't Is meer dat veel mannen zichzelf wijsmaken dat ze God's gift to women zijn, want dat schijn je over jezelf te moeten geloven als man - je moet immers zelfverzekerd overkomen. Hoe je die zelfverzekerdheid dan vervolgens invult is een ander verhaal, met alle trainwrecks vandien.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:37 schreef Sinosappel het volgende:
Denkfout die sommige mannen weleens maken is dat vrouwen altijd versierd willen worden als ze uitgaan.
Wij zijn bekend met potjes hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Denkfout die sommig mannen weleens maken is dat vrouwen zich enkel en alleen mooi maken om versierd te worden/voor mannen
Uiteraard.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is andersom ook vaak niet het geval hoor. Als je gaat stappen omdat je iemand je een vrouw wilt scoren dan ben je nogal verkeerd bezig lijkt me.. Ik ga de stad in omdat ik het machtig mooi vind om met Jan en Alleman te gaan staan lullen, dat daar dan regelmatig het een en ander uit voortvloeit is dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheid
Dat sowieso.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat is andersom ook vaak niet het geval hoor. Als je gaat stappen omdat je iemand je een vrouw wilt scoren dan ben je nogal verkeerd bezig lijkt me.. Ik ga de stad in omdat ik het machtig mooi vind om met Jan en Alleman te gaan staan lullen, dat daar dan regelmatig het een en ander uit voortvloeit is dan wel weer een zeer prettige bijkomstigheid
Ach dan heeft de rest weer wat te lachen hequote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is meer dat veel mannen zichzelf wijsmaken dat ze God's gift to women zijn, want dat schijn je over jezelf te moeten geloven als man - je moet immers zelfverzekerd overkomen. Hoe je die zelfverzekerdheid dan vervolgens invult is een ander verhaal, met alle trainwrecks vandien.
Ja dat wordt dan weer als een cockblock gezien als je erbij gaat staan lachen, viel mij op.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ach dan heeft de rest weer wat te lachen he
Daar prikt toch elke vrouw, ouder dan 18, zo doorheen. Zelfverzekerd zijn is geen trucje dat je kunt lerenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is meer dat veel mannen zichzelf wijsmaken dat ze God's gift to women zijn, want dat schijn je over jezelf te moeten geloven als man - je moet immers zelfverzekerd overkomen. Hoe je die zelfverzekerdheid dan vervolgens invult is een ander verhaal, met alle trainwrecks vandien.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat wordt dan weer als een cockblock gezien als je erbij gaat staan lachen, viel mij op.
Ik waag het te betwijfelen, of daar altijd doorheen geprikt wordt. Er zijn zeker wel gedragingen aan te leren die zelfverzekerd overkomen en je wil ze niet op de koffie hebben, die daar intuinen, denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:46 schreef Breach het volgende:
Daar prikt toch elke vrouw, ouder dan 18, zo doorheen. Zelfverzekerd zijn is geen trucje dat je kunt lerenDat ben je of dat ben je niet.
Nah ja, misschien zijn dat dan mannen onder elkaar die dat herkennen. Maar ik pik ze er zo uit.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen, of daar altijd doorheen geprikt wordt. Er zijn zeker wel gedragingen aan te leren die zelfverzekerd overkomen en je wil ze niet op de koffie hebben, die daar intuinen, denk ik.
Geloof het zelf. Vrouwen zijn emotioneel 10 keer zo slim als mannen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, misschien zijn dat dan mannen onder elkaar die dat herkennen. Maar ik pik ze er zo uit.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Geloof het zelf. Vrouwen zijn emotioneel 10 keer zo slim als mannen.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Daarom wordt er ook niet zo snel negatief op mij gereageerd als jullie vermoeden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
En 100 keer emotioneel onstabieler..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keerquote:
Sommige vrouwen ja, maar sommige mannen kunnen dat ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keer
Niet zo goed als vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ja, maar sommige mannen kunnen dat ook.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Breach het volgende:
[..]
En 100 keer emotioneel onstabieler..
Daar ging het niet over. Het ging over het feit dat mannen zelfverzekerdheid kunnen 'faken'. Ik geloof daar niet in omdat ik het meteen zie.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keer
Whut?quote:
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoonquote:
Is dat de reden waarom ze er dan vervolgens duizend-en-een vragen over gaan stellen, die hen stuk voor stuk onzekerder maken, totdat het helemaal kapotgedacht is en niemand nog weet waar het over ging?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
Je wordt toch niet instabiel hè.. Nee, maar het is maar even om aan te geven dat haar opmerking nergens op slaat.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoon-waardig.
"mannen zijn 10 keer beter in dat, vrouwen 1000 keer beter in dat"
10 keer als informeel. Iets wat geen keeraanduiding heeft dus er een voorbedacht getal voor in de plaats komt om een verhouding aan te tonen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoon-waardig.
"mannen zijn 10 keer beter in dat, vrouwen 1000 keer beter in dat"
Alsof alle vrouwen zo zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom ze er dan vervolgens duizend-en-een vragen over gaan stellen, die hen stuk voor stuk onzekerder maken, totdat het helemaal kapotgedacht is en niemand nog weet waar het over ging?
Nee, maar je stelt net zelf wel dat ALLE vrouwen emotioneel slimmer zijn. Er is geen standaard. Niet voor mannen en niet voor vrouwen.quote:
Ja. Net zoals dat alle mannen alles altijd generaliseren.quote:
Maak een gegeneraliseerde opmerking en je kunt er een hoop terugverwachten blijkbaar.quote:
QFTquote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou nog liever hebben dat iemand zegt: Neuken?
Dan: Wat kijk je boos, lach eens
Ik denk dat je bij een sip ogend meisje dan wel eerder een pats krijgt, maarja als dat je doel isquote:
De strekking van het topic is dat iemand niet daadwerkelijk sip isquote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een sip ogend meisje dan wel eerder een pats krijgt, maarja als dat je doel is
Kijk eens wat vrolijker. Heb je het wel naar je zin?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |