Daarom wordt er ook niet zo snel negatief op mij gereageerd als jullie vermoeden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Geloof het zelf. Vrouwen zijn emotioneel 10 keer zo slim als mannen.
En 100 keer emotioneel onstabieler..quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keerquote:
Sommige vrouwen ja, maar sommige mannen kunnen dat ook.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keer
Niet zo goed als vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ja, maar sommige mannen kunnen dat ook.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Breach het volgende:
[..]
En 100 keer emotioneel onstabieler..
Daar ging het niet over. Het ging over het feit dat mannen zelfverzekerdheid kunnen 'faken'. Ik geloof daar niet in omdat ik het meteen zie.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als in, dat ze dat goed kunnen manipuleren. Zonder dat een man dat door heeft. Wat een reacties in een keer
Whut?quote:
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoonquote:
Is dat de reden waarom ze er dan vervolgens duizend-en-een vragen over gaan stellen, die hen stuk voor stuk onzekerder maken, totdat het helemaal kapotgedacht is en niemand nog weet waar het over ging?quote:Op zondag 15 januari 2012 16:53 schreef Aliana het volgende:
Je wordt toch niet instabiel hè.. Nee, maar het is maar even om aan te geven dat haar opmerking nergens op slaat.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoon-waardig.
"mannen zijn 10 keer beter in dat, vrouwen 1000 keer beter in dat"
10 keer als informeel. Iets wat geen keeraanduiding heeft dus er een voorbedacht getal voor in de plaats komt om een verhouding aan te tonen.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die opmerkingen van jou en Aliana zijn gewoon-waardig.
"mannen zijn 10 keer beter in dat, vrouwen 1000 keer beter in dat"
Alsof alle vrouwen zo zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom ze er dan vervolgens duizend-en-een vragen over gaan stellen, die hen stuk voor stuk onzekerder maken, totdat het helemaal kapotgedacht is en niemand nog weet waar het over ging?
Nee, maar je stelt net zelf wel dat ALLE vrouwen emotioneel slimmer zijn. Er is geen standaard. Niet voor mannen en niet voor vrouwen.quote:
Ja. Net zoals dat alle mannen alles altijd generaliseren.quote:
Maak een gegeneraliseerde opmerking en je kunt er een hoop terugverwachten blijkbaar.quote:
QFTquote:Op zondag 15 januari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou nog liever hebben dat iemand zegt: Neuken?
Dan: Wat kijk je boos, lach eens
Ik denk dat je bij een sip ogend meisje dan wel eerder een pats krijgt, maarja als dat je doel isquote:
De strekking van het topic is dat iemand niet daadwerkelijk sip isquote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een sip ogend meisje dan wel eerder een pats krijgt, maarja als dat je doel is
Kijk eens wat vrolijker. Heb je het wel naar je zin?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk eens wat vrolijker. Heb je het wel naar je zin?
Dat zie je toch niequote:Op zondag 15 januari 2012 17:12 schreef Knuffeltutje het volgende:
[..]
De strekking van het topic is dat iemand niet daadwerkelijk sip is
[..]
[..]
[..]
Tis maar wat je mannen noemtquote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook vrij eh.... labiele mannen heur...![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen foto van een man.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook vrij eh.... labiele mannen heur...![]()
[ afbeelding ]
Nou... hoeft voor mij ook weer niet !quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie geen foto van een man.![]()
Zo zit de gemiddelde fok!-r er toch uit?
[ afbeelding ]
Nou ik moet zeggen dat wel verbazingwekkend veel FOK!kers ijzer pompenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TE-LELIJK-!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk ! lijkt me vrij normaal...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef wientje23 het volgende:
Ik zat ook al te denken; iedereen is weleens onzeker toch?
Dat zeg je nu!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... hoeft voor mij ook weer niet !
De 25cm trots is weggevallen, maar soit.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
ow... daar zag ik net weer een topic in Onzin over...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zeg je nu!
* De_Kardinaal gewichtjes weglegt![]()
Dan ga ik nu 23 big macs bestellen.
Dat bandje zit te los om zijn pols.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is op de groei gekocht.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat bandje zit te los om zijn pols.
Eerder zo:quote:Op zondag 15 januari 2012 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat!? Ben jij 24?quote:Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben 24 en het gebeurt me weleens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |