FANN is 40 plusser hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef RVP67 het volgende:
Ik werkte in een club, dus openingszinnen had ik niet nodig.
Vind het ook erg kinderachtig en daarvoor ook niet passen in het 40+ subforum.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
Hey, jij daar! Wil je met mij neuken, zei ze volgens mij.
Het ging ietsjes andersquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 09-08-2011 00:09:58 ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ging ietsjes andersOh ja, dat ging nog vooraf aan die andere zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
[..]
Het ging ietsjes andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dan wel weer leuk (en geloofwaardig
).
Jij misschien ook nog wel eens als het zover is.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij misschien ook nog wel eens als het zover is.
Dat iemand eens een openingszin tegen je gaat gebruiken.quote:
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat iemand eens een openingszin tegen je gaat gebruiken.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging ietsjes andersAH.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geinig
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |