.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Over welke leeftijdsgroep hebben we het hier eigenlijk? Rond de 18 zoiets denk ik? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van 30 op deze manier een praatje begint.
Ik denk meer algemeen, niet echt leeftijdsgebonden.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Over welke leeftijdsgroep hebben we het hier eigenlijk? Rond de 18 zoiets denk ik? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van 30 op deze manier een praatje begint.
Ik denk wel dat Karina een punt heeft hoor. Op je 30e kom je anders met elkaar in gesprek dan op je 20e.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:47 schreef wientje23 het volgende:
Ik denk ook dat leeftijd niet zoveel zegt...
Maar dit gaat meer over echt uitgaan en de meeste mensen en in hun 30 doen iets anders dan? Meer naar een kroeg ofzo, speciale feesten weet ik het. En toen ik nog wat vaker uitging zag ik ook wel mannen van in de 30, maar dat waren net pubers dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Karina een punt heeft hoor. Op je 30e kom je anders met elkaar in gesprek dan op je 20e.
Iemand van 30 gaat doorgaans niet naar tenten waar het gemiddelde publiek 20 is. Net zo min als 20ers gaan naar tenten waar het gemiddelde publiek 10 is.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar dit gaat meer over echt uitgaan en de meeste mensen en in hun 30 doen iets anders dan? Meer naar een kroeg ofzo, speciale feesten weet ik het. En toen ik nog wat vaker uitging zag ik ook wel mannen van in de 30, maar dat waren net pubers dus.
Ja dat zeg ik toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand van 30 gaat doorgaans niet naar tenten waar het gemiddelde publiek 20 is. Net zo min als 20ers gaan naar tenten waar het gemiddelde publiek 10 is.
Hoezo niet? Dat soort onhandigheid is van alle leeftijden heur.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Zelfs in het bejaardentehuis. Duhzz.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat soort onhandigheid is van alle leeftijden heur.
Stel kleuters zijn dat die altijd maar hun zin moeten hebben. En op alles kankeren wat op hun pad komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:02 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zelfs in het bejaardentehuis. Duhzz.
Misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat iemand van 30 niet zo snel zou zeggen "wat kijk je sjaggerijnig", maar ik ben er al een tijdje uitquote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat soort onhandigheid is van alle leeftijden heur.
Als iemand van 30 dat vraagt aan iemand van 30 dan is dat vragen om problemen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat iemand van 30 niet zo snel zou zeggen "wat kijk je sjaggerijnig", maar ik ben er al een tijdje uit
En wat is daarin volgens jou dan de bepalende factor, om dat niet te doen?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
Misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat iemand van 30 niet zo snel zou zeggen "wat kijk je sjaggerijnig", maar ik ben er al een tijdje uit
Onzeker.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Pharmacist het volgende:
Hangt ook aan de lichaamstaal en manier van spreken lijkt me.
Ik heb ooit wel eens aan een meisje gevraagd waarom ze niet op de dansvloer was, als in een set-up om haar te vragen. Kennelijk toch de verkeerde indruk gegeven, want ze vatte het op als kritiek, reageerde heel emotioneel en ging toen alleen dansenNaja, leerpuntje! Slechte opening!
Denkfout die sommige vrouwen weleens maken is dat ze dan voor niets uren voor de spiegel staan.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Denkfout die sommige mannen weleens maken is dat vrouwen altijd versierd willen worden als ze uitgaan.
Denkfout die sommig mannen weleens maken is dat vrouwen zich enkel en alleen mooi maken om versierd te worden/voor mannenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Denkfout die sommige vrouwen weleens maken is dat ze dan voor niets uren voor de spiegel staan.
Dat is andersom ook vaak niet het geval hoor. Als je gaat stappen omdat je iemand je een vrouw wilt scoren dan ben je nogal verkeerd bezig lijkt me.. Ik ga de stad in omdat ik het machtig mooi vind om met Jan en Alleman te gaan staan lullen, dat daar dan regelmatig het een en ander uit voortvloeit is dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheidquote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Denkfout die sommige mannen weleens maken is dat vrouwen altijd versierd willen worden als ze uitgaan.
't Is meer dat veel mannen zichzelf wijsmaken dat ze God's gift to women zijn, want dat schijn je over jezelf te moeten geloven als man - je moet immers zelfverzekerd overkomen. Hoe je die zelfverzekerdheid dan vervolgens invult is een ander verhaal, met alle trainwrecks vandien.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Wij zijn bekend met potjes hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denkfout die sommig mannen weleens maken is dat vrouwen zich enkel en alleen mooi maken om versierd te worden/voor mannen
Uiteraard.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is andersom ook vaak niet het geval hoor. Als je gaat stappen omdat je iemand je een vrouw wilt scoren dan ben je nogal verkeerd bezig lijkt me.. Ik ga de stad in omdat ik het machtig mooi vind om met Jan en Alleman te gaan staan lullen, dat daar dan regelmatig het een en ander uit voortvloeit is dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheid
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is andersom ook vaak niet het geval hoor. Als je gaat stappen omdat je iemand je een vrouw wilt scoren dan ben je nogal verkeerd bezig lijkt me.. Ik ga de stad in omdat ik het machtig mooi vind om met Jan en Alleman te gaan staan lullen, dat daar dan regelmatig het een en ander uit voortvloeit is dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheid
Ach dan heeft de rest weer wat te lachen hequote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is meer dat veel mannen zichzelf wijsmaken dat ze God's gift to women zijn, want dat schijn je over jezelf te moeten geloven als man - je moet immers zelfverzekerd overkomen. Hoe je die zelfverzekerdheid dan vervolgens invult is een ander verhaal, met alle trainwrecks vandien.
Ja dat wordt dan weer als een cockblock gezien als je erbij gaat staan lachen, viel mij op.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ach dan heeft de rest weer wat te lachen he
Daar prikt toch elke vrouw, ouder dan 18, zo doorheen. Zelfverzekerd zijn is geen trucje dat je kunt lerenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is meer dat veel mannen zichzelf wijsmaken dat ze God's gift to women zijn, want dat schijn je over jezelf te moeten geloven als man - je moet immers zelfverzekerd overkomen. Hoe je die zelfverzekerdheid dan vervolgens invult is een ander verhaal, met alle trainwrecks vandien.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat wordt dan weer als een cockblock gezien als je erbij gaat staan lachen, viel mij op.
Ik waag het te betwijfelen, of daar altijd doorheen geprikt wordt. Er zijn zeker wel gedragingen aan te leren die zelfverzekerd overkomen en je wil ze niet op de koffie hebben, die daar intuinen, denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Breach het volgende:
Daar prikt toch elke vrouw, ouder dan 18, zo doorheen. Zelfverzekerd zijn is geen trucje dat je kunt lerenDat ben je of dat ben je niet.
Nah ja, misschien zijn dat dan mannen onder elkaar die dat herkennen. Maar ik pik ze er zo uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen, of daar altijd doorheen geprikt wordt. Er zijn zeker wel gedragingen aan te leren die zelfverzekerd overkomen en je wil ze niet op de koffie hebben, die daar intuinen, denk ik.
Geloof het zelf. Vrouwen zijn emotioneel 10 keer zo slim als mannen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, misschien zijn dat dan mannen onder elkaar die dat herkennen. Maar ik pik ze er zo uit.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Geloof het zelf. Vrouwen zijn emotioneel 10 keer zo slim als mannen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Daarom wordt er ook niet zo snel negatief op mij gereageerd als jullie vermoeden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
En 100 keer emotioneel onstabieler..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keerquote:
Sommige vrouwen ja, maar sommige mannen kunnen dat ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keer
Niet zo goed als vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ja, maar sommige mannen kunnen dat ook.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Breach het volgende:
[..]
En 100 keer emotioneel onstabieler..
Daar ging het niet over. Het ging over het feit dat mannen zelfverzekerdheid kunnen 'faken'. Ik geloof daar niet in omdat ik het meteen zie.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keer
Whut?quote:
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoonquote:
Is dat de reden waarom ze er dan vervolgens duizend-en-een vragen over gaan stellen, die hen stuk voor stuk onzekerder maken, totdat het helemaal kapotgedacht is en niemand nog weet waar het over ging?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
Je wordt toch niet instabiel hè.. Nee, maar het is maar even om aan te geven dat haar opmerking nergens op slaat.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoon-waardig.
"mannen zijn 10 keer beter in dat, vrouwen 1000 keer beter in dat"
10 keer als informeel. Iets wat geen keeraanduiding heeft dus er een voorbedacht getal voor in de plaats komt om een verhouding aan te tonen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoon-waardig.
"mannen zijn 10 keer beter in dat, vrouwen 1000 keer beter in dat"
Alsof alle vrouwen zo zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom ze er dan vervolgens duizend-en-een vragen over gaan stellen, die hen stuk voor stuk onzekerder maken, totdat het helemaal kapotgedacht is en niemand nog weet waar het over ging?
Nee, maar je stelt net zelf wel dat ALLE vrouwen emotioneel slimmer zijn. Er is geen standaard. Niet voor mannen en niet voor vrouwen.quote:
Ja. Net zoals dat alle mannen alles altijd generaliseren.quote:
Maak een gegeneraliseerde opmerking en je kunt er een hoop terugverwachten blijkbaar.quote:
QFTquote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou nog liever hebben dat iemand zegt: Neuken?
Dan: Wat kijk je boos, lach eens
Ik denk dat je bij een sip ogend meisje dan wel eerder een pats krijgt, maarja als dat je doel isquote:
De strekking van het topic is dat iemand niet daadwerkelijk sip isquote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een sip ogend meisje dan wel eerder een pats krijgt, maarja als dat je doel is
Kijk eens wat vrolijker. Heb je het wel naar je zin?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk eens wat vrolijker. Heb je het wel naar je zin?
Dat zie je toch niequote:Op zondag 15 januari 2012 17:12 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
De strekking van het topic is dat iemand niet daadwerkelijk sip is
[..]
[..]
[..]
Tis maar wat je mannen noemtquote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook vrij eh.... labiele mannen heur...![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen foto van een man.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook vrij eh.... labiele mannen heur...![]()
[ afbeelding ]
Nou... hoeft voor mij ook weer niet !quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie geen foto van een man.![]()
Zo zit de gemiddelde fok!-r er toch uit?
[ afbeelding ]
Nou ik moet zeggen dat wel verbazingwekkend veel FOK!kers ijzer pompenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TE-LELIJK-!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk ! lijkt me vrij normaal...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef wientje23 het volgende:
Ik zat ook al te denken; iedereen is weleens onzeker toch?
Dat zeg je nu!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... hoeft voor mij ook weer niet !
De 25cm trots is weggevallen, maar soit.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
ow... daar zag ik net weer een topic in Onzin over...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je nu!
* De_Kardinaal gewichtjes weglegt![]()
Dan ga ik nu 23 big macs bestellen.
Dat bandje zit te los om zijn pols.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is op de groei gekocht.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat bandje zit te los om zijn pols.
Eerder zo:quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat!? Ben jij 24?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben 24 en het gebeurt me weleens.
Dan heb ik liever dat ze zeggen: Je ziet eruit alsof je toe bent aan seks.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:26 schreef sherylle het volgende:
Ze denken waarschijnlijk dat je toe bent aan seks, je kijkt zo boos. Seks doet wonderen zeggen ze.
Misschien moet je eens wat vrolijker kijken. Misschien dat ze dan openen met het briljante "wat heb jij een leuke lach" of "volgens mij heb je het wel naar je zin of niet".quote:
Net zo stompzinnig.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vrolijker kijken. Misschien dat ze dan openen met het briljante "wat heb jij een leuke lach" of "volgens mij heb je het wel naar je zin of niet".
Proef het sarcasme.quote:
Hangt van de leeftijd af. Jonge grietjes durven niks te zeggen, die gaan alleen maar irritant voor je dansen. Oudere dames (30 - 35) zijn meestal een stuk directer met als 2e of 3e vraag of je een relatie hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het andersom eigenlijk? Wat zeggen de dames hier tegen een man/jongen als ze willen beginnen met een praatje maken?
Hoi, hoe is het? Met een glimlach.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het andersom eigenlijk? Wat zeggen de dames hier tegen een man/jongen als ze willen beginnen met een praatje maken?
Ik heb al heel wat gehoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
zolang het vaak maar niet te negatief is. Dan kan je met een hele hoop komen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:41 schreef Silenus het volgende:
Ach het is altijd van alles wat, het gaat er trouwens ook niet op wat je zegt, als het maar met een lach wordt gebracht.
Dat zou bij mij ook goed gewerkt hebben als het een leuke jongen was jaquote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang het vaak maar niet te negatief is. Dan kan je met een hele hoop komen.
(achteraf) de leukste was een jongen die begon met "Dussss" en niet meerHet heeft wel gewerkt
Ik wou het zelf niet zeggenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:49 schreef Silenus het volgende:
Ok het klinkt een beetje lame zo maar in het echt wordt zoiets wel grappig gevonden.
Het enige wat je meot doen is inspelen op de situatie. desnoods zeg je dat dr veter los zit of dat ze moet oppassen met het opstapje. Hoe stompzinnig het ook is, als het maar niet ingestudeerd isquote:Op maandag 16 januari 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou het zelf niet zeggen
Gaat er maar net om hoe het wordt gebracht. Als iemand het helemaal ingestudeerd heeft en hoopt dat het werkt als openingszin dan is het anders dan wanneer het spontaan is/lijkt en het gewoon grappig is/wordt.
O.a. hetzelfdequote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Ik val niet op jongens, maar daarom maakt het wel een stuk makkelijker om een vent aan te spreken.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Die eerste 2 vind ik leuker dan die laatste 2quote:Op maandag 16 januari 2012 11:13 schreef sherylle het volgende:
[..]
Ik val niet op jongens, maar daarom maakt het wel een stuk makkelijker om een vent aan te spreken.omdat ik er niet verlegen voor ben.
Ik zou gewoon zeggen (als ik hetero was);
*Hey, jij ziet er wel leuk uit.... wink
*Wat dans je leuk, zin om samen te dansen?
*Ik zag dat je naar me keek, of zat je nou te dagdromen? of allebei? Ik wel hoor...
*Goh, jij bent hier ook? Ik ken je niet. Nee ik jou ook niet, maar toen ik je zag wilde ik wel meer weten.
Zoiets?
Ja, en vooral met een lach!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die eerste 2 vind ik leuker dan die laatste 2Die laatste 2 komen een beetje over als van die voorbedachte openingszinnen.
Maar het kan allemaal werken als je het leuk brengt
Klinkt als:quote:Op maandag 16 januari 2012 10:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook goed gewerkt hebben als het een leuke jongen was ja
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook goed gewerkt hebben omdat het een leuke jongen was ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |