Deel 1quote:Even n vraagje! Vooral voor de mannen
Hoe bedoelt een man het als 'ie tijdens t uitgaan een meisje aanspreekt met een opmerking als: "heb je het wel naar je zin, je danst niet echt!" of "wat kijk je moeilijk"? Of zoiets in die trant
Is dat bedoelt als "kritiek" of is het een poging om een praatje te beginnen?
Ik wil het nog wel eens als kritiek opvatten, dan denk ik: joh, hou je lekker met jezelf bezig ipv mij!!!
Maar omdat ik me ook niet kan voorstellen dat een man de moeite neemt om überhaupt te gaan kletsen met een meisje als hij haar echt 3x niks vindt, vraag ik me toch af hoe dit pcies wordt bedoeld.........
(ik kan idd een beetje moeilijk kijken of niet echt dansen als ik mn avond niet heb en er niet lekker inkom, maar dat terzijde)..
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je 1 zaadbal en 1 bijbal hebt.
Ik denk dat jij de spijker op zijn kop slaatquote:Op zondag 15 januari 2012 14:05 schreef Dagonet het volgende:
Wil je neuken.
Wat zouden ze er anders mee bedoelen?
Deel 1 niet gelezen, maar ja; 99 procent kans dat het gewoon een poging tot een praatje is. En de één pakt dat nu eenmaal wat anders aan dan de ander.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:56 schreef wientje23 het volgende:
Maar over het algemeen kan dus worden geconcludeerd dat het wel een poging tot een praatje is?
Ik ben 24 en het gebeurt me weleens.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Over welke leeftijdsgroep hebben we het hier eigenlijk? Rond de 18 zoiets denk ik? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van 30 op deze manier een praatje begint.
Ik denk meer algemeen, niet echt leeftijdsgebonden.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Over welke leeftijdsgroep hebben we het hier eigenlijk? Rond de 18 zoiets denk ik? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand van 30 op deze manier een praatje begint.
Ik denk wel dat Karina een punt heeft hoor. Op je 30e kom je anders met elkaar in gesprek dan op je 20e.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:47 schreef wientje23 het volgende:
Ik denk ook dat leeftijd niet zoveel zegt...
Maar dit gaat meer over echt uitgaan en de meeste mensen en in hun 30 doen iets anders dan? Meer naar een kroeg ofzo, speciale feesten weet ik het. En toen ik nog wat vaker uitging zag ik ook wel mannen van in de 30, maar dat waren net pubers dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Karina een punt heeft hoor. Op je 30e kom je anders met elkaar in gesprek dan op je 20e.
Iemand van 30 gaat doorgaans niet naar tenten waar het gemiddelde publiek 20 is. Net zo min als 20ers gaan naar tenten waar het gemiddelde publiek 10 is.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar dit gaat meer over echt uitgaan en de meeste mensen en in hun 30 doen iets anders dan? Meer naar een kroeg ofzo, speciale feesten weet ik het. En toen ik nog wat vaker uitging zag ik ook wel mannen van in de 30, maar dat waren net pubers dus.
Ja dat zeg ik toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand van 30 gaat doorgaans niet naar tenten waar het gemiddelde publiek 20 is. Net zo min als 20ers gaan naar tenten waar het gemiddelde publiek 10 is.
Hoezo niet? Dat soort onhandigheid is van alle leeftijden heur.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Zelfs in het bejaardentehuis. Duhzz.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat soort onhandigheid is van alle leeftijden heur.
Stel kleuters zijn dat die altijd maar hun zin moeten hebben. En op alles kankeren wat op hun pad komt.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:02 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zelfs in het bejaardentehuis. Duhzz.
Misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat iemand van 30 niet zo snel zou zeggen "wat kijk je sjaggerijnig", maar ik ben er al een tijdje uitquote:Op zondag 15 januari 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dat soort onhandigheid is van alle leeftijden heur.
Als iemand van 30 dat vraagt aan iemand van 30 dan is dat vragen om problemen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat iemand van 30 niet zo snel zou zeggen "wat kijk je sjaggerijnig", maar ik ben er al een tijdje uit
En wat is daarin volgens jou dan de bepalende factor, om dat niet te doen?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
Misschien wel, maar ik kan me zo voorstellen dat iemand van 30 niet zo snel zou zeggen "wat kijk je sjaggerijnig", maar ik ben er al een tijdje uit
Onzeker.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:18 schreef Pharmacist het volgende:
Hangt ook aan de lichaamstaal en manier van spreken lijkt me.
Ik heb ooit wel eens aan een meisje gevraagd waarom ze niet op de dansvloer was, als in een set-up om haar te vragen. Kennelijk toch de verkeerde indruk gegeven, want ze vatte het op als kritiek, reageerde heel emotioneel en ging toen alleen dansenNaja, leerpuntje! Slechte opening!
Denkfout die sommige vrouwen weleens maken is dat ze dan voor niets uren voor de spiegel staan.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Denkfout die sommige mannen weleens maken is dat vrouwen altijd versierd willen worden als ze uitgaan.
Denkfout die sommig mannen weleens maken is dat vrouwen zich enkel en alleen mooi maken om versierd te worden/voor mannenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Denkfout die sommige vrouwen weleens maken is dat ze dan voor niets uren voor de spiegel staan.
Dat is andersom ook vaak niet het geval hoor. Als je gaat stappen omdat je iemand je een vrouw wilt scoren dan ben je nogal verkeerd bezig lijkt me.. Ik ga de stad in omdat ik het machtig mooi vind om met Jan en Alleman te gaan staan lullen, dat daar dan regelmatig het een en ander uit voortvloeit is dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheidquote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Denkfout die sommige mannen weleens maken is dat vrouwen altijd versierd willen worden als ze uitgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |